Jump to content

Gezocht: Voetbal manager spel


KoningJesper

Recommended Posts

Weet iemand een voetbal manager spel waar je je eigen club kan starten en dan alles moet regelen stadion en geld etc. En dat je begint met inbekende/niet bestaande spelers en zo je wrg naar de eredivisie inslaan en later echte spelers kopen. Dus dat je met je zelf verzonnen club in de eredivisie bent uiteindelijk. Platform maakt niet uit, alleen geen xbox en wel redelijk nieuw.

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.footballmanager.com/ :)

Er komt binnenkort een nieuwe versie uit zie ik (2015).

Volgens mij kan je daar alles wel doen wat jij beschrijft!

-Ik weet niet of je echt de eredivisie in kan, maar wel iets soortgelijks natuurlijk.

Je kan ook nog naar http://www.onlinesoccermanager.nl/ kijken, klein maar wel gratis voor zo ver ik weet(nooit gespeeld)

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

In FM kan je toch laag gaan, in Belgie zitten zelfs provinciale clubs erin. Nederland tot een soort vierde klasse denk ik. OSM is inderdaad ook heel leuk maar als je je spel echt elke dag veel matchen wil spelen zal dat niet lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

OSM is heel erg simpel. Je krijgt een club en daar moet je gewoon wat upgraden voor doen en hier en daar een speler aantrekken.

Football Manager is een echte game waarbij je laag kan beginnen. Je kan je club helemaal naar de top brengen door trainingen, scouts, stadionuitbreidingen etc. Je moet een hele uitgebreide tactiek samenstellen en daarnaast onderhandel je met zakenwaarnemers over spelers. Football Manager is de echte realiteit! Deze game is ook absoluut aan te raden. Bij de game krijg je een gratis editor waarbij je eigen clubs, spelers, scouts, trainers, logo's etc. kunt maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik ga FM later nemen, maar eerst wil ik een gratis alternatief (voor android). De "eisen" zijn:

- gratis

- voor Android (het liefst, anders PC)

- Je krijgt een eigen team waarvan je de naam logo en spelers namen en miss attributen kan veranderen.

- Je moet je team managen, offline als t kan en je kan de wedstrijden simuleren

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt zo eventjes niks in me op. Wel ken ik een internet spelletje genaamd Hattrick.org. Dit is een lastig spelletje, maar hiervoor moet je een fictief team opbouwen en zover mogelijk komen in het spel. Het kan je ook uitbreidingen doen met stadions etc. Ik weet echter niet of veel mensen dit nog spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...