Jump to content

Gaat gta online dood voor PS3/360 door Next gen gta V?


GTAKevin023

Recommended Posts

Dat er een next gen versie uitkomt van Gta V verbaast me niks, aangezien ze dat met meer games hebben gedaan.

Zoals Tomb Raider, The last of us etc.

Ik denk zolang ze updates uitbrengen voor de PS4 en de Xbox One zullen ze ook wel updates uitbrengen voor de 360 en de PS3.

In dat opzicht zal het niet zo snel dood bloeden.

Zoals als er al meer zeggen, niet iedereen heeft het geld om een nieuwe console te kopen of heeft de behoefte er aan om de game opnieuw te kopen.

En die mensen zullen waarschijnlijk voorlopig wel door blijven spelen op de old gen.

Er zijn ook nog zat mensen die Gta V gewoon nog steeds kopen op de old gen, ook gewoon om de reden dat ze nog geen geld hebben om een new gen te kopen en dat voorlopig ook niet hebben.

Maar het is ook een feit dat op een bepaald moment tussen zeg maar pakweg 3 a 5 jaar de servers van de Xbox 360 en de PS3 in het algemeen worden stop gezet zodat games die een internet verbinding nodig hebben voor multiplayer, of zoals bv Destiny zelfs nog in de campaign, het online gedeelte niet meer kan spelen helaas.

In dat opzicht vind ik het wel fijn dat je dan nog gewoon verder online door kan spelen met Gta V op de Xbox One en PS4.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    6

  • maartenvdz

    5

  • Votair

    4

  • GolfG60

    3

Ik denk dat het meer licht aan Sony en Microsoft zelf. Toen de Xbox 360 uitkwam werden er direcht geen games meet uitgebracht voor de oude Xbox. Zo is het nu niet gegaan met deze generatie consules. Maar aangezien de volgende GTA niet eerder dan 2018/9 zal komen denk ik dat tegen die tijd de PS3 en XB360 niet meer ondersteund zijn door hun zelf. En eerlijk gezegd ben ik wel bang dat het zelfde gebeurd als met toen de tijd MW2. Daar waren zoveel hackers actief dat ze de strijdbijl hebben begraven. Dus voor jou als normale speler zou het niet leuke zijn om op de Xbox of PS3 te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik denk niet dat het meteen dood gaat. veel mensen vinden het ook jammer dta je op de ps4 voor online te kunnen moet betalen dus blijven ze gratis op de servers van ps3 gamen aangezien niet iedereen 60 euro per jaar kan missen

als je een ps3 kan kopen met gta 5 en hoogstwaarschijnlijk meerdere spellen , ga je mij niet wijsmaken dat je niet 60 euro per jaar kan missen

en waarom zouden ze moeten blijven investeren in een eeuwenoude console die gewoon op is. er zijn zat dlc uitgekomen voor last gen.

ik zou er mee stoppen als ik R* was

Bewerkt: door bee1992
Link to comment
Delen op andere websites

het is wachten op betaalde DLC dan haken veel af op last gen

Denk je echt dat R* zo dom is, enige betaalde content zal iets vergelijkbaars zijn als EFLC.

Hoe R* het aanpakt, is verdomd slim maar stiekem ook naaierig.

Bijvoorbeeld de Monstertruck, kost 742k, hiervoor heb je 2x $500,000 sharkcards nodig of 1x van $1,25mil.

2x 500k kost 7,50, 1x 1,25mil kost 14,99, dus in principe kan je kiezen hoe je het doet.

Je kiest de shortcut, je betaald pakweg 10 euro voor een monster truck, of je gaat missies doen.

Potshot levert 9k op toen ik het voor het laatst speelde, moet je dus 83 keer potshot doen.

Missie duurt 5 minuten, ben je dus 7 uur bezig non stop, maar er zitten laadtijden tussen, dus het gaat sowieso langer duren.

Nog niet gesproken over verveling, dus als je veel speelt met clanmates of vrienden, krijg je bonus geld en verveelt het niet zo snel.

Ander maar goedkoper voorbeeld, de Benefactor Panto, oftewel de Smart.

