Jump to content

Froodooo

Recommended Posts

Er is een verschil tussen maturiteit en creativiteit.

Zowel het beeld met de vloedgolf als het omgekadraaide landschap als de kokerachtige voetbalwereld blijven in mijn geheugen gegrift staan hoor, dus niet memorabel zou ik het niet noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze film wil ik echt zien, heb er al veel goed over gehoord. Vandaag stond er in de krant dat een prof Fysica zijn leerlingen naar deze film meenam als inleiding op de lessen relativiteit. Dan wil dat echt wel iets zeggen over de inhoud, lijkt me. Zeer interessant onderwerp.

Kinepolis geeft trouwens korting als je een tweede keer terugkomt, want blijkbaar begrijpen veel mensen het niet van de eerste keer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Deze film wil ik echt zien, heb er al veel goed over gehoord. Vandaag stond er in de krant dat een prof Fysica zijn leerlingen naar deze film meenam als inleiding op de lessen relativiteit. Dan wil dat echt wel iets zeggen over de inhoud, lijkt me. Zeer interessant onderwerp.

Ze hebben samengewerkt met de professor in het vak, ik dacht Kip Thorn. Het is dus inderdaad zeker een wetenschappelijk correct werk, ook al hebben in de echte wereld de middelen nog niet en is er ook gewoon geen wormgat om door te reizen.

Kinepolis geeft trouwens korting als je een tweede keer terugkomt, want blijkbaar begrijpen veel mensen het niet van de eerste keer :puh:

Ik vond het echt prima meevallen in vergelijking met Inception. Na The Dark Knight-trilogy eigenlijk de 'makkelijkste' film van Nolan, wat mij betreft. Mogelijk komt het doordat ik wel geïnteresseerd ben in die wetenschappen, en ik dus wel ongeveer weet wat er bedoeld wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Normaal ben ik niet zo van science-fiction, maar ben met wat medebewoners naar de bioscoop geweest en ik vond het een erg gave film. Goede acteurs, wereld en verhaal. Toevallig zag ik laatst de film Marooned / Space Travelers uit 1969 (een Apollo 13-achtig verhaal dat slechts enkele weken vóór het Apollo 13-gebeuren uitkwam!), wat op enkele vlakken overeenkomsten toont met Interstellar en wat, met alle gebreken aan technologie en budget, mij toch wist te trekken. Interstellar was eigenlijk dat, zonder de gebreken.

Deze film wil ik echt zien, heb er al veel goed over gehoord. Vandaag stond er in de krant dat een prof Fysica zijn leerlingen naar deze film meenam als inleiding op de lessen relativiteit. Dan wil dat echt wel iets zeggen over de inhoud, lijkt me. Zeer interessant onderwerp.

Ze hebben samengewerkt met de professor in het vak, ik dacht Kip Thorn. Het is dus inderdaad zeker een wetenschappelijk correct werk, ook al hebben in de echte wereld de middelen nog niet en is er ook gewoon geen wormgat om door te reizen.

De film is een mooie mix tussen wetenschap en fictie. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal ben ik niet zo van science-fiction, maar ben met wat medebewoners naar de bioscoop geweest en ik vond het een erg gave film. Goede acteurs, wereld en verhaal. Toevallig zag ik laatst de film Marooned / Space Travelers uit 1969 (een Apollo 13-achtig verhaal dat slechts enkele weken vóór het Apollo 13-gebeuren uitkwam!), wat op enkele vlakken overeenkomsten toont met Interstellar en wat, met alle gebreken aan technologie en budget, mij toch wist te trekken. Interstellar was eigenlijk dat, zonder de gebreken.
Deze film wil ik echt zien, heb er al veel goed over gehoord. Vandaag stond er in de krant dat een prof Fysica zijn leerlingen naar deze film meenam als inleiding op de lessen relativiteit. Dan wil dat echt wel iets zeggen over de inhoud, lijkt me. Zeer interessant onderwerp.
Ze hebben samengewerkt met de professor in het vak, ik dacht Kip Thorn. Het is dus inderdaad zeker een wetenschappelijk correct werk, ook al hebben in de echte wereld de middelen nog niet en is er ook gewoon geen wormgat om door te reizen.
De film is een mooie mix tussen wetenschap en fictie. :Y

2001: A Space Odyssey van Kubrick zou je dan ook kunnen interesseren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...