Jump to content

Wat gaat Rockstar doen met Kerst?


Tommie59

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    4

  • maartenvdz

    3

  • coolguynl

    3

  • Votair

    2

Met Kerstmis mag er idd wel sneeuw, een kerstman, kerstboom en een wapen dat sneeuwballen schiet mag ook wel. Het is ook wel haalbaar, een grenade launcher of RPG dat sneeuwballen schiet, net zoals we met de Independence Day Special die RPG hebben gehad voor vuurwerk te schieten ;).

Ook echt niet. Als je een sneeuwbal met 100km/u weg schiet valt hij gelijk uit elkaar. Wat wel kan is dat je in AmmuNation een losse sneeuwbal kan kopen, netzoals bij granaten.

Ik hoop op 'echt' sneeuw. Geen textures. En ook dat je vast kan zitten. Dat lijkt mij echt geweldig en dat je sneeuwbanden nodig hebt. Ik hoop ook dat ze North Yankton open maken. Rockstar moet is naar de gamers luisteren :puh: .

Dit wordt em ook niet. Als ze dit willen doen moeten ze eerst de hele engine aanpassen. Dan nog zou dit veel te zwaar zijn voor de last gen en miss ook wel voor de current gen. Zoek maar eens naar het spel Spintires. Dit spel is er op gebaseerd dat je je door modder heen moet worstelen en vast kan komen te zitten in de modder enzo. Dat spel focust alleen daar op. In GTA 5 ligt de focus op heel veel meer dingen, zijn de graphics beter en dus zwaarder en is de map veel groter.

Wat ik wel hoop is dat ze het vuurwerk activeren, weer de sneeuwtextures enabelen en het echt laten sneeuwen zoals de weercheat in GTA 5. Ook is het leuk als er tijdelijk een klein radiostation komt, Christmas FM ofzo :puh:. Verder als voertuigen een sneeuwscooter, een sneeuwruimer en een zoutstrooier oid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat echte sneeuw er niet in zit voor de 'old-gen'. Wellicht gaan ze voor de current-gen wel iets moois neerzetten. Eerlijk gezegd verwacht ik dat ook, aangezien de current-gen vanaf nu toch meer wordt voorgetrokken en de old-gen vergeleken met de current-gen technisch redelijk beperkt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat echte sneeuw er niet in zit voor de 'old-gen'. Wellicht gaan ze voor de current-gen wel iets moois neerzetten. Eerlijk gezegd verwacht ik dat ook, aangezien de current-gen vanaf nu toch meer wordt voorgetrokken en de old-gen vergeleken met de current-gen technisch redelijk beperkt is.

ze gaan echt niet meteen alles stop zetten voor xbox 360 en ps3 hoor , die heist moet ook nog komen (na 1 jaar w8en)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat echte sneeuw er niet in zit voor de 'old-gen'. Wellicht gaan ze voor de current-gen wel iets moois neerzetten. Eerlijk gezegd verwacht ik dat ook, aangezien de current-gen vanaf nu toch meer wordt voorgetrokken en de old-gen vergeleken met de current-gen technisch redelijk beperkt is.

de current-gen is ps3. Old-gen ps2 en ps4 is next-gen dus hier klopt iets niet? :?
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat echte sneeuw er niet in zit voor de 'old-gen'. Wellicht gaan ze voor de current-gen wel iets moois neerzetten. Eerlijk gezegd verwacht ik dat ook, aangezien de current-gen vanaf nu toch meer wordt voorgetrokken en de old-gen vergeleken met de current-gen technisch redelijk beperkt is.

de current-gen is ps3. Old-gen ps2 en ps4 is next-gen dus hier klopt iets niet? :?

De current-gen is PS4/X-One, last/old-gen is PS3/X360 ;).
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...