Jump to content

[PC] Wat denk jij dat TEGEN gaat vallen?


iRico

Recommended Posts

En dan nog om mega uitbreidingen vragen op die oude consoles, die zitten op hun eind, ik ga de ps4 halen, ik heb net een nieuwe dell xps27 waarvan ik niet weet of de pc versie goed op draait, ik verwacht van niet ivm koeling etc

ik denk eerder de videokaart.

OT , slecht geoptimaliseerd net zoals gta 4 , ***, is die goed koop ik hem , slecht koop ik hem niet

>>> Door Phoenyxar: Nee, daar praten we op het forum dus niet over.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DDT Dorus

    4

  • Nissan

    4

  • SilverRST

    3

  • Kaitjee98

    2

Ik vind het sowieso al tegenvallen dat ze de PC specs nog niet eens hebben uitgebracht

Verder ben ik bang dat Online binnen de kortste keren door de hackers wordt verpest, wat nu ook op de consoles gebeurd

Link to comment
Delen op andere websites

Het valt alleen tegen voor degenen die hem al op console hadden,

Deze mensen laten zich een oor aan naaien door R*:

-ze worden verleid door de graphics

-geven al hun geld uit aan gta V next-gen

-komen erachter dat bijna alles hetzelfde is als

De console versie (behalve de graphics en extra's)

-binnen no-time ligt er weer een berg stof op

Deze mensen hebben dus weinig verstand :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het valt alleen tegen voor degenen die hem al op console hadden,

Deze mensen laten zich een oor aan naaien door R*:

-ze worden verleid door de graphics - Dus?

-geven al hun geld uit aan gta V next-gen - Wie heeft er nou maar 60 euro en geeft dat uit aan een spel?

-komen erachter dat bijna alles hetzelfde is als - Wat verwacht je dan? Nieuwe map? Andere controls? Nieuwe engine? Wees blij dat ze niet precies hetzelfde spel opnieuw uitbrengen.

De console versie (behalve de graphics en extra's)

-binnen no-time ligt er weer een berg stof op - Niet dus want ik speel ook nog steeds GTA 5 en GTA 5 Next Gen is alleen maar beter.

Deze mensen hebben dus weinig verstand :DJij hebt dus weinig verstand.

Link to comment
Delen op andere websites

we hebben al geluk gehad op de ps3 dat gta5 daar uitkwam, ik kan me niet voorstellen dat er nu 50 gb ipv 12 gb nodig is dat dat alleen in graphics zit..

geen mapuitbreiding? waarom niet in de toekomst? san andreas was ook 3 steden.

in het begin zal het inderdaad hetzelfde zijn maar dat word nog wel anders

ik ben benieuwd.. wat er tegen kan vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze mensen hebben dus weinig verstand :D

Gewaagde uitspraak...

Zal wel met de leeftijd te maken hebben :fp:

...ik kan me niet voorstellen dat er nu 50 gb ipv 12 gb nodig is dat dat alleen in graphics zit..

Vergeet niet dat alle uitbreidingen meteen uitkomen, die zijn bij elkaar inmiddels ook een aardig pakket geworden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mij zal erg weinig tegenvallen. Ik vind het spel zoals het is al het leukste spel ooit. (Om eerlijk te zijn, het is ongeveer het enige spel dat ik speel)

Ik ga er vanuit dat ik een top pc nodig heb om het spel goed te spelen, dus dat ik her en der nog wel wat upgrades zal moeten uitvoeren. Ook ga ik er niet vanuit dat het spel gelijk bugvrij is, en dat het onlinegedeelte, zeker in het begin, moeite zal hebben met alle spelers tegelijk.

Oftewel ik heb realistische verwachtingen en kijk gewoon uit naar hetzelfde spel als ik heb, maar dan met mooiere graphics en lekker makkelijk op de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij zal erg weinig tegenvallen. Ik vind het spel zoals het is al het leukste spel ooit. (Om eerlijk te zijn, het is ongeveer het enige spel dat ik speel)

Ik ga er vanuit dat ik een top pc nodig heb om het spel goed te spelen, dus dat ik her en der nog wel wat upgrades zal moeten uitvoeren. Ook ga ik er niet vanuit dat het spel gelijk bugvrij is, en dat het onlinegedeelte, zeker in het begin, moeite zal hebben met alle spelers tegelijk.

Oftewel ik heb realistische verwachtingen en kijk gewoon uit naar hetzelfde spel als ik heb, maar dan met mooiere graphics en lekker makkelijk op de PC.

