Jacky-2007 Posted October 19, 2014 Report Share Posted October 19, 2014 Supertof! Quote Link to post Share on other sites
Nitivity Posted October 19, 2014 Report Share Posted October 19, 2014 Heren dit ziet er super uit! ga zo door!! Quote Link to post Share on other sites
xCrazyShotgun Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 Leuk gedaan! Mijn complimenten. Quote Link to post Share on other sites
Joriz Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 Het gaat hard. We zijn als we zo door gaan binnen enkele weken bij meer dan 2000 uitgedeelde achievements. Merk op dat we enkel achievements uitdelen aan mensen die actief zijn gewest op het forum in 2014 en dat we dus niet iedereen een achievement zullen geven tenzij die mensen weer online komen. Anders zou het systeem het namelijk niet helemaal aankunnen. Quote Link to post Share on other sites
.Sharingan Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 De Respect++ achievement is voor leden die GTAGames.nl (wel) steunen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is je adblocker uit te schakelen of compleet gtaforum.nl als uitzondering toe te voegen in je adblocker. Het is niet nodig om op de reclame te klikken, we krijgen ook betaald per weergave en daardoor kan onze website blijven bestaan. De Respect++ achievement wordt na een tijdje 'automagisch' toegewezen indien je dus geen adblocker gebruikt of onze website in je whitelist hebt staan. Ik heb nu sinds de release van de achievements () addblocker uitstaan en heb de achievement nog niet ontvangen. Dit keer blijft de blocker ook uit! Quote Link to post Share on other sites
Together Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 De Respect++ achievement is voor leden die GTAGames.nl (wel) steunen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is je adblocker uit te schakelen of compleet gtaforum.nl als uitzondering toe te voegen in je adblocker. Het is niet nodig om op de reclame te klikken, we krijgen ook betaald per weergave en daardoor kan onze website blijven bestaan. De Respect++ achievement wordt na een tijdje 'automagisch' toegewezen indien je dus geen adblocker gebruikt of onze website in je whitelist hebt staan. Ik heb nu sinds de release van de achievements () addblocker uitstaan en heb de achievement nog niet ontvangen. Dit keer blijft de blocker ook uit! Ik heb hem altijd al uit staan op deze site. En ik heb nog geen achievement. :O Quote Link to post Share on other sites
Joriz Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 Diverse achievements worden handmatig toegewezen. Het kan even duren voordat je die hebt. Mocht je denken een bepaalde achievement te missen kan je het altijd vriendelijk vragen. Quote Link to post Share on other sites
.PhoeniX. Posted October 22, 2014 Report Share Posted October 22, 2014 Mij boeien die "Achievements" niet zozeer, het gaat er om dat je plezier en vriendschappen maakt op het forum. Quote Link to post Share on other sites
TerrorMau5 Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 we gaan drvoor! Quote Link to post Share on other sites
Dutchy3010 Posted November 28, 2014 Author Report Share Posted November 28, 2014 Zoals jullie, wanneer de pagina wordt ververst, op de achievements-pagina kunnen zien, zijn er een stuk meer leden nu met de achievements voor promoties. Dit komt doordat ik alle promoties uit het verleden heb verwerkt (althans; dat heb ik geprobeerd). Mocht je ooit een promotie hebben gehad die niet verwerkt is, schroom dan niet om een topic aan te maken in het achievements-forum. Je kunt daarin niet de topics van anderen zien, maar je bent absoluut niet de eerste. Een foutje is natuurlijk snel gemaakt bij zo gigantisch veel promoties in het 11-jarig bestaan van dit forum. Ook als je denkt recht te hebben op andere achievements, maak dan eventjes een topic aan. Quote Link to post Share on other sites
larfje94 Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Wat betekent de achievement "can't u hear the thunder?" ??? Quote Link to post Share on other sites
Froodooo Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Wat betekent de achievement "can't u hear the thunder?" ??? Daar is een heel topic over volgeschreven, maar wat de achievement precies inhoudt is nog altijd een mysterie. Quote Link to post Share on other sites
aron24 Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 (edited) Ik wel, je moet in alle gedeeltes posten. De gene die achievement hebben, hebben hem ook. Mysterie opgelost Edited February 22, 2015 by aron24 Quote Link to post Share on other sites
Dutchy3010 Posted February 22, 2015 Author Report Share Posted February 22, 2015 Ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat Erwin en wat anderen die hem hebben nog nooit in het admin forum hebben gepost... Quote Link to post Share on other sites
RUBENN Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Ik wel, je moet in alle gedeeltes posten. De gene die achievement hebben, hebben hem ook. Mysterie opgelost Ik heb in lang niet alle GTA-subfora gepost en ik heb 'm ook... Tja, dit zal gewoon onopgelost blijven Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts