Jump to content

Wat is er eigenlijk goed aan ONLINE ?


Sanchezmoto

Recommended Posts

ik speel tot nu toe enkel solo of in closed friends of closed crew sesions. geen mensen die me zomaar afknallen aangezien vrienden en crew leden elkaar niet afknallen. ik vind online wel leuk. gewoon je eigen mannetje of vrouwtje maken en beheren en lekker missies doen en auto's jatten

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sanchezmoto

    10

  • Danger_dog_guy_7

    5

  • DDT Dorus

    3

  • coolguynl

    3

Het zijn allemaal kleine, pietluttige puntjes die genoemd worden. Wat wil je dan, vanuit je safehouse continue uit het raam kijken? Races kan ik altijd alleen doen, er komen zelden andere spelers bij. Kijk, perfect wordt het nooit, da's met bijna alles zo. Spijkers op laag water zoeken....

Link to comment
Delen op andere websites

Spelers die je dood schieten hoort er nou eenmaal bij. Dit is GTA en niet deSims of iets dergelijks. Gewoon terug vechten. Ik had gisteren 5 man tegelijk achter me aan. Dan ga je een aantal keer dood, maar je probeert er wel elke keer een paar mee te nemen. Ik kan me daar echt niet druk om maken. Neem het niet te serieus. Tanks en jets zijn wat lastig om aan te pakken,maar ook die zijn te slopen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er juist veel plezier aan beleef om met andere spelers te knokken. Maar als dat niet je ding is kun je altijd een invite only sessie of crew/friend sessie beginnen...

En schreeuwende kids kun je op mute zetten of je zet je crew & friends chat aan...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was eerst bang dat dit een groot afkraaktopic werd zoals je veel op andere websites ziet. Maar ik denk dat opbouwende kritiek hier zeker past.

Met GTA Online heeft Rockstar Games een nieuw concept proberen te creëren en hierbij oa. de beste online elementen uit Red Dead Redemption, Grand Theft Auto IV en Max Payne 3 gehaald.

Nu hebben ze zeker wat nieuws neergezet, al denk ik inderdaad ook dat er altijd wat valt te verbeteren. Nu moet ik zeggen dat ik over het algemeen veel lol heb gehad en niet heel veel functionaliteit heb gemist.

Zelf heb ik dankzij de vele meetings hier op het forum eigenlijk alleen maar met gezellige mensen gespeeld.

Kan begrijpen dat de crews nog niet 100% uitkomst bieden. Misschien kan R* dus nog wat bedenken zodat je niet altijd in een willekeurige lobby geraakt. Al mogen mensen zelf ook wel wat meer initiatief tonen als ze sommige freeroam lobbys irritant vinden. Ga dan gewoon spelen met gezellige mensen van bijvoorbeeld deze site. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit bijvoorbeeld bij het gta forum crew, maar ook daar komen weinig of geen mensen bij samen buiten de meetings om , ik zoek nog een andere crew om te "ouwehoeren" die wel actiever is.

voor de rest vermaak ik me prima online, storyline is leuk om 1 keer uit te spelen en een jaar later opnieuw te doen.

ik mis wel een beetje de sfeer van gta4, maar gta 5 is velen malen mooier en diverser.

leukste vind ik de races, missies, of gewoon free roamen wat ik in 4 ook deed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit bijvoorbeeld bij het gta forum crew, maar ook daar komen weinig of geen mensen bij samen buiten de meetings om , ik zoek nog een andere crew om te "ouwehoeren" die wel actiever is.

voor de rest vermaak ik me prima online, storyline is leuk om 1 keer uit te spelen en een jaar later opnieuw te doen.

ik mis wel een beetje de sfeer van gta4, maar gta 5 is velen malen mooier en diverser.

leukste vind ik de races, missies, of gewoon free roamen wat ik in 4 ook deed.

voor een actieve crew is dit misschien wat: http://www.gtaforum.nl/topic/131382-the-criminal-legends/
Link to comment
Delen op andere websites

De meeste reacties vallen wel mee, maar het valt mij wel op dat er meer wordt gereageerd op sessie gedeelte, dan op wat eigenlijk het topic was, die safehouses :) En neen ik kijk niet elke keer door een raam hoor :) Ik speel eigenlijk enkel solo session, zelfs geen invite en toch krijg ik soms bij een race 6 andere die dan meedoen en door hun headphone schreeuwen, maar goed, dat weet ik nu hoe uitzetten, want niets zo irritant als schreeuwende onverstaanbare kinderen).

Nu wat eigenlijk topic was:

Wou gewoon dat men ook een mooie villa als dat van Michael of Franklin kon kopen ipv steeds flatgebouwen. Dat was men bedoeling om dat aan te kaarten, maar ja op mijn antwoord of GTA fijn is :) Ja dus !

En terwijl ik even bezig ben :) ook dit nog : er zijn geen dieren te zien in Online?

