Jump to content

Maps, maps everywhere!


Phoenyxar

Recommended Posts

Prachtig, die GTA-kaartjes, daar blijf je naar kijken om dingetjes op te zoeken en te ontdekken. Vooral die van San Andreas is prachtig, die kun je met behulp van een mod ook nog daadwerkelijk in je spel zetten. :puh:

Van jongs af aan vind ik kaarten al fascinerend. Ik zou zelfs durven zeggen dat de Grote Bosatlas jarenlang een van mijn meest favoriete boeken was, ik kon er uren in kijken.

Jep, zeker herkenbaar. Zeer afleidend ook, als je iets wilt opzoeken zit je zo een tijdje langer rond te bladeren en kaartjes/staatjes te bestuderen.

Fantastisch project, hier wil ik zeker meer van zien. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    1070

  • NicolaB

    110

  • Dexist

    93

  • SpacyColours

    61

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voor mensen die zich afvragen waarom er in V een stad (Davis) te vinden is binnenin Los Santos, we zoeken het antwoord in LA zelf!

tumblr_mu9n0y6sjH1svtp5bo1_1280.jpg

Logische grenzen kent men aan de Westkust niet.

En de V-tegenhanger voor de VC- & SA-maps.

tumblr_mtfcoeYTm11ri70hto1_1280.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Phoenyxar, weer een paar minuten gevuld met het bekijken van een kaart. Nog het meest bijzonder vond ik de schaal die onderaan staat aangegeven, dan zie je ineens hoe ontzettend groot LA eigenlijk is.

Van jongs af aan vind ik kaarten al fascinerend. Ik zou zelfs durven zeggen dat de Grote Bosatlas jarenlang een van mijn meest favoriete boeken was, ik kon er uren in kijken.

Jep, zeker herkenbaar. Zeer afleidend ook, als je iets wilt opzoeken zit je zo een tijdje langer rond te bladeren en kaartjes/staatjes te bestuderen.

Om je dan ineens te beseffen dat je eigenlijk niet meer weet waarom je nou eigenlijk dat hele ding erbij hebt gepakt. Ik heb ooit eens een werkstuk gemaakt over een land met enkel de Grote Bosatlas als hulp. Er stond zoveel info in dat ik er pagina's vol over heb geschreven.

Link to comment
Delen op andere websites

En hier een kaartje dat wellicht wat uitleg vereist.

tumblr_mpzu4icB3A1svtp5bo1_1280.jpg

Het toont de lijnen/grenzen die Dollar-biljetten niet oversteken (of maar gedeeltelijk). In feite toont het in hoeverre regio's van de VS eigenlijk reageren met hun omliggende regio's. Het toont de economische (en praktische) verdeeldheid van het land.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...