Jump to content

Wat is er eigenlijk goed aan ONLINE ?


Sanchezmoto

Recommended Posts

Eigenlijk mensen, wat is er goed aan GTA 5 Online?

Even ekele belangrijke dingen opsommen :

Positief:

1) je hebt 2x 10 wagen garages.

Negatief:

1) Je hebt enkel een 10 wagen garage in een flatgebouw

2) Je kan enkel in je safehouse door ramen kijken in een flatgebouw

3) Als je uit sommige garages rijd, sta je plots "zip" op de weg, niet eens uitrijden

4) Alle interieurs zijn iddentiek, behalve die dure flatgebouwen met heel klein verschil

5) Er zijn geen huizen of villa's te koop als die van Michael of Franklin

6) Je hebt opeens veel geld kwijt door "Purchase" en je weet van niets

7) Ook al speel je SOLO SESSION, dan nog komen er bij races opeens 5-10 andere spelers meedoen

8) Je kan geen luxe wagen stelen en opslaan want die is gestolen, andere wagens die ook gestolen zijn hebben dan geen tracker

9) Wel belangrijk: je huis heeft een 6 wagen garage maar als je kijkt zie je vanbuiten een garage wat met moeite amper 2 wagens groot is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sanchezmoto

    10

  • Danger_dog_guy_7

    5

  • DDT Dorus

    3

  • coolguynl

    3

Wat een slecht topic.

Je kan enorme lol hebben met je vrienden. Kijk maar eens op Youtube naar VanossGaming of Speedywo3.

Zelfs na een jaar nog heb ik bijna elke dag nog wel fun in GTA Online.

Er zijn wat dingen die misgaan natuurlijk maar dat is heel normaal bij zo'n groot spel met zoveel mensen per dag die het spelen.

Ik vind het een beetje respectloos wat je hierboven allemaal op zit te noemen.

Je noemt bij positief niet eens dat ze minstens elke maand een GRATIS update uitbrengen.

Vreselijk topic dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een slecht topic.

Je kan enorme lol hebben met je vrienden. Kijk maar eens op Youtube naar VanossGaming of Speedywo3.

Zelfs na een jaar nog heb ik bijna elke dag nog wel fun in GTA Online.

Er zijn wat dingen die misgaan natuurlijk maar dat is heel normaal bij zo'n groot spel met zoveel mensen per dag die het spelen.

Ik vind het een beetje respectloos wat je hierboven allemaal op zit te noemen.

Je noemt bij positief niet eens dat ze minstens elke maand een GRATIS update uitbrengen.

Vreselijk topic dus.

lol trappen met vrienden doe ik wel in het echte leven :) Ik speel enkel puur en alleen "SOLO net omdat ik wil vermijden dat er andere spelers zich gaan moeien met men spel! Want stel dat ik eens 1 keer toch zeg "allez ik ga nog eens OPEN spelen, dan schieten ze me meteen dood zonder reden ! Veel plezier heb ik er niet aan als ze meteen naar je toekomen en BAF overhoop schieten !!!!!!!!

Voor jou een slecht topic, voor mij een goede topic. Niet iedereen wil met "vriendjes" spelen.

Ik ben eerder om wagens te verkopen en doe ook enkel de sessies van Simeon, verder haak ik alle sessies weg en voel ik me er goed bij.

Als het puur 1 en al 100% TOP is, waarom staan hier dan zoveel andere topics met klachten :) alle topics verwijderen omdat Online SUPER is :) ieder zijn mening denk ik erover

Link to comment
Delen op andere websites

Er is gewoonweg niet genoeg plaats om alles super gedetailleerd te maken. De download voor GTA V "Next Gen" is nu al 50GB. Ter vergelijking: een DVD kan slechts 17GB aan data bevatten.

En ja, het gedrag van de gemiddelde GTAO speler is op zijn zachtst gezegd belabberd. Ik hoop dat de PC community zich een beetje meer volwassen zal gedragen online. Ik zal mij maar vast houden aan het idee dat 13 jarigen zich geen PC kunnen veroorloven (die sterk genoeg is om V te draaien).

Link to comment
Delen op andere websites

Tja ik vind GTA Online ook over het algemeen bagger. Vooral door die jankende 9 jarigen. GTAF meets zijn altijd wel geslaagd. En met vrienden/GTA F leden Gta online spelen is dan ook leuk.

Precies.

In GTA:Online zijn er echt té weinig challenges die je (alleen) kunt doen. Zo heb ik al alle stuntjumps, wapens, missies, maskers, paintjobs, kleren geunlocked.

Ik heb het spel nu in de kast liggen en ik zit echt te wachten op een update met wat challenges en niet op nutteloze auto's of maskers.

Link to comment
Delen op andere websites

"Je noemt bij positief niet eens dat ze minstens elke maand een GRATIS update uitbrengen "

Ik speel nu al zolang en heb nog maar 1 update gezien, nu van Last Team Standing.

Maar ik wil GTA O ook niet afbreken in tegenstelling tot sommige het lezen. Er is ook veel goeds aan, maar gewoon de safehouses vallen wat tegen, bv een mooie villa in de stijl van Michael of Franking zou beter zijn dan een flatgebouw. En ook niet allemaal zo kort op elkaar, maar verspreid want in de woestijn is er bijna geen enkel safehouse, tenzij een 2 garage zonder ramen. DAT was eigenlijk mijn punt. Niet om alles af te kraken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sanchezmoto heeft een topic aangemaakt om de -in zijn ogen- mindere punten van GTA Online aan te kaarten. Dat is hem goed recht, we zitten op een forum waar iedereen zijn/haar mening mag delen.

Als deze mening in jouw ogen niet klopt, dan kun je dat op een normale manier beargumenteren. Het is niet de bedoeling dat je iemand aanvalt op zijn mening, daarom heb ik de posts verwijderd die dat wel doen.

Graag on-topic nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het algemeen best wel meevallen, maar als je met vrienden speelt is het een stuk leuker.

Het strontvervelende is dat players je constant neerknallen, en dat die kleine kinderen door hun headset schreeuwen.

Maar meestal speel ik in invite-only-sessions of solo sessions, dan heb je die problemen niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het algemeen best wel meevallen, maar als je met vrienden speelt is het een stuk leuker.

Het strontvervelende is dat players je constant neerknallen, en dat die kleine kinderen door hun headset schreeuwen.

Maar meestal speel ik in invite-only-sessions of solo sessions, dan heb je die problemen niet.

Dat vind ik zo irritant, maar je kan er niks aandoen. Behalve dat die mensen door hun headset schreeuwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...