Jump to content

FIFA 15 Toernooi - PS4


Kaitjee98

Recommended Posts

In het FIFA 15 topic kwam het idee van een toernooitje voor de PS4 al eens voorzichtig om de hoek kijken. Nu leek het me wel leuk om hier een topic over te maken. Hier kan je je dus aanmelden om FIFA 15 tegen elkaar te spelen in toernooivorm. Het wordt geen knock-out systeem, omdat we dan vier of acht mensen nodig hebben. Vier is best weinig en acht is weer redelijk veel, dus daarom dacht ik aan hetzelfde systeem als in een competitie wordt gebruikt:

Winst: 3 pnt

Gelijkspel: 1 pnt

Verlies: 0 pnt

Dit alles zal gebeuren in Online Vriendschappelijk dus de deelnemers moeten elkaar wel toevoegen op de PS4. Je krijgt één week per speeldag. Wordt de wedstrijd niet binnen de week gespeeld krijgen beide deelnemers automatisch geen punten. ​​

Je speelt twee keer tegen dezelfde tegenstander. Ik zal een tabel bijhouden met de deelnemers en tijdens het toernooi jullie eraan herinneren als er een wedstrijd gespeeld moet worden en ik ga ervan uit dat de punten eerlijk worden doorgegeven. Als er vragen en/of opmerkingen zijn hoor ik dat natuurlijk graag! Geef hier ook even het team door waarmee je wilt spelen! Als je eenmaal een team kiest moet je je eraan houden. De 'competitie' start wanneer er genoeg deelnemers zijn.

De uitslagen worden hier uiteraard ook vermeld

[table=header] Positie | PSN | Puntenaantal | DV | DT | DS | Wedstrijden

1 | TekaLoca | 18 | 42 | 6 | +36 | 7

2 |alaska1001 | 13 | 18 | 14 | +4 | 6

3 | DeNeus21 | 13 | 17 | 17 | +0 | 7

4 | PipoHankey | 10 | 14 | 7 | +7 | 6

5 | LionOfHolland | 9 | 12 | 12 | +0 | 5

6 | Vandijk0348 | 5 | 10 | 24 | -14 | 6

7 |xCrazy_Shotgun | 3 | 11 | 19 | -8 | 6

8 | skullz-0806 | 1 |6 | 33 | -27 | 7 [/table]

Inschrijving gesloten!

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kaitjee98

    24

  • TekaLoca

    16

  • LionOfHolland

    12

  • _Night-Men_

    10

BELANGRIJK: Ik heb even iets aangepast. Willen de mensen die zich aangemeld hebben en geen team hebben gekozen dat alsnog doen? Dit maakt de game leuker en eerlijker. Een team dat gekozen is is uiteraard niet meer beschikbaar. Niet twee keer hetzelfde team dus

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

De inschrijving sluit wanneer er 8 mensen zijn, want met een oneven aantal kunnen we niet spelen. Als Visser meedoet zijn we met 7 personen. Ik zal de tabel vanmiddag bijwerken, want ik zit nu op school. Als Visser niet mee zou doen zijn we met 6 en sluit de inschrijving ook. Dan duurt het toernooi wel minder lang.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Dus ik kan mij niet meer inschrijven mocht visser niet meedoen?

De inschrijving sluit wanneer er 8 mensen zijn, want met een oneven aantal kunnen we niet spelen. Als Visser meedoet zijn we met 7 personen. Ik zal de tabel vanmiddag bijwerken, want ik zit nu op school. Als Visser niet mee zou doen zijn we met 6 en sluit de inschrijving ook. Dan duurt het toernooi wel minder lang.

Dus: meld je aan! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...