Jump to content

De Thundercover Achievement


SpacyColours

Recommended Posts

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    10

  • Dutchy3010

    8

  • NickOwnage

    6

  • Tommie59

    6

Simpel, toch? De achievement zegt zelf al letterlijk wat je ervoor moet doen. Zodra je onweer hoort en/of ziet, moet je ergens gaan schuilen en wachten tot het over is. Geen gek idee overigens om zoiets te doen als het onweert, zeker niet als het onheil minder dan een kilometer van je verwijderd is. Hoe het systeem vervolgens ziet dat je op deze manier hebt gehandeld? Het systeem ziet alles. Alles. Altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Simpel, toch? De achievement zegt zelf al letterlijk wat je ervoor moet doen. Zodra je onweer hoort en/of ziet, moet je ergens gaan schuilen en wachten tot het over is. Geen gek idee overigens om zoiets te doen als het onweert, zeker niet als het onheil minder dan een kilometer van je verwijderd is. Hoe het systeem vervolgens ziet dat je op deze manier hebt gehandeld? Het systeem ziet alles. Alles. Altijd.

Maar als ik buk en onder de tafel kruip, maak ik dan ook aanspraak op de ThunderDuck-achievement?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Wist ik het maar... Ik zou wel willen weten wat ik fout heb gedaan.

Je bent het populairste stuk vreten op dit forum. Als we 50 jaar ouder zijn en de eerste stappen naar het bejaardentehuis zetten, dan blijft ons 1 ding bij van het forum "Omdat _Night-Man_ zijn naam verkeerd had ingevoerd, was hij de bekendste persoon op dat forum en gebeurde allerlei goddelijke dingen met hem, zo kreeg hij uit het niets een ThunderCover-Achievement en Owned hij alles wat hij tegenkwam". Nou die ThunderCover-Achievement is daar dus onderdeel van. Volgens mij wordt je ook nog ergens in dit decennia heilig verklaard door de paus.

Hier heb je je antwoord, doei.

Link to comment
Delen op andere websites

Wist ik het maar... Ik zou wel willen weten wat ik fout heb gedaan.
Je bent het populairste stuk vreten op dit forum. Als we 50 jaar ouder zijn en de eerste stappen naar het bejaardentehuis zetten, dan blijft ons 1 ding bij van het forum "Omdat _Night-Man_ zijn naam verkeerd had ingevoerd, was hij de bekendste persoon op dat forum en gebeurde allerlei goddelijke dingen met hem, zo kreeg hij uit het niets een ThunderCover-Achievement en Owned hij alles wat hij tegenkwam". Nou die ThunderCover-Achievement is daar dus onderdeel van. Volgens mij wordt je ook nog ergens in dit decennia heilig verklaard door de paus. Hier heb je je antwoord, doei.

Moet je toch eerst zalig verklaard worden, hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...