Jump to content

De overstap naar next-gen... of niet?


Die Hard

Recommended Posts

Ik kom er maar niet uit! Mijn PlayStation 3 heb ik al een jaar of 6 in mijn bezit en tegenwoordig speel ik enkel en alleen nog GTA 5 of GRID Autosport wanneer ik er de tijd voor heb. Nu Far Cry 4 uit is gekomen kan ik eigenlijk niet wachten om hem in mijn handen te hebben, maar ik ga hem niet aanschaffen voor de PS3 als ik toch van plan ben om een PS4 aan te gaan schaffen. Mijn PC kan hem niet aan, dus dat is geen optie.

Vroeg of laat zal ik de overstap gaan maken naar de PS4, met al die goede games die komend jaar uit gaan komen. Nu al Far Cry 4 en GTA 5, volgend jaar F1 2015, Project Cars, The Division en Rise Of The Tomb Raider. Maar ja, nu al die PS4 aanschaffen zodat ik Far Cry 4 en GTA 5 kan spelen, of nog even wachten zodat ik ook wat spaarcentjes over hou? Want toch vooral die 400-500 euro die het allemaal gaat kosten zit me een beetje in de maag.

Meerdere mensen met deze problemen? Mijn twijfelgenen maken overuren. :puh:

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook nog even wachten. De games waar je nu in geïnteresseerd bent zullen dan zonder twijfel goedkoper zijn, en een game als The Division komt vast wel gebundeld met een PS4, zodat je ook nog wat geld kan sparen.

Het hangt natuurlijk ook een beetje af van het geld dat je er voor over hebt. :puh:

Gewoon niet doen. Nieuwe spellen zijn gauw rond de 60 euro. Investeer in een goede pc van 700 euro en je kan downloaden zoveel je wilt. (steam)

Als hij zegt een PS4 te willen kopen, kom dan aub niet weer de typische PC-gamer spelen die eender waar en wanneer ook post en zegt dat PC gamen beter is. Mogelijk is dat zo, maar als hij nu heeft besloten een PS4 te kopen, laat dat dan toch gewoon zo?

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe Sony hiermee omgaat, maar zijn er geen pricedrops rond de feestdagen? Zoja, even wachten. Zonee, koop 'm dan nu maar al.

Overigens is consolegaming voor sommige zaken wel beter hoor, neem nu FIFA 15. De markt is op PC niet zo druk waardoor alles veel duurder is. :kots:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik het wel doen.

Want er komen heel veel nieuwe spellen voor de PS4 uit, en voor de PS3 bijna niks meer.

En de PS4 heeft vele malen meer betere graphics, dan de PS3.

Of je gaat gewoon wachten dat de PS4 wat goedkoper wordt, of dat de spellen wat goedkoper worden.

Maar het is jouw keuze, en niet de mijne :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe Sony hiermee omgaat,

Sony heeft er weinig mee te maken, aangezien Sony hun Playstations niet rechtstreeks aan de consumenten verkoopt. De winkels zullen daarentegen weer wel met aanbiedingen komen. Zo verkoopt de Mediamarkt vandaag voor 399 euro GTA 5 icm een PS4.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon niet doen. Nieuwe spellen zijn gauw rond de 60 euro. Investeer in een goede pc van 700 euro en je kan downloaden zoveel je wilt. (steam)

Geen optie, heb console gaming altijd fijner gevonden omdat ik gewoon de game erin kan gooien, even downloaden en gamen. Geen gezeur met grafische prestaties, hoeveelheid ram of wat dan wel niet. Daarnaast race ik vaak met vrienden en een race crew die alleen actief zijn op de consoles. :puh:

Ik zou ook nog even wachten. De games waar je nu in geïnteresseerd bent zullen dan zonder twijfel goedkoper zijn, en een game als The Division komt vast wel gebundeld met een PS4, zodat je ook nog wat geld kan sparen. Het hangt natuurlijk ook een beetje af van het geld dat je er voor over hebt. :puh:
Gewoon niet doen. Nieuwe spellen zijn gauw rond de 60 euro. Investeer in een goede pc van 700 euro en je kan downloaden zoveel je wilt. (steam)
Als hij zegt een PS4 te willen kopen, kom dan aub niet weer de typische PC-gamer spelen die eender waar en wanneer ook post en zegt dat PC gamen beter is. Mogelijk is dat zo, maar als hij nu heeft besloten een PS4 te kopen, laat dat dan toch gewoon zo?

Ik zou wel graag Far Cry 4 nu willen spelen en ook de next-gen GTA 5 klinkt best aantrekkelijk, maar ik vind het erg zonde om Far Cry 4 voor de PS3 te kopen als ik toch binnen nu en een jaar een PS4 in huis haal...

Ik weet niet hoe Sony hiermee omgaat, maar zijn er geen pricedrops rond de feestdagen? Zoja, even wachten. Zonee, koop 'm dan nu maar al. Overigens is consolegaming voor sommige zaken wel beter hoor, neem nu FIFA 15. De markt is op PC niet zo druk waardoor alles veel duurder is. :kots:

Ik betwijfel of de prijzen zullen zakken, volgens mij is die 400 euro voor de PS4 al behoorlijk goedkoop, kan me niet voorstellen dat ze dat nog verder laten zakken naar 350.

