Jump to content

''First Blood'' uit ''Recent Achievements''


Dotz

Recommended Posts

Bij deze wil ik een voorstel doen betreffende het nieuwe achievement-systeem. De lijst met ''recent achievements'' op de hoofdpagina van het forum loopt over met ''First Blood''-achievements. Logisch, er worden constant nieuwe posts geplaatst. Echter worden hierdoor andere, betere, achievements verdrongen uit de lijst. Bij deze wil ik dan ook het voorstel doen ''First Blood'' uit te zonderen op de lijst van recent achievements.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zit wel wat in, maar je kunt hem ook vervangen voor een andere achievement(volgens mij was dit ook al eerder aangehaald). Dat je een soortgelijke achievement krijgt maar pas bij het behalen van zeg 50 of 100 posts. (ook de grens wat je nodig hebt voor gangs etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar is het niet best wel cool dat je als newbie al meteen helemaal da bomb bent bij je eerste post? Faam! Glorie! Men zal hier nimmer wegwillen!

Als je net nieuw op een forum bent, en je krijgt een achievement bij je eerste post, dan kijk echt niet naar het lijstje 'recente achievements'. Mocht je daar toch naar kijken, dan zou ik wel benieuwd zijn welke er nog meer verdiend zijn dan alleen 'First Blood'.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat de achievements module net is geïnstalleerd zie je nu even redelijk veel mensen die een First Blood achievements krijgen omdat we die aan alle actieve leden van afgelopen tijd hebben toegewezen.

Ik denk als je over een tijdje kijkt dat je deze achievement al minder ziet in het 'Recente achievements'-blokje, aangezien de situatie normaal niet zoveel voorkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Omdat de achievements module net is geïnstalleerd zie je nu even redelijk veel mensen die een First Blood achievements krijgen omdat we die aan alle actieve leden van afgelopen tijd hebben toegewezen.

Ik denk als je over een tijdje kijkt dat je deze achievement al minder ziet in het 'Recente achievements'-blokje, aangezien de situatie normaal niet zoveel voorkomt.

Het lijkt me tóch een goed idee om deze achievement uit "recente achievements" te halen. Ik zie nog steeds alleen First Blood er bij staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat de achievements module net is geïnstalleerd zie je nu even redelijk veel mensen die een First Blood achievements krijgen omdat we die aan alle actieve leden van afgelopen tijd hebben toegewezen.

Ik denk als je over een tijdje kijkt dat je deze achievement al minder ziet in het 'Recente achievements'-blokje, aangezien de situatie normaal niet zoveel voorkomt.

Het lijkt me tóch een goed idee om deze achievement uit "recente achievements" te halen. Ik zie nog steeds alleen First Blood er bij staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik mijn mening mag geven over First Blood:

Het idee om nieuwe leden warm te maken voor achievements is allesbehalve slecht. Integendeel: prima. Maar ik vind ook wel een beetje dat als je gewoon even een vraag komt stellen – wat een groot deel van de nieuwe leden doet – je daar geen achievement voor verdient. Da's echt geen prestatie. In mijn ogen zou First Blood opgeschroefd moeten worden naar dezelfde waarden waaraan je moet voldoen om lid te worden van een gang: één maand lid én 50 berichten. Dan heb je een selectie van nieuwe mensen, maar toch ook niet zomaar eender welke n00b die hier even komt vragen waarom zijn GTA V saves weg zijn. Na een maand en 50 berichten kun je jezelf wel een lid noemen. Daarom nog geen goed lid, maar gewoon een lid. Indien dit wordt ingevoerd wordt ook het probleem opgelost dat in dit topic wordt aangekaart: de Recente Achievements zouden er niet meer vol mee staan, aangezien het 'zeldzamer' wordt. Je hoeft mensen niet te belonen als ze niets toevoegen aan het forum, vind ik.

Edit: Dexist haalde hierboven al aan dat ik het ooit al had aangehaald. :puh:

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Ach... als ze hier willen blijven, willen ze dat ook zonder achievement. Jij bent hier toch ook zonder achievement binnengevallen? Ik ook? Zo goed als elk ander actief lid zelfs. Maarja, ik snap het punt: meer activiteit proberen krijgen? 't Is gewoon mijn idee/mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is niet zozeer de achievement, maar dat blokje op de forumindex. Ik ben net als Dotz en .Sharingan van mening dat het de spuigaten uitloopt qua "First Blood" achievements. Als het enigszins kan zou er gesorteerd moeten worden op zowel de datum als het "gewicht" van de achievement (Goud > Zilver > Brons).

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is niet zozeer de achievement, maar dat blokje op de forumindex. Ik ben net als Dotz en .Sharingan van mening dat het de spuigaten uitloopt qua "First Blood" achievements. Als het enigszins kan zou er gesorteerd moeten worden op zowel de datum als het "gewicht" van de achievement (Goud > Zilver > Brons).

Klopt! Ik denk als de "first blood" achievement er uit wordt gefilterd dat het al een stuk beter is. Dan zien we eerder of iemand een andere(speciale)achievement heeft gehaald. Lijk me toch leuker dan de voortdurende spam aan "first blood" achievements te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...