Jump to content

[Online: TH] FAQ


ERRWINS

Recommended Posts

Ik ben de wapens van de independece day update wel kwijt, wat moet ik nu doen om ze terug te krijgen?

Daar valt niks aan te doen, die waren eenmalig te verkrijgen. De mensen die ze nog hebben, hebben geluk en de anderen hebben pech ;).
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    8

  • Tommie59

    7

  • nolms

    4

  • Piano

    4

Ik ben de wapens van de independece day update wel kwijt, wat moet ik nu doen om ze terug te krijgen?

Als je ze had gekocht en bent kwijtgeraakt, dan kan je het beste even een ticket naar Rockstar sturen.

Zij kunnen er dan waarschijnlijk voor zorgen dat je ze weer terugkrijgt.

Als je ze niet hebt gekocht, dan heb je inderdaad pech. :7

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de wapens van de independece day update wel kwijt, wat moet ik nu doen om ze terug te krijgen?

Als je ze had gekocht en bent kwijtgeraakt, dan kan je het beste even een ticket naar Rockstar sturen.

Zij kunnen er dan waarschijnlijk voor zorgen dat je ze weer terugkrijgt.

Als je ze niet hebt gekocht, dan heb je inderdaad pech. :7

Nja, het ligt eraan hoe je 'kwijtgeraakt' bekijkt natuurlijk. Als je bent kwijtgeraakt als in: 'van de een op de andere dag zijn ze weg' dan kan je een ticket naar Rockstar sturen. Is het als in 'ik had geen kogels meer en ze zijn weg' dan heb je pech en ben je ze voorgoed kwijt.
Link to comment
Delen op andere websites

Niet de Musket, die blijft gewoon in je wapenwiel als ieder ander wapen.

De Firework Launcher daarintegen verdween uit je wapenwiel, maar als je hem had gekocht dan blijft ie (onzichtbaar) in je inventory.

Als er weer een evenement komt waar vuurwerk gebruikt word (bijv. Oud & Nieuw) dan word ie weer geactiveerd door Rockstar en kan je hem weer gebruiken met 1 gratis magazijn. Hetzelfde geld voor het normale vuurwerk. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hoi errwins bij die turbo start zou je ook kunnen vermelden dat er ook een "super" turbo start is, volle gas geven voordat ie begint met aftellen en wanneer de 1 begint te verdwijnen ff gas los en meteen weer volle gas dan ben je nog sneller weg.

ook zeg je dat je Pegasus voertuigen kunt verwisselen (bus) net als de elegy maar volgens mij gaat dat niet.

en wat ik super handig vind is een snack eten (metiorite egochasers of p&o verkrijgbaar in de winkels) of ecola drinken als je bijna dood bent, dat hersteld je health weer, vooral handig in survivals (als je dat doet terwijl je in cover bent of terwijl je aimt heb je de animatie niet)

gewoon wat ideen

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn vooral tips en zijn vragen door leden, beantwoord door leden. Die zijn samengevat tot deze prachtige lijst.

Die 'super' turbo start is volgens mij nooit echt bewezen of bevestigd door Rockstar. Kun jij meer informatie over vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

denk niet dat ie ooit bevestigd is door rockstar maar broughy1322 op youtube heeft een filmpje geplaats The Super Boost hij is een van de beste racers op gta online

.ik doe het altijd en het werkt echt

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

ik zag iets wat niet klopt, als je van een 10 auto garage naar een 6, 4 of zelfs 2 gaat houd je die auto's gewoon en gaan ze in storage sinds een tijdje terug. je ziet ze niet meer in je garage maar je kan je mechanic bellen en ze gewoon nog laten leveren., ook zijn ze nog beschikbaar in races

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag iets wat niet klopt, als je van een 10 auto garage naar een 6, 4 of zelfs 2 gaat houd je die auto's gewoon en gaan ze in storage sinds een tijdje terug. je ziet ze niet meer in je garage maar je kan je mechanic bellen en ze gewoon nog laten leveren., ook zijn ze nog beschikbaar in races

Dit is bevestigt door Rockstar en zal ik dan ook toevoegen.

Echter kan ik de turbo nergens terugvinden, die laat er (voor nu) eruit.

Bedankt voor het melden! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...