Jump to content

[IDEE] Achievements verbergen uit het miniprofiel


Michael

Recommended Posts

Nee, Iedereen was super enthousiast en ook jij:

Super leuk om te zien dat dit fantastische idee ook in werking is genomen! Complimenten naar Narukami voor het idee, en Thundercover zijn harde werk! Dit maakt GTAForum nog leuker! :)

Vind niet dat men een aparte functie moet maken voor die ene persoon blij te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

We zijn de laatste jaren juist de focus van postcount aan het verleggen naar andere dingen om te laten zien hoe actief iemand op onze site is geweest. De Achievements is hier dus een van en geven dus een goede indicatie hoeveel iemand aan het forum heeft bijgedragen zowel in kwaliteit, kwantiteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Kwestie van smaak natuurlijk. Maar goed, leuk om mee te experimenteren ^^ Sorry Spacy, maar je bent slachtoffer van mijn paintkunsten :D

Normaal, Plan A, Plan A2, Plan B, Plan C, Plan D1, Plan D2, Plan D3, Plan D4

(het groene bobbeltje is een eventuele offline/online dot :puh:)

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan begrijpen dat sommige vinden dat het nu wel heel veel ruimte inneemt wat je allemaal op het forum betekent en dat de suggesties van NicolaB het wat efficiënter maken.

Dit is zeker iets waar we naar gaan kijken.

Nog een andere oplossing is gewoon langere berichten schrijven. Dan ziet het linker gedeelte er niet zo groot uit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik er helemaal geen last van. Ik vind het er zelfs wel tof uitzien, aangezien je zo goed ziet hoe actief iemand op het forum is. Natuurlijk kan zoiets ook iets compacter worden weergegeven zoals de voorbeelden van NicolaB hebben aangetoond. Net als ERRWINS vind ik plan A2 er erg goed uitzien en ik denk dat hier zeker wel werk van gemaakt kan worden, indien nodig. Zelf heb ik nogmaals geen last van het redelijke grote miniprofiel, maar ik kan me wel voorstellen dat het andere leden een klein beetje hindert.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...