Jump to content

Achievement-systeem


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    6

  • Joriz

    5

  • Nissan

    4

  • Nyltje

    4

Dit gaat lachen worden, nu wordt er nóg meer gespamt op het forum :bonk:

Iedereen die graag achievements wilt gooit nu overal berichten neer..

Het idee is leuk, de uitwerking is ook netjes gedaan, maar ik zou dan toch andere achievements kiezen :puh:

De Crew treed gewoon op bij spammers net als voorheen. Imo moedigen de achievements geen spam aan, maar d'r zitten natuurlijk altijd speciale gevallen tussen.

Oh by the way, die van Ik ben best Extreem, heb ik ook bedacht :7

Link to comment
Delen op andere websites

Echt super dank aan Thundercover en alle andere mensen die hebben meegewerkt en meegedacht.

Zeker mooi om te zien dat je bijdrage aan dit forum op meerdere wijze kan worden beoordeeld en getoond. De Achievements zijn hier zeker een goede aanvulling op.

Ik zie dat sommige mensen al flink omhoog schieten en dat ik zelf blijkbaar ook maar is een gang moet gaan oprichten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een aanvulling:

Wij hebben besloten om het aantal posts dat geplaatst worden in een bepaald subforum pas te tellen vanaf 01/01/2014. De reden hiervoor is als volgt. We hebben het aantal posts dat geplaatst moet worden in een subforum voor een achievement berekend aan de hand van het aantal posts dat is geplaatst in 2013 en 2014. Als we het gemiddeld aantal posts namen voor alle jaren, dan zouden nieuwe leden bepaalde achievements nooit kunnen behalen, omdat er in veel fora veel minder wordt gepost. Het behalen van 250 posts in VC is nu echt een "achievement" in de letterlijke zin van het woord; in 2005/2006 was 250 posts in VC echt niet heel moeilijk. Vandaar dat we voor deze oplossing hebben gekozen.

Het tellen van deze achievements gaat gelukkig automatisch. Als je door de grens heen gaat van het aantal benodigde posts, dan heb je de nacht daarop volgend de achievement te pakken. :)

Daarnaast hebben sommige achievements extra eisen, zoals een minimaal aantal leden en een minimaal aantal maanden dat een gang moet bestaan om de achievement "ik ben best extreem" te verkrijgen.

Wij zijn hard bezig met het uitreiken van achievements. Vergeet zelf vooral niet om jouw achievements aan te vragen, dan krijg je ze een stuk sneller dan wanneer wij het zelf allemaal uit moeten zoeken!

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, een uitdaging is het daardoor zeker wel. Naja, zo is het dan ook wel niet iets dat nu eenmalig gebeurt maar waar we in de toekomst ook het effect van zullen zien.

Het behalen van 250 posts in VC is nu echt een "achievement" in de letterlijke zin van het woord; in 2005/2006 was 250 posts in VC echt niet heel moeilijk.

Grappig dat het net diegene is die ik wel al heb :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, een uitdaging is het daardoor zeker wel. Naja, zo is het dan ook wel niet iets dat nu eenmalig gebeurt maar waar we in de toekomst ook het effect van zullen zien.

Het behalen van 250 posts in VC is nu echt een "achievement" in de letterlijke zin van het woord; in 2005/2006 was 250 posts in VC echt niet heel moeilijk.

Grappig dat het net diegene is die ik wel al heb :puh:

Mario was mijn eerste achievement :7

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien nog een kleine suggestie (misschien zijn jullie daar al mee bezig, ik weet het niet)

Als je in het miniprofiel op de awards klikt, ga je naar iemands awards. Dit is niet het geval bij de achievements, maar dat kan vast wel gefikst worden? Lijkt me wel wat handiger en consequenter.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...