Jump to content
Joriz

WikiGTA: "Het geeft voldoening als je andere mensen kunt helpen tijdens het spelen!"


gallery_1_5_73444.jpg

Grand Theft Auto V missies beschrijven is Dexist zijn passie!

Al sinds oktober 2005 wordt er gewerkt aan de WikiGTA Walkthrough. In tegenstelling tot andere Wiki's wordt onze GTA Wiki opgebouwd vanuit een besloten groep. Inmiddels hebben al meer dan negentig Nederlandse en Belgische GTA fans meegeschreven bij het creëren van de bijna 5000 artikelen.

GTAGames.nl afbeelding

Het wordt dus tijd om kennis te maken met de vele mensen die hebben meegewerkt aan WikiGTA. In deze interviewreeks kan je aan de hand van vier vragen lezen wat leden drijft om aan WikiGTA mee te werken en wat ze precies doen.

Vorige week is Svenie geïnterviewd. In dit tweede interview is Dexist aan de beurt. Hij registreerde zich op 17 juni 2005 op GTAForum.nl en is actief bij de Sans Scrupules gang op ons forum. Sinds augustus 2014 is Dexist ook actief als één van onze nieuwste medewerkers op WikiGTA. Inmiddels heeft hij meer dan 150 grote WikiGTA bewerkingen op zijn naam staan.

1. Hoe lang werk je al mee aan WikiGTA?

In augustus dit jaar ben ik aangenomen als medewerker voor WikiGTA, nadat ik een sollicitatie deed in de tweede aanmeldingsronde. Ik ben dus nog niet zolang medewerker maar ik werk nu zo'n anderhalve maand mee aan WikiGTA!

GTAGames.nl afbeelding
2. Welke pagina's houd je je mee bezig?

Ik richt mijn werk vooral tot GTA V gerelateerde pagina's, omdat daar nu het meeste werk nodig is. Daarnaast is GTA V ook een van mijn favoriete GTA's, naast GTA San Andreas smile3.gif. Het is vooral leuk om de missies te beschrijven, ik doe de missie dan opnieuw op mijn PS3 en maak tijdens het spelen aantekeningen, ook kijk ik vaak wat filmpjes van de betreffende missies. Daarnaast is het ook leuk om kleine foutjes op te sporen en deze te corrigeren. Of samen een groter project af te gaan maken, zoals bijvoorbeeld de Strangers and Freaks of de Random Events pagina's.

3. Welke pagina ben je het meest trotst op waar je aan hebt meegewerkt?

Ik heb op dit moment nog niet heel veel pagina's aangemaakt, ik ben zoals ik eerder zei nog maar een paar maanden medewerker. Daarom zal ik eerst nog wat meer pagina's moeten maken voordat ik daar een pagina van kan uitzoeken, die ik vervolgens als beste kan beschouwen. Wel vind ik het leuk om mee te werken aan het beschrijven van de missies van GTA V.

4. Wat zou je willen zeggen tegen mensen die nog twijfelen of ze aan WikiGTA mee willen werken?

Schroom je vooral niet! Het is leuk om, in groepsverband, te werken aan een groot project als WikiGTA. Het geeft toch een voldoening als je weet dat je daarmee andere mensen kunt helpen tijdens het spelen van bijvoorbeeld moeilijk missies of andere dingen waar men niet uitkomt of juist wat meer informatie over wilt weten.

Dus wanneer er een nieuwe sollicitatieronde komt, meld je vooral aan! En laat zien wat jij allemaal weet van GTA smile3.gif

WikiGTA is op zoek naar enthousiaste en positieve GTA-fans met veel kennis die mee willen werken aan WikiGTA. In het volgende interview in deze reeks is WikiGTA medewerker Tommie59 aan de beurt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...