Jump to content

Gaat gta online dood voor PS3/360 door Next gen gta V?


GTAKevin023

Recommended Posts

Hoi,

In het ''http://www.gtaforum.nl/topic/132991-meer-details-over-exclusieve-content-voor-terugkerende-spelers-naar-ps4-xbox-one-and-pc/!'' nieuws topic heb ik mezelf een beetje laten gaan over hoe ik denk over de Next gen gta V.

Misschien dat het een beetje overdreven is hoe ik daar in heb gereageerd en hoe ik me mening uitte maar ik ben gewoon bang dat trouwe PS3/360 spelers die geen nieuwe console voor de Next gen gta V kopen straks in het donker worden gezet en de Next gen gta V online alle aandacht van Rockstar krijgt. Dus dat gta Online in PS3/360 gewoon dood word door de Next gen gta V.

Mijn vraag is, is mijn zorg terecht? Zou het kunnen zijn dat Rockstar niet meteen, maar heel langzaam, de gta V online wereld in PS3/360 in de schaduw zetten en straks gewoon dood is.

Is mijn zorg terecht?

Gr GTAKevin023.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    6

  • maartenvdz

    5

  • Votair

    4

  • GolfG60

    3

Dood lijkt me wel wat overdreven aangezien de PS4 eigenaren nog steeds op hun PS3 kunnen blijven spelen met hun GTA Online karakter, zonder dat er iets verloren gaat. Dit zie ik wel als een pluspunt maar ik ben wel bang dat Rockstar 'ons' gaat vergeten en zich vanaf nu gaat concentreren op de current-gen, de PS4/XBOX ONE.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij hebben de GTA Online modders er voor gezorgd dat last gen (360/PS3) dood aan het gaan is.

Als je al speler niet meer eens zeker kan zijn dat je al je geld/wapens/wagens nog houdt aan het eind van de dag na een potje GTA Online te hebben gespeeld, dan houdt het voor mij op.

Dat ze dat tuig maar eens keihard gaan aanpakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij hebben de GTA Online modders er voor gezorgd dat last gen (360/PS3) dood aan het gaan is.

Als je al speler niet meer eens zeker kan zijn dat je al je geld/wapens/wagens nog houdt aan het eind van de dag na een potje GTA Online te hebben gespeeld, dan houdt het voor mij op.

Dat ze dat tuig maar eens keihard gaan aanpakken.

Dan ga ik er automatisch vanuit dat je in publieke sessies zit. Persoonlijk ga ik alleen online met leden van het forum of vrienden die ik privé ken en maak mede daarom altijd een invite-only sessie aan. Publieke sessies vind ik zeer hinderlijk. Modders ben ik zelf nog niet tegen gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij hebben de GTA Online modders er voor gezorgd dat last gen (360/PS3) dood aan het gaan is.

Als je al speler niet meer eens zeker kan zijn dat je al je geld/wapens/wagens nog houdt aan het eind van de dag na een potje GTA Online te hebben gespeeld, dan houdt het voor mij op.

Dat ze dat tuig maar eens keihard gaan aanpakken.

Dan ga ik er automatisch vanuit dat je in publieke sessies zit. Persoonlijk ga ik alleen online met leden van het forum of vrienden die ik privé ken en maak mede daarom altijd een invite-only sessie aan. Publieke sessies vind ik zeer hinderlijk. Modders ben ik zelf nog niet tegen gekomen.

Ik kom als ik een job heb gedaan vaak weer terug in een publieke sessie. Dus ja.
Link to comment
Delen op andere websites

Dood lijkt me wel wat overdreven aangezien de PS4 eigenaren nog steeds op hun PS3 kunnen blijven spelen met hun GTA Online karakter, zonder dat er iets verloren gaat. Dit zie ik wel als een pluspunt maar ik ben wel bang dat Rockstar 'ons' gaat vergeten en zich vanaf nu gaat concentreren op de current-gen, de PS4/XBOX ONE.

Fout, je profiel wordt gekopieerd incl progres voor één momentopname, alles daarna is apart en wordt niet gesynchroniseerd met elkaar.

Verder, ik vermoed dat GTA 5 op de PS3/Xbox 360 niet dood gaat, GTA 4 wordt ook nog ten alle tijden gespeeld.

Ik vermoed wel dat het rustiger gaat worden, en logisch ook, want GTA 5 op de current gen(ps4 etc.) gaat gewoon de vorige gen kont schoppen.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom maak je hier opnieuw een topic over?

De situatie lijkt me niet veranderd. Uiteraard zal de community geleidelijk aan overschakelen, maar dat is ook niet meer dan logisch aangezien de One en PS4 de nieuwe consoles zijn. De 360 en PS3 zullen nog jaren blijven doorgaan, maar zullen wel met de tijd afnemen. Je angst zal wel realiteit worden, maar niet op de tijdsschaal die je zelf voorstelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt wel op beide consoles spelen ;)

Klopt, maar mensen gaan veelal niet doorspelen op de PS3, als ze een PS4 hebben met mooiere graphics, meer opties etc.

En al helemaal niet als de progress niet meekomt, althans, ik niet.

Voor een meeting of een avondje met vrienden zou ik dit wel doen, mocht ik een PS4 hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, er zijn inderdaad genoeg mensen die geen PS4 of Xbox One willen/kunnen kopen. Daarnaast hebben de bezitters van een last-gen misschien al GTA V op die platformen en gaan ze hem dus niet nog een keer kopen voor current-gen als ze die hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb besloten voortaan enkel puur alleen solo en invite only te spelen, en als Rockstar beslist om enkel te investeren in de nieuwe consoles, dan hou ik het bij men oude. Ik speel nog heel vaak DTM Race Driver 3 op de PS 2 !!! Oud? Ja maar elke keer blijft een race super :) Je eigen seizoen ervan maken en de pilootnamen zelf creëren en je hebt zelf een nieuw spel :) Zoals in men oude comment ik al zei: niet iedereen kan nieuwe consoles kopen !

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik denk niet dat het meteen dood gaat. veel mensen vinden het ook jammer dta je op de ps4 voor online te kunnen moet betalen dus blijven ze gratis op de servers van ps3 gamen aangezien niet iedereen 60 euro per jaar kan missen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...