Jump to content

[FIFA 14] Nederland in de Championship


KoningJesper

Recommended Posts

Terwijl ik Ajax zat te kijken, kwam mijn vader met een heel interessant idee. Dat vond ik in ieder geval.

Dit is het idee:

Een of andere rijke Nederlander/bedrijf koopt een Engelse club die uitkomt in de championship. Langzamerhand verkoopt de trainer alle spelers en probeert daar allemaal Nederlanders voor terug te halen. Eerst wat mindere spelers en later als het team al in de BPL uitkomt Robben, Van Persie etc. Elke nederlandse voetbalfan is fant van dit team. Je bent dus fan van bijv Ajax en Bolton (dat Nederlandse team). Als hier ook nog de oorspronkelijke aanhang van de club bij hebt heb je een hele grote supportersaanhang. De bedoeling van dit alles is om uiteindelijk weer een CL-Titel te winnen met een "Nederlands" team. Ook is zo het nederlands elftal ingespeeld voor WK's/EK's. Ik vond dit een heel leuk idee, maar omdat niemand zo gek was om dit in het echt uit te voeren :puh:, heb ik besloten om dit te gaan uitvoeren in FIFA 14 (PS4 staat niet thuis, vandaar niet FIFA 15). Ik zal jullie in dit topic bijhouden.

Bewerkt: door SheldonCooper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...