Jump to content

GTA V van PS3 naar PS4


Votair

Recommended Posts

Dit kun je doen door in te loggen op je Social Club account van Rockstar via je PS4. Na het installeren van alle updates voor GTA V op de PS4 heb je (in het menu of het wordt je direct gevraagd) de mogelijkheid om je account van de PS3 (of eventueel de Xbox 360, dat kan ook) over te zetten naar de PS4.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij bedoelt Votair of je je PS3 versie kan inruilen tegen een PS4 versie ;)

Nee, dat bedoel ik niet. :puh: Ik bedoel of je je PS3 versie van GTA: V kan upgraden, zodat je hem op de PS4 kunt spelen.

Dit kun je doen door in te loggen op je Social Club account van Rockstar via je PS4. Na het installeren van alle updates voor GTA V op de PS4 heb je (in het menu of het wordt je direct gevraagd) de mogelijkheid om je account van de PS3 (of eventueel de Xbox 360, dat kan ook) over te zetten naar de PS4.

Ahh, dankjewel! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt alleen je account dat je op de PS3 had (en gekoppeld is aan je Social Club account) inladen op je PS4. Je kunt dan als het ware verder spelen waar je was gebleven. Je zult de versie voor de PS4 wel opnieuw moeten kopen, inruilen kan niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een paar maanden terug gelezen dat je je GTA: V op de PS3 kan upgraden naar de PS4.

Mijn vraag is: kan dit nog steeds en kost het geld?

Bedankt voor de hulp.

Natuurlijk kost het geld : een nieuwe PS4 console en een nieuw GTA spel kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb een paar maanden terug gelezen dat je je GTA: V op de PS3 kan upgraden naar de PS4.

Mijn vraag is: kan dit nog steeds en kost het geld?

Bedankt voor de hulp.

Natuurlijk kost het geld : een nieuwe PS4 console en een nieuw GTA spel kopen.

Ja, dat snap ik ook wel. Maar in dit geval kan je je PS3 versie upgraden, zonder dat het je geld kost. (denk ik)

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een klein vraagje,

Ik speelde een lange tijd op mijn eerste account, in de zomervakantie heb ik een nieuw account aangemaakt en daarop ook al gta online gedaan.

Mijn vraagje is of ik mijn voortgang van men oude account naar mijn 2de account kan brengen. ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...