Jump to content
Joriz

Dit weekend is het GTA Online Halloween Weekend!


gallery_1_5_369498.jpg

Net bijgekomen van het 10 jarig bestaan van GTA San Andreas en het daarbij behorende San Andreas Event Weekend in GTA Online is het al weer tijd voor een nieuw event. Je raadt het waarschijnlijk al. Het event van dit weekend is geheel in Halloween thema. clown.gif (<-- enge clown)

DUBBEL RP & DUBBEL GTA$ OP DEATHMATCHES

Vanaf vandaag 31 oktober t/m zondag 2 november kan je helemaal los gaan met de Deathmatch jobs in GTA Online. Op alle deathmatches ontvang je dit weekend namelijk dubbel RP en dubbel GTA$!

VERRASSINGEN IN ELKE SPECIAL CRATE DROP

Die kratten gaan volgens Rockstar Games weer in GTA Online vallen. Mocht je zo'n lastig te pakken krat weten te krijgen kan je een van de exclusieve vintage T-shirts te pakken krijgen. Elke dag heeft zijn eigen T-shirt:

  • Vrijdag - Flash FM
  • Zaterdag- Bobo
  • Zondag- Fever 105 FM

Tevens zal er in de kratten vuurwerklanceerders, miniguns een grote hoeveelheden geld, RP en ammo zitten.

Rockstar Games heeft gelukkig de frequentie dat kratten verschijnen in elke freemode sessie omhoog gegooit. Dat je gelukkig een iets hogere kans hebt om ze te bemachtigen dan tijdens het afgelopen weekend.

HALVE PRIJS VOOR HALLOWEEN THEMA KLEDING

Om extra feestelijk te kleden zijn alle maskers van Vespucci Beach Mask Shop dit weekend halve prijs. Ook alle wapens met oranje tint, oranje rook voor parachutes, oranje bandenrook is halve prijs. Jouw kans dus om geheel in Halloween stijl GTAGames.nl stijl te kleden! puh2.gif

Om het nog is af te maken zijn ignition bombs voor voertuigen halve prijs om extra knallend door het spel te gaan.

75% KORTING OP VAN HET RADAR VERDWIJNEN

Wil je pas echt mensen laten schrikken? Bel dan Lester met de vraag of hij je van het radar wil laten verdwijnen. Hij geeft tijdens het event weekend 75% korting op deze functie.

HALLOWEEN SNAPMATIC CONTEST - #TRICKORTREAT

Natuurlijk wordt creativiteit weer beloond. Ook deze keer kan je weer één miljoen GTA$ scoren door een mooie snapmatic te maken en hem te taggen met #TrickOrTreat (Kleine lettertjes)

MET ANDERE NEDERLANDERS MENSEN LATEN SCHRIKKEN!

Wat is er nou niet grappiger dan met andere Nederlanders en Belgen andere mensen aan het schrikken te laten maken. Spreek via ons GTA Online forum af met andere Nederlanders of speel met mensen van onze eigen GTAForum.nl Crew

Dat wordt lol gegarandeerd! icon_cab.gif (<-- Man met eng gezicht puh2.gif)

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Is wel allemaal leuk en aardig die crate drops maar als ik er nooit een krijg heb ik er niet echt heel veel aan. Iemand oplossing zodat je wel crate drops krijgt?

Tja, blijf gewoon waakzaam op die dingen. Hou de meldingen goed in de gaten en heb snel de mogelijkheid om een vliegtuig/heli te bemachtigen. Of blijf vliegen in een snelle vliegtuig/heli boven de map en als ik jou was in het midden zodat je snel in het noorden, oosten, zuiden of westen van de map bent.

Het blijft een gok wat je doet. Meestal komen crate drops bovenaan Los Santos in het woestijn en berggebied. Gebeurd niet echt in de stad zelf of zo.

Maar ik had iets beters verwacht dan een weekend event. Eigenlijk wel een zombie DLC verwacht omdat daar af en toe om gesproken werd. Geen zombie DLC of een andere DLC, jammer. :( Maar voor de mensen die weekend events leuk vinden is dit wel leuk voor ze. :)

Bewerkt: door GTAKevin023

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is wel allemaal leuk en aardig die crate drops maar als ik er nooit een krijg heb ik er niet echt heel veel aan. Iemand oplossing zodat je wel crate drops krijgt?

Tja, blijf gewoon waakzaam op die dingen. Hou de meldingen goed in de gaten en heb snel de mogelijkheid om een vliegtuig/heli te bemachtigen. Of blijf vliegen in een snelle vliegtuig/heli boven de map en als ik jou was in het midden zodat je snel in het noorden, oosten, zuiden of westen van de map bent.

Het blijft een gok wat je doet. Meestal komen crate drops bovenaan Los Santos in het woestijn en berggebied. Gebeurd niet echt in de stad zelf of zo.

Maar ik had iets beters verwacht dan een weekend event. Eigenlijk wel een zombie DLC verwacht omdat daar af en toe om gesproken werd. En denk dat als er iets speciaals te vieren is voor mensen in de wereld dat Rockstargames dan niet tijdens de feesten een DLC uitbrengt maar daarvoor, zoals deze weekend event. Dus ik verwacht niks meer van Rockstar dit weekend. Geen zombie DLC of een andere DLC, jammer. :(

Ja ik weet hoe het werkt met de crate drops maar ik krijg de meldingen dus niet. In het begin van GTA Online kreeg ik die altijd en sinds een update al een tijd terug krijg ik nooit meer van die meldingen of uberhaupt een crate drop te zien. Daar baal ik enorm van want er zitten vaak leuke dingen in. Vrienden van mij krijgen ze trouwens wel gewoon.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...