Jump to content

FIFA 15 Toernooi - PS4


Kaitjee98

Recommended Posts

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kaitjee98

    24

  • TekaLoca

    16

  • LionOfHolland

    12

  • _Night-Men_

    10

Ja, Lion wou toch ?

Als Lion het niet erg vind om verder te spelen met die persoon zijn punten en club kunnen we toch doorgaan ?

Als dit seizoen afgelopen is, doe ik graag met een volgende mee

Link to comment
Delen op andere websites

LionOfHolland doet mee! Hij neemt de club en tussenstand over van DeJarnoxD

Speelronde 3 (18-10-14 t/m 25-10-14)

alaska1001 - xCrazyShotgun

LionOfHolland - skullz-0806

TekaLoca - DeNeus21

PipoHankey - Vandijk0348

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Poeh, wat een wedstrijd tegen vandijk (Dortmund tegen Bayern). Ik had acht schoten, waarvan zeven op doel. Vandijk had één schot, waarvan één op doel. Daarnaast had ik een fantastische vrij trap van 35 meter, die door de keeper uit de bovenhoek werd getikt. Eindstand:

B0aA_1TIYAALzlP.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ook zo'n vage match gehad tegen Kai. Ik stond na de rust met 0-4 achter. Toen dacht ik: 'Ik ga voor een stunt zorgen en die 0-4 achterstand terug brengen naar 4-4!' Begin van tweede helft raakte ik met een vaag stiftje de lat, ik dacht dat die helemaal verkeerd zou komen richting het doel. 1 minuut later, kreeg ik de kans om de 1-4 te maken, die kans benutte ik ook. Toen rond de 65ste minuut kreeg ik toen een kans met een volley, hij zat er in. Maar het was buitenspel. Toen rond de 75ste minuut wou ik een voorzet geven richting een kopbal, opeens kwam die bal op de lat, raakte de rug van de speler en werd de bal van de lijn gehaald. Had een werelddoelpunten kunnen zijn. Rond de 80ste minuut maakte ik nog de 2-4, de hoop was toen wel gevlogen. Bij de 90ste minuut was het over, Kai sprint met Messi naar het doel en toen was het over 2-5. Toen bij de aftrap van de 2-5 sprint ik nog naar het doel van Kai, heel Barcalona werd gepasseerd, miste ik 1 op 1. Ik had deze hele wedstrijd kunnen omgooien, maar helaas gebeurde dat niet de tweede helft.

Maar het was een leuke match, gefeliciteerd met je overwinning Kai! En ik blijf nog steken op 0 punten. :puh:

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Ik stel voor om, wanneer er een wedstrijd gespeeld moet worden en een van de twee niet kan voor de deadline, dat er dan een andere datum afgesproken wordt om de wedstrijd in te halen. Op de manier dat het nu gaat kan er gewoon misbruik van gemaakt worden. Blijven uitstellen en uiteindelijk ben jij er de dupe van terwijl je elke dag wel kon spelen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stel voor om, wanneer er een wedstrijd gespeeld moet worden en een van de twee niet kan voor de deadline, dat er dan een andere datum afgesproken wordt om de wedstrijd in te halen. Op de manier dat het nu gaat kan er gewoon misbruik van gemaakt worden. Blijven uitstellen en uiteindelijk ben jij er de dupe van terwijl je elke dag wel kon spelen...

Voorstel geaccepteerd. Moet ik vanavond wel alvast de volgende speelronde starten dan?
Link to comment
Delen op andere websites

Voorstel geaccepteerd. Moet ik vanavond wel alvast de volgende speelronde starten dan?

Doe maar alvast. Ik zie dat Henk nog niets ingeleverd heeft. Onze wedstrijd eindigde in 2-1 in het voordeel van Henk. Hij komt straks nogwel met een screentje hoop ik...

Link to comment
Delen op andere websites

Jazeker, m'n PS4 is net klaar met het verplaatsen van alle foto's en video's naar een USB. Komt er aan.

aHxgCBu.jpg

En nog een overzichtje van het bizarre spelverloop: klik.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...