Jump to content

problemen met het downloaden van 1.17


hey800

Recommended Posts

Hallo, Zoals jullie misschien al weten waren er al problemen met het inloggen van je psn. Hier heb ik geen last meer van maar toen ik gta 5 wilde gaan spelen kwam er een update van 1.17 van gta 5, toen ik die wilde downloaden bleef hij vast zitten op 0% en toen heb ik hem over nieuw gedownload maar helaas nog steeds bleef de download op 0%. Ik heb nog genoeg mb's op mijn ps3 voor de nieuwe update. Weten jullie misschien wat ik kan doen om dit probleem op te lossen?

Mvg

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb geen problemen gehad met de nieuwe update. was zo gedownload en geinstaleerd. misschien had je problemen omdat veel mensen hem tegelijk moeten downloaden en had ik net een rustigere tijd genomen. ik heb zo rond half 7 mijn ps3 aangezet

Link to comment
Delen op andere websites

waar staat dat

Verschilt per console.

Op de PlayStation 3 kan je Google DNS (8.8.8.8 en 8.8.4.4) als volgende instellen:

  1. Settings (Instellingen) --> Network Settings (Netwerk instellingen) --> Internet Connection Settings --> Custom (Handmatig?)
  2. Kies nu Wired connection (Bedrade verbinding) als je een netwerkkabel achter in je PS3 hebt of Wireless als je onbedraad via WiFI werkt.
  3. Kies nu voor alles Automatisch instellen en vul bij DHCP ook niets in (Do Not set). Deze dingen wil je gewoon wel automatisch laten werken.
  4. Als het goed is kom je nu DNS Setting tegen (DNS Instellingen). Kies bij deze stap wel Manual (Handmatig)
  5. Kies nu Manual en vul dus bij Primary DNS (Eerste DNS) 8.8.8.8 en bij Secondary DNS (Tweede DNS) 8.8.4.4
  6. Bevestig nu alles en als het goed is kan je nu het internet op via Google DNS.

Ik heb zelf mijn PS3 op Engels staan dus enkele instellingen kunnen in het Nederlands net iets anders zijn geformuleerd. Het geeft geen risico om Google DNS te gebruiken (privacy voorwaarden).

Maar mocht je het niet vertrouwen kan je altijd weer terugswitchen nadat je de update hebt gedownload door alles op automatisch te zetten of zoals je het normaal thuis gebruikt.

Voor meer tips zie tevens: OPLOSSING: Cloud Server Unavailable

Mocht je ergens niet uitkomen leg dan duidelijk uit waar je vastloopt of wat er niet werkt. Dan kunnen we ook aan Rockstar Games melden wat er exact fout gaat zodat ze hopelijk met een eigen oplossing kunnen komen. Al ligt dit probleem niet alleen aan Rockstar Games maar ook doordat je eigen internet thuis of je internet provider iets blokkeert.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Had ik de afgelopen 2 dagen ook tot ik dit las en het heeft geholpen! Super tanks!! Heb helaas wel eerst het hele systeem geformateerd dat las ik als eerste ergens anders, maar uiteraard zonder resultaat. maar ach ga straks toch verder op ps4

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...