Jump to content

No Man's Sky


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    9

  • Niked

    4

  • MovieGamer

    4

  • .PhoeniX.

    3

Ik heb deze game nu ook. :D

Dalijk even installeren en dan heel de middag spelen.

Update: Iets meer dan een uurtje gespeeld

Systeem: Lobiesboonho (standaard naam)

Planeet: Usolevychitski (standaard naam)

Verder al 80% ontdekt van de Flora en Fauna.

De planeet verlaat ik pas bij het behalen van 100%.

Daarnaast geen zin om alle dieren/planten een eigen naam te geven dus laat die lekker standaard.

Oja, momenteel ook geen zin om al die ontdekkingen te uploaden.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hoe bevalt deze game? Is het nog steeds leuk na twee weken? Ik zie vooral negatieve commentaren over deze game.

Ik heb 1,5 week geleden deze game al opgegeven. Weinig dingen dat het leuk blijft maken, enorme leugens van de ontwikkelaars etc etc etc. Koop het in een sale, met -70% erop. Het is je geld niet waard.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Er is zowaar een update uitgebracht met heel veel nieuwe functionaliteit. Ik ga checken of het daadwerkelijk wat is. Want ze zijn wel heel goed in dingen groter maken dan dat ze daadwerkelijk zijn. Iemand het al met de nieuwe update gespeeld? Is het spel nu echt wat?

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, het is iets.

Ik vind dat ze er veel te laat mee afkomen, dit had allemaal al in het begin erin moeten zitten.

Ik zal het absoluut een kans geven. Al zal die kans niet langer dan 3 uur duren waarschijnlijk...

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

 

Weer een nieuwe update voor No Man's Sky, namelijk 'Atlas Rises'. Nu een die de weg klaar maakt naar multiplayer. Je kan andere spelers nu namelijk echt gelijktijdig 'zien'.

 

Zelf ben ik vanaf nul begonnen in 'normal' mode. Heb nog niet heel veel nieuws gezien al ziet het spel er vooral beter uit dan met de originele release. Speelt iemand anders dit spel nog?

Link to comment
Delen op andere websites

Op 12/08/2017 om 20:20, Joriz zei:

Weer een nieuwe update voor No Man's Sky, namelijk 'Atlas Rises'. Nu een die de weg klaar maakt naar multiplayer. Je kan andere spelers nu namelijk echt gelijktijdig 'zien'.

 

Zelf ben ik vanaf nul begonnen in 'normal' mode. Heb nog niet heel veel nieuws gezien al ziet het spel er vooral beter uit dan met de originele release. Speelt iemand anders dit spel nog?

Het is op zich al een hele prestatie van het team na de hele controverse bij de release om zich nog altijd 100% te geven voor de game. Ik ben nu wel al aan het overwegen om het nog eens te spelen, vooral omdat ze nu een basis hebben voor een volledige co-op ervaring die ze waarschijnlijk in volgende updates zullen uitbreiden. Ziet het spel er tevens helemaal anders uit? Wat ik me er kan van herinneren is dat het in het algemeen wat leeg was (de planeten).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...