Ik heb ongeveer dezelfde mening inderdaad. Waarschijnlijk zijn monsterspecs nodig om het te spelen en zullen er vast nog wat bugs en glitches in het spel zitten. Het hele jaar speel ik eigenlijk ook alleen maar GTA V en FIFA15. Ik denk dat ik GTA V voor de pc óf voor de PS4 ga kopen. Ik ben benieuwd naar wat voor specs nodig zijn en of ik het spel dan kan draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

omdat hij van mening is dat het slechts een opgepoetste versie wordt, en er in gelooft dat de old gen consoles nog lang speelbaar blijven,

waardoor hij het dubbel onnodig geld uitgeven vindt.

maar echter vergeet dat ze gewoon afgeschreven zijn en er bijna niks meer voor ontwikkeld word komende jaren.

en dit verkondigd hij in ieder bericht bij ieder topic wat hier ook maar mee te maken heeft

hieruit kun je de uitleg duidelijk vinden waarom hij het een grote naaiboel vind. als ik het zo mag zeggen.

maar gelukkig heeft een ieder zijn eigen mening en mag iedereen die ook uiten.

ook voor degenen die er positief tegenop kijken.

net zoals ik blij ben dat we uberhaupt gta 5 nog op de ps3 hebben gekregen en hier al een dik jaar mee hebben kunnen spelen

als dit COD of fifa oid was was er allang weer een nieuwe versie geweest die je weer had moeten kopen voor 60 euro, ieder jaar...

sommigen hebben ook geen last van de crisis en kunnen nu eenmaal de consoles kopen en het spel ook.

maar dit topic is ook voor wat je DENKT dat tegen gaat vallen.. dus negativiteit ten top.

Link to comment
Delen op andere websites

Van alle verwachtingen die ik heb van GTA V zijn er weinig negatief. Ik heb het spel al mogen ervaren bij vrienden van me (beiden een Xbox 360) en wat betreft de algehele ervaring heb ik weinig dompers weten te ontdekken. De storyline heb ik uiteraard nog zo min mogelijk bestudeerd, dus wat betreft dat ben ik nog 'blanco', maar ik heb al genoeg rond kunnen rijden, kunnen ontdekken en kunnen genieten van het sfeertje van het spel. Iedere keer als ik het spel, denk ik: "Nog een paar maandjes en dit spel staat te schitteren op mijn PC, 2 keer zo mooi als het nu is''. Dus nee, ik kijk er alleen maar vol goede hoop naar uit, geen negativiteit bij voorbaat. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mij zal erg weinig tegenvallen. Ik vind het spel zoals het is al het leukste spel ooit. (Om eerlijk te zijn, het is ongeveer het enige spel dat ik speel)

Ik ga er vanuit dat ik een top pc nodig heb om het spel goed te spelen, dus dat ik her en der nog wel wat upgrades zal moeten uitvoeren. Ook ga ik er niet vanuit dat het spel gelijk bugvrij is, en dat het onlinegedeelte, zeker in het begin, moeite zal hebben met alle spelers tegelijk.

Oftewel ik heb realistische verwachtingen en kijk gewoon uit naar hetzelfde spel als ik heb, maar dan met mooiere graphics en lekker makkelijk op de PC.

Ik heb ongeveer dezelfde mening inderdaad. Waarschijnlijk zijn monsterspecs nodig om het te spelen en zullen er vast nog wat bugs en glitches in het spel zitten. Het hele jaar speel ik eigenlijk ook alleen maar GTA V en FIFA15. Ik denk dat ik GTA V voor de pc óf voor de PS4 ga kopen. Ik ben benieuwd naar wat voor specs nodig zijn en of ik het spel dan kan draaien.

Wil je monsterspecs? Dan is een i5-4690, GTX970 en 8GB de juiste keuze. GTX970 is goedkoper en sneller dan de GTX780 en die kost nog tot op heden het dubbele van een GTX970.

970 is ook energiezuinig.

PC gaming is niet zo duur wat de meeste idioten uitkramen. Tja, een i7-5960X icm een GTX Titan Z en dan 64GB RAM, jep. Maar zulke reken en grafische kracht wordt niet eens goed benut.

Link to comment
Delen op andere websites

geen mapuitbreiding? waarom niet in de toekomst? san andreas was ook 3 steden.

Tuurlijk niet. San Andreas is niet te vergelijken met V. In deze game zat 6 jaar aan ontwerpen voor één stad. Aan IV spendeerde Rockstar minstens 4 jaar. In het HD tijdperk is het niet meer zo simpel om een stel steden neer te kwakken die er een beetje goed uitzien. SA had 3 grote steden en talloze dorpen... Die er niet uitzagen. IV en V zetten een prestatie van formaat neer met enorme levende steden die er goed uitzien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...