Jump to content
Joriz

Check de beste GTA5 Jet Stunt Video ooit!


_Night-Men_ tipte mij net op dit fantastische filmpje waarin

de beste stunts ooit maakt in een P-996 Lazer straaljager. Mij lukt het dan nog wel om onder een hoge brug door te vliegen maar wheelmanmitch krijgt het voor elkaar om meerdere keren door de kleinste tunnels en onder de laagste bruggen van Los Santos en Blaine County door te vliegen. Het helpt dus om op lage snelheid in GTA5 te vliegen, want je ziet hem eigenlijk bijna nooit vol het gas open doen van de straaljager. Hulde dus aan wheelmanmitch voor het maken van zo'n mooie stuntvideo. loveit.gif

Ben je ook een leuk GTA filmpje tegengekomen of heb je een ander project dat je graag in het nieuws wilt zien? Laat het me dan weten. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Eerste keer onder de brug vliegen: Pfoe, dat kan iedereen toch?

Looping maken en nog eens onder de brug vliegen: Wow, dat is best goed

Nog een looping en derde keer onder brug vliegen: Euh....

Meteen daarna vlekkeloos omgekeerd door de tunnel vliegen: WTF!!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hier een account aangemaakt zodat ik iedereen kan bedanken. Bedankt voor al jullie reacties! Ik stunt al zo'n 8 jaar in GTA jets en wilde jullie laten zien dat jet stunts helemaal niet zo saai en makkelijk zijn als mensen denken. De meeste mensen voeren jet stunts uit als beginners en geven het een slechte naam (Tonksi, bijvoorbeeld).

Wel een saai filmpje geen muziek in de achtergrond of iets anders, wel mooie stunts
Ik wilde de focus op de stunts leggen in mijn video. Muziek leidt alleen maar af; zeker als de muziek je niet bevalt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...