Jump to content

Gaat gta online dood voor PS3/360 door Next gen gta V?


GTAKevin023

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    6

  • maartenvdz

    5

  • Votair

    4

  • GolfG60

    3

rockstar heeft gezegt: " And get ready for continuing free content Updates for Grand Theft Online, including the highly-anticipated launch of Online Heists (which, to be absolutely clear, will be available for all four consoles to enjoy)" wanneer echter is nog maar de vraag

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

Logischerwijs zal R* zich de komende tijd meer richten op de next gen game en alleen de noodzakelijke updates voor de "vorige/huidige" versies uitbrengen! Dit geldt hetzelfde voor Sony met hun PS4 en Microsoft met hun Xbox one. Maar dit zal niet betekenen dat de huidige games/consoles van het straatbeeld zullen verdwijnen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
“Now that you have GTAV out for next gen consoles, are you going to forget about the rest of us?” - @BlackWolf468

Hi BlackWolf, certainly not as players on PS3 and Xbox 360 can look forward to Online Heists and other updates that are in the works coming soon. We are incredibly thankful to our original generation of GTAV and GTA Online players on those systems and wish to continue providing content to them for as long as we can. Of course, at some point in the future, there may be a point where we reach the limits for the previous generation of consoles as there may be some updates that are only technically possible on the new hardware – but we do hope to continue delivering as many updates as we can for all four consoles for as long as possible.

Zoals we hier kunnen lezen, blijft Rockstar de 'oude' generatie updaten zolang ze dat nog kunnen. Dit is toch wel goed nieuws voor de PS3 en de XBOX 360! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

ik ben zelf ook van plan om ps4 te kopen. niet alleen voor gta5 maar op ps3 komen ook niet echt nieuwe spellen meer uit. dat help mensen ook denken om dus voor nieuwe consoles te kiezen buiten gta5 om. natuurlijk zal ik gta5 op ps4 gaan spelen ook voor die nieuwe lowrider updates en meerdere auto's die je op ps3 niet hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf merk het anders ook wel, hoor. De oudere generatie van de consoles 'sterft' langzamerhand uit, en dat kun je gewoonweg niet voorkomen.

Telkens als ik even GTA Online opstart, zie ik steeds minder mensen in de publieke lobby's, op de PS3 althans. En tuurlijk is het jammerlijk, maar

als R* het in de smiezen heeft dat er haast géén spelers meer zijn op de old-gen, dan zie ik het werkelijk gebeuren dat R* de stekkers eruit trekt. 't Is sowieso ook handig om binnenkort om 'n PS4 aan te schaffen, om de reden dat je géén nieuwe content meer mist, minder haperingen én je hebt een optimale spelbeleving. Doe je er voordeel mee! :bier:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...