Jump to content

Raad het Videospel!


Dexist

Recommended Posts

Dat was ook mijn bedoeling, om jullie allemaal eerst even te laten kijken en puzzelen. Dat vind ik persoonlijk leuker en eerlijker dan het plaatsen van een heel herkenbare screenshot of artwork van een game, waarbij iedereen die dat spel toevallig kent het meteen weet, en de rest daardoor vrij kansloos is.

Dat was ook de bedoeling van dit topic :)

Hmm de achtergrond komt mij wel bekend voor, is dit tijdens een laadscherm of eventueel de credits.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 481
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    78

  • Dexist

    61

  • NickOwnage

    51

  • KoningJesper

    36

Eigenlijk specifiek Super Mario 64 DS, maar ik reken hem goed.

Het is de skybox van het level Wet-Dry World.

Ah lol (plaatje doet het niet bij mij ;o) maar daarvan herkende ik hem dus. Dat witte op mario(had je dat er op getekend?) zette me wel op het verkeerde been.
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik had die screenshot gemaakt van een moment ergens in deze video, rond 0:59 volgens mij:

Middels een glitch die dus alleen in de DS-versie van het spel zit, kan je buiten dat level komen. En in dit geval staat het water op die hoogte, dus blijft Mario zwemmen, alleen zie je daar de texture van het water niet meer, alleen dat witte spul dat om Mario heen verschijnt als hij zwembewegingen maakt.

Alles om jullie in de war te brengen. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...