Vereist zo'n 10x pot shot, oftewel incl. laadtijden meer dan 1 uur, lijkt mee te vallen.

Maar hoeveel mensen kopen liever een $200k shark card van 4 euro ipv. 1 uur vervelen met potshot.

Met een $200k shark card kan je hem ook gelijk tunen, en hou je wat geld over, en dat voor slechts 4 euro.

Mensen met minder tijd of gebrek aan een clan, die kiezen sneller voor de shortcut, omdat het handiger en sneller is.

Meeste mensen verdienen pakweg 8 a 11 euro per uur, kan je beter een dagje werken.

8 uurtjes werk voor 64 euro, en dus 54 euro overhouden of 8 uurtjes werk om 10 euro te besparen en een hele hoop verveling.

Tevens zal vrijwel niemand in de PS store een extra voertuig kopen voor 10 euro, omdat het gewoon veel geld is.

Door mensen deze keuze aan te bieden, verdien je gewoon meer geld, beetje omgekeerde psychologie.

Ze maken de prijs hoog genoeg, dat als je gaat sparen je gaat vervelen dat je dan toch maar een shark card koopt.

Wat slim van ze is, ze maken ingame prijzen hoog genoeg, of de ingame verdiensten laag genoeg, zodat shark cards aantrekkelijk zijn.

Pak Call of Duty als voorbeeld, met hun 20 map packs, vroeger vaak zat meegemaakt dat ik eruit gekickt werd vanwege ontbrekende map packs.

Wat hun doen, is je forceren om dlc te kopen, en dat schrikt af, naast de prijzen valt de content meestal vies tegen, maar ook de verplichting geeft een vieze smaak in de mond.

Het geniale wat R* doet, is content voor iedereen aanbieden, je mag echt geld erin steken, maar het hoeft niet, en door deze 'kalmering' zullen meer mensen echt geld erin steken dan dat ze geforceerd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik denk niet dat het meteen dood gaat. veel mensen vinden het ook jammer dta je op de ps4 voor online te kunnen moet betalen dus blijven ze gratis op de servers van ps3 gamen aangezien niet iedereen 60 euro per jaar kan missen

als je een ps3 kan kopen met gta 5 en hoogstwaarschijnlijk meerdere spellen , ga je mij niet wijsmaken dat je niet 60 euro per jaar kan missen

en waarom zouden ze moeten blijven investeren in een eeuwenoude console die gewoon op is. er zijn zat dlc uitgekomen voor last gen.

ik zou er mee stoppen als ik R* was

maat toen ik mijn ps3 kocht en mijn spellen toen had ik nog werk. ik heb sinds 1 september geen werk meer dus kan ik niks missen. en zo zijn er meer die van pappa en mamma wel een ps3 en geld krijgen voor spellen maar geen geld om online te gamen krijgen. geloof me in mijn omgeving zijn er genoeg die geen 60 euro per jaar kunnen missen. en de ps3 is geen eeuwenoude console.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik denk niet dat het meteen dood gaat. veel mensen vinden het ook jammer dta je op de ps4 voor online te kunnen moet betalen dus blijven ze gratis op de servers van ps3 gamen aangezien niet iedereen 60 euro per jaar kan missen

als je een ps3 kan kopen met gta 5 en hoogstwaarschijnlijk meerdere spellen , ga je mij niet wijsmaken dat je niet 60 euro per jaar kan missen

en waarom zouden ze moeten blijven investeren in een eeuwenoude console die gewoon op is. er zijn zat dlc uitgekomen voor last gen.

ik zou er mee stoppen als ik R* was

maat toen ik mijn ps3 kocht en mijn spellen toen had ik nog werk. ik heb sinds 1 september geen werk meer dus kan ik niks missen. en zo zijn er meer die van pappa en mamma wel een ps3 en geld krijgen voor spellen maar geen geld om online te gamen krijgen. geloof me in mijn omgeving zijn er genoeg die geen 60 euro per jaar kunnen missen. en de ps3 is geen eeuwenoude console.

Op een gegeven moment houdt het op met de updates voor last-gen. Ik geloof niet dat ze bezig blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...