Jump to content

[SA] Rate the vehicle


Matthias1999

Recommended Posts

Rate the vehicle

De bedoeling van het spel is erg simpel: degene boven je post een plaatje van een voertuig in GTA SA, en het is aan jou om dat voertuig te raten, ofwel te beoordelen, op een schaal van 1 tot 10. Vervolgens post jij een nieuw voertuig, die weer geratet moet worden door de persoon na jou.

Regels:

- Raten van 1 t/m 10

- 1 post per dag

- zeg waarom je het dat cijfer geeft

De eerste:

Phoenix1.jpg

Phoenix

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    26

  • Phoenyxar

    21

  • Matthias1999

    21

  • RUBENN

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een Cabbie, hmm... Eigenlijk negeer ik dat ding meestal zo goed en slecht als ik kan, ik rij er liever niet mee. Niet dat het zo'n slecht voertuig is, maar vind het gewoon geen leuk iets, vind de Taxi ook beter rijden (hoewel deze zeldzamer is) Wat zou ik het geven? 5/10, lekker neutraal.

SuperGT-GTASA-front.jpg

[Dewbauchee - Super GT]

PS. 1 post per dag lijkt me meer de regel.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind ik goed maar in Rate the vehicle in gta 3 is door foreigner 97 gezegd 2 posts dus ik dacht dan ik dat ook maar.

Correct, maar laten we het in beide topics maar houden op 1 post per dag. Ik zal het aanpassen. ;)


SuperGT-GTASA-front.jpg

[Dewbauchee - Super GT]

Tja, niets mis mee uiteraard. Sportwagens negeer ik zelden als het om het kiezen van auto's gaat, hoewel dat meer te maken heeft met de snelheid van de wagen dan het uiterlijk. Een wat meer standaard twee- of vierdeurs vind ik doorgaans mooier en leuker voor eventueel role-playing. Laat ik mijn oordeel vastzetten op een 8 uit 10.

800px-Broadway.jpg

Wat vinden we van de Broadway?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel ik het nu niet zo'n speciaal voertuig meer vind herinner ik me de eerste keer dat ik er in reed nog best goed. Vrij sportief voor zijn uiterlijk en wel eens leuk als alternatief vervoer (vooral geschikt in Las Venturas vind ik) Een 7/10.

Hotknife_1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...