Jump to content

[PS3]Meeting 05-10-2014 (20:00)


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    10

  • Joriz

    4

  • Lars

    4

  • Danger_dog_guy_7

    4

Ik heb jullie een tijdje via Twitch (op de Ipad) gevolgd... was super leuk en interessant om te kijken...

was alleen een beetje jammer dat het streamen niet altijd vanwege de iet wat trage snelheid vlekkeloos verliep, je niet kon meeluisteren en de achtergrondmuziek (vanwege de copyright) een beetje teveel trompetter muziek was...

Verder toppie...en leuk om het via een andere weg te bekijken/beleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een tip voor de LTS, je hoeft spelers niet te "revealen" want in LTS staat iedereen gewoon op de kaart. smile3.gif

Wat zeker mooi. Dat iedereen altijd zichtbaar is kwam ik ook pas achter nadat ik Lester had gebeld. Al is het niet altijd even makkelijk van de kaart af te lezen waar iedereen is (zeker met die map op die berg waar je weinig referentiepunten had). Maar mezelf van de kaart laten verdwijnen werkte wel redelijk. Ook heb ik eindelijk is met een sniper weten te schieten en meerdere weten te raken. Daar moet ik dus nog flink op oefenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga meestal op een hoog gebouw staan waarop je redelijk tot goed kan sniperen, en dan proberen bestuurders uit hun auto's te schieten of de banden lek te schieten.

In BF4 heb je trouwens 'kijklijnen' voor je vizier; als je dan iemand op je kaart ziet, kijk je op je map en richt je aan de hand daarvan en daarna zoek je in je vizier. Dat werkt verrassend lekker.

u3RQkja.png

Heel vaag te zien.

Lijnen lopen vanuit groene pijltje naar boven.

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een deel op twitch gevolgd, misschien een tip om in het vervolg de LTS's op 2 rounds te zetten. Heb bijna de hele tijd naar dezelfde LTS gekeken (skyscraper LTS)

Klopt, die duurde best lang. Ik had ook verwacht dat het maar 3 games waren maar de partij die als eerste 3 rondes had, won dus dat was wel even een lang potje.

Maar goed, les voor de volgende keer :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...