Jump to content

Een vraag over de wapens en activiteit van het Colombian Cartel in GTA III.


Torritor

Recommended Posts

Hoi,

Is het de bedoeling dat het Colombian Cartel nog steeds actief is bij de constructie op Staunton Island na de missie ''Grand Theft Aero''? Of is dat een fout?

En vanaf wanneer gebruiken de leden van het Cartel de AK-47 buiten de missies om? Ik kan me nog herinneren dat ze dat wapen bij zich hadden toen ik het spel eerder had uitgespeeld en dit gebeurde na een bepaald moment (volgens mij), maar nu hebben het wapen opeens niet meer, behalve natuurlijk in bepaalde missies. Is dit ook een fout of hoort het zo? Op WikiGTA valt te lezen dat de AK-47 een basiswapen is van de Colombianen.

Alvast bedankt voor het beantwoorden van beide vragen. :)

Gr. Torritor

Link to comment
Delen op andere websites

BountySkull10: Het was niet het juiste antwoord op m'n vraag, maar toch bedankt! ;)

Hoi Dotz!

Zo is het! Oude games blijven nog steeds populair! :) Bedankt voor het juiste antwoord op mijn vraag, die had ik dus nodig. Ik had inderdaad gemerkt dat ze tijdens die missie al AK-74's dragen, maar als ik zuinig ben op m'n 2 kogelvrije auto's, zullen ze minder problemen opleveren. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kogelvrije auto's zijn inderdaad erg makkelijk wanneer je in de buurt van het Colombian Cartel (en de Leone Mafia) komt. :puh: Welke kogelvrije auto's heb je?

Haha, zeker, en daarbij was ik de Leone Family vergeten. :puh: Ik heb de kogelvrije Patriot van Ray en de kogelvrije Barracks OL (gejat tijdens een missie met Phil Cassidy). De Bobcat heb ik ook geprobeerd, maar die mocht helaas niet baten.

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...