Jump to content

[SA] Rate the vehicle


Matthias1999

Recommended Posts

Wel, de SA-Sentinel is wellicht mijn minst favoriete van ze allemaal. Hij is ook minder aanwezig dan dat zijn gekende naam zou suggereren, vergeet vaak dat hij in de game zit en uiteindelijk ook niet de meest interessante. Niet te snel in acceleratie... eigenlijk zeer generiek. Een 6,5/10.

Rumpo-GTASA-front.jpg

[Rumpo]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 127
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    26

  • Phoenyxar

    21

  • Matthias1999

    21

  • RUBENN

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

De Clover, in mijn veronderstelling een tegen hanger van de Sabre. De auto rijdt op zich fijn maar heeft een geluid waar je niet bepaald vrolijk van wordt. Ook heeft de auto twee kleuren, wat alleen verholpen kan worden door het over te gaan spuiten. Mijn uiteindelijke cijfer zal een 6.5 zijn.

800px-Ranger.jpg

Ranger

Link to comment
Delen op andere websites

Heel speciaal is-ie niet, maar het kan best vermakelijk zijn om 'm af te pikken van de sheriffs en er wat mee om te prutsen in de woestijn of in de bossen. Maar goed, dat kan met zoveel auto's, daar draagt z'n politiejasje niet heel veel aan bij. Een 7.

Sandking-GTASA-front.jpg

Sandking

Link to comment
Delen op andere websites

De Sandking is een veelzijdig voertuig en ik gebruik hem dan ook graag zo, dus als alternatief voor bijvoorbeeld de Bandito. Best snel, maar hij heeft wat last van oversteer en tuimelt nogal snel om. Acceleratie is degelijk, maar niet perfect. Een 7,5/10!

Sultan-GTASA-front.jpg

[sultan]

Link to comment
Delen op andere websites

Een mooie sportieve auto, en deze voertuig trekt wel snel op, waardoor het hele hoge topsnelheden kan halen.

En de Sultan is ook een vrij zeldzame auto, waardoor het een vrij unieke voertuig is. 7,5/10!

800px-Feltzer.jpg

Feltzer

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

Vierdeurs personenwagens zijn over het algemeen mijn favoriete voertuigen in GTA. Niet te overdreven, niet te opvallend, maar wel prima voertuigen om je van A naar B te brengen. De Premier is daar één van; als ik op zoek ben naar een voertuig, laat ik deze niet snel passeren. Een 8.

Admiral-GTASA-front.jpg

Admiral

Link to comment
Delen op andere websites

De FCR is altijd mijn favoriete normale motor in SA geweest, er is iets aan zijn motorgeluid en aan de manier waarop hij rijdt dat ik hem verkies boven de rest. Lekker snel (snelste van de drie normale neem ik aan?) en op zich ook best stoer. Een 8,5/10!

640px-BFInjection-GTASA-front.jpg

[bF Injection]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...