Als ik jou was zou ik het wel doen. Want er komen heel veel nieuwe spellen voor de PS4 uit, en voor de PS3 bijna niks meer. En de PS4 heeft vele malen meer betere graphics, dan de PS3. Of je gaat gewoon wachten dat de PS4 wat goedkoper wordt, of dat de spellen wat goedkoper worden. Maar het is jouw keuze, en niet de mijne :puh:

Klopt, vooral de betere graphics en waarschijnlijk vloeiendere gameplay is iets wat me behoorlijk aantrekt in een mogelijke overstap naar de PS4. Ik twijfel alleen of ik hem nu al haal of nog tot volgend jaar wacht. :D

Mijn PC kan hem niet aan, dus dat is geen optie.
Duw er een grafische kaart in en het is een optie. Wellicht ben je dan nog goedkoper af dan met een nieuwe console.

Ben bang dat ik dan ook zo'n 200-300 euro kwijt ben, en dan heb ik liever een PS4 waar ik weer een jaar of 6 mee vooruit kan totdat de volgende console op de markt komt. Daarnaast ben ik, zoals ik al eerder zei door mijn vrienden en crews, ook wat meer aangewezen op console gaming. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook nog even wachten. De games waar je nu in geïnteresseerd bent zullen dan zonder twijfel goedkoper zijn, en een game als The Division komt vast wel gebundeld met een PS4, zodat je ook nog wat geld kan sparen. Het hangt natuurlijk ook een beetje af van het geld dat je er voor over hebt. :puh:
Ik zou wel graag Far Cry 4 nu willen spelen en ook de next-gen GTA 5 klinkt best aantrekkelijk, maar ik vind het erg zonde om Far Cry 4 voor de PS3 te kopen als ik toch binnen nu en een jaar een PS4 in huis haal...

Tsja, dan is er niet veel keuze hé... :puh: Dan kun je best eens kijken naar die deal op bol.com die Joriz promootte, in theorie krijg je GTA V dan gewoon gratis en kun je Far Cry er nog apart bijkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook nog even wachten. De games waar je nu in geïnteresseerd bent zullen dan zonder twijfel goedkoper zijn, en een game als The Division komt vast wel gebundeld met een PS4, zodat je ook nog wat geld kan sparen. Het hangt natuurlijk ook een beetje af van het geld dat je er voor over hebt. :puh:
Ik zou wel graag Far Cry 4 nu willen spelen en ook de next-gen GTA 5 klinkt best aantrekkelijk, maar ik vind het erg zonde om Far Cry 4 voor de PS3 te kopen als ik toch binnen nu en een jaar een PS4 in huis haal...

Tsja, dan is er niet veel keuze hé... :puh: Dan kun je best eens kijken naar die deal op bol.com die Joriz promootte, in theorie krijg je GTA V dan gewoon gratis en kun je Far Cry er nog apart bijkopen.

Volgens de forumregels is het niet toegestaan om producten te promoten. Overtreed Joriz nou zijn eigen regels? :vp:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook nog even wachten. De games waar je nu in geïnteresseerd bent zullen dan zonder twijfel goedkoper zijn, en een game als The Division komt vast wel gebundeld met een PS4, zodat je ook nog wat geld kan sparen. Het hangt natuurlijk ook een beetje af van het geld dat je er voor over hebt. :puh:
Ik zou wel graag Far Cry 4 nu willen spelen en ook de next-gen GTA 5 klinkt best aantrekkelijk, maar ik vind het erg zonde om Far Cry 4 voor de PS3 te kopen als ik toch binnen nu en een jaar een PS4 in huis haal...

Tsja, dan is er niet veel keuze hé... :puh: Dan kun je best eens kijken naar die deal op bol.com die Joriz promootte, in theorie krijg je GTA V dan gewoon gratis en kun je Far Cry er nog apart bijkopen.

Volgens de forumregels is het niet toegestaan om producten te promoten. Overtreed Joriz nou zijn eigen regels? :vp:

Dat is een tip, tenzij Joriz zelf bij bol.com werkt of eigenaar is, dan zou hij er zelf ook profijt hebben.

Ik zat zelf ook te denken aan een ps4 maar vind dat er gewoonweg nog veel te weinig games voor zijn. Als je nu een ps4/one wilt zou ik iig nog even wachten op eventuele kerst/sinterklaas deals, grote kans dat die er gaan komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat zelf ook te denken aan een ps4 maar vind dat er gewoonweg nog veel te weinig games voor zijn. Als je nu een ps4/one wilt zou ik iig nog even wachten op eventuele kerst/sinterklaas deals, grote kans dat die er gaan komen.

Ik denk eigenlijk dat de PS4 geen kerstdeal zal hebben omdat de prijs nu al redelijk laag ligt. 400 euro voor een PS4 en Far Cry 4 of GTA 5 erbij vind ik een superdeal, dat is in principe al 60 euro korting.

Heb dan ook besloten om een PS4 met Far Cry 4 te gaan kopen. Helaas zal het nog even duren voordat ik weer op GTA 5 te vinden ben, maar die game komt er rond de jaarwisseling/ergens in januari vast ook wel. Bedankt voor alle advies! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...