Link to comment
Delen op andere websites

Spelers die je dood schieten hoort er nou eenmaal bij. Dit is GTA en niet deSims of iets dergelijks. Gewoon terug vechten. Ik had gisteren 5 man tegelijk achter me aan. Dan ga je een aantal keer dood, maar je probeert er wel elke keer een paar mee te nemen. Ik kan me daar echt niet druk om maken. Neem het niet te serieus. Tanks en jets zijn wat lastig om aan te pakken,maar ook die zijn te slopen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er juist veel plezier aan beleef om met andere spelers te knokken. Maar als dat niet je ding is kun je altijd een invite only sessie of crew/friend sessie beginnen...

En schreeuwende kids kun je op mute zetten of je zet je crew & friends chat aan...

De Sims? Wil wel niet spelen als een klein kindje: huisje, tuintje, boompje :D Wil ook enkel racen, auto's verkopen en auto's leveren aan Simeon, dat zijn mijn 3 jobs die ik vaak doe. Maar vaak komen er bij races opeens andere spelers bij die door hun headset schreeuwen, dan snel de race afblazen en opnieuw deelnemen. Wat betreft je verdedigen tegen mensen die je zomaar neerschieten : dat is oke als je ook zulke wapens hebt!! Niet als je maar een handwapen, een mes en een Uzi ofzo hebt :) Maar zo open speel ik nietmeer, das gedaan voor me :) liever solo en geld verdienen op mijn gemakje, of met vrienden die het menen. Maar ben wat te oud om met 15jarige te spelen enzo, ik gebruik GTA om de wagens stelen enzo :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat R* een (ruwe) parel van een game heeft neergezet met GTAV. Ik speel nu al heel wat jaartjes (PC, Xbox, PS 2,3, Nintendo) games maar heb zelden zolang en met zoveel plezier genoten van een game...en ik weet zeker dat ik nog wel een tijdje van de game zal genieten! Ongetwijfeld minder als in het begin…maar is dat niet altijd als het nieuwtje er van af is?

In GTAV heb je zoveel vrijheid, diversiteit om je fantasie de vrije loop te geven waardoor de mogelijkheden heel divers en (bijna) eindeloos zijn. Tevens zijn de mogelijkheden nog lang niet uitgeput en komen er ongetwijfeld nog veel meer (betaalde) uitbreidingen en veranderingen. (al zal R* deze vanwege de komst van next gen game nog in de grote doos houden) Ook zullen er ongetwijfeld nog veel meer verbeteringen komen.

In vele andere games heb je deze vrijheid niet en moet je een vooropgezette en uitgestippelde volgorde/route/verhaallijn aanhouden. Dit aangezien je anders de game niet of nauwelijks kunt (uit)spelen.

En natuurlijk....er valt altijd wat te bekritiseren en zijn er dingen voor verbetering vatbaar. Ook ik heb bepaalde wensen en voorkeuren, O.a. dat er meer auto tuning mogelijkheden komen en niet zoals nu dat je bij diverse auto’s ‘maar’ 12 dingen kunt veranderen. Ook mogen er van mij (nog) meer auto’s gebaseerd op de Europese markt in de game komen. Het is echter onmogelijk om iets voor een ieder (er zijn meer dan 34 miljoen exemplaren van GTAV verkocht) 100% naar hun zin te maken. R* luistert echter wel naar hun achterban en probeert waar mogelijk de game in positieve zin te verbeteren en uit te breiden, zie o.a. de petitie van de NL parachute waar ze klaarblijkelijk naar geluisterd hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb wel een you-tube filmpje gezien dat er ergens op een blauwe kaartpatroon een safehouse is aangeduid bij die wijnboerderij. Daar ergens aan Zancudo ofzo in de bergen is ergens een villa met wijnveld en grote parking. Volgens sommige zou dat aangeduid zijn als een toekomstige safehouse. Ben ook niet volledig tegen GTA Online hoor :) wel tegen degeen die je zomaar meteen doodschieten maar dat hoort bij een andere topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het ook wel eens met betrekking tot de safehouses, die relatief saai zijn. Maar aan de andere kant: GTA: Online draait om de enorm uitgebreide wereld waar de safehouses in staan. Je brengt daar in de praktijk niet echt veel tijd door; het eerste wat ik doe als ik online ben, is dat huis uit stappen. Sssjakie vat dat mooi samen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat wel, maar had mooier geweest indien je zo een mooie villa kon kopen. Er staan er heel veel in de buurt van Michael zijn huis. In die doodlopende straatjes bv. Of iets verder de berg op, aan dat school. Was gewoon mooier als je zo de oprit kon oprijden en thuiskomen, ipv een flatgebouw :)

Heb weer eens 2 uurtjes gespeeld (had vrijaf) en paar goede races gedaan. Ook iets wat ik eerst niet wist: als je een race doet met je eigen persoonlijke wagen valt die 100$ weg. Wat wel, telkens ik GTA Online afsluit en naar Michael ga, zijn die zijn wagens weg in zen garage aan huis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...