JustDoIt. Posted October 20, 2014 Report Posted October 20, 2014 (edited) En natuurlijk voor de zwarte pietjes onder ons : Edited October 20, 2014 by JustDoIt. Quote
Phoenyxar Posted October 20, 2014 Report Posted October 20, 2014 You'll find that it's actually "Repossessing." Quote
Delvarik Posted October 20, 2014 Report Posted October 20, 2014 Van eentje heb ik geen foto. Maar was eventjes terug een pompstation in GTA V aan het overvallen. In mijn geniale poging om de politie af te schudden besloot ik om in mijn auto te stappen en aan de overkant op een half afgeschermde parkeerplaats te parkeren en mijn lichten uit te doen. Meerdere politievoertuigen reden goed in het zicht langs en een paar stape uit hun voertuig om rond te kijken. Maar niemand was zo slim om de overduidelijke man in babyblauw met een worstelaarsmasker op als de overvaller van de pompstation aan de overkant te zien. hier nog een paar van mijn favorieten Dankje voor die GIF Quote
FireFighter Posted October 22, 2014 Report Posted October 22, 2014 Leuk filmpje over GTA IV: So true Quote
Recommended Posts