Jump to content

Wat heb jij vandaag voor nieuws in GTA 5 NG ontdekt?


GTA5VehicleFreak

Recommended Posts

Als je goed luistert, hoor je bij kruispunten anderen hun knipperlichtrelais klikken.

Ook is de online garage bij Del Perro Heights aangepast, deze is hoger gemaakt zodat de Sandking XL/SWB niet meer zijn dak schraapt bij eruit rijden.

Mogelijk zijn meer garages hoger gemaakt, om dit te voorkomen.

En Errwins, is dat wel zo slim?

Dan lezen mensen mogelijk next-gen spoilers terwijl ze het niet willen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • WeariedBuckle08

    4

  • Dragon__rage

    3

  • Shopke

    3

  • Danger_dog_guy_7

    3

werd in online sessie gebeld door lester, om een lastig persoon om te leggen(computer gestuurd). Zou rijkelijk beloond worden.

Helaas spawnde mijn heli in een bende gevecht en ging het over. heb dit nog nooit eerder gehad op de ps3, dus lijkt me nieuw.

kleding outfits compleet kopen bij de kassa (weet niet ofdat dit nieuw is)

team gear (soldaten kleding)

bulletproof helm!! zie 1ste foto:

2im6g7k.jpg

compleet gelaatsmasker:

w9tkyq.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in passive mode bent (GTA Online), worden de andere players doorzichtbaar en kunnen ze je niet meer raken. Ook niet met een brandweerwagen. Ik was vergeten om te checken of men je wel kan raken als je in een vehicle zit.

Ook in voertuigen kunnen ze je niet doden, zover ik getest heb ben je in alle voertuigen in pasive mode inclusief tank, buzzard, lazer etc.

Maar je kan niet in pasive mode de wapens van die voertuigen gebruiken.

Je kan wel bv een andere auto platrijden met de tank in pasive mode, maar niet als er een andere speler in zit.

Dus je rijd dan lekker met je tank daar door heen.

Oh ja voor dat ik het vergeet, weet niet of anderen het al weten, maar nadat je de eerste keer de Duke O'Death hebt gevonden, spawnen op andere plekken ze ook, ik heb nu een Duke O'Death voor Michael en Franklin dus ga er dan vanuit dat er dan ook nog wel een 3e te vinden is voor Trevor.

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Dat je niet meer met de auto door de hekwerken rond het vliegveld kan rijden om er op te komen.

Dat de parkeergarage glitch niet meer werkt

Dat er eindelijk meer variatie is in voertuigen op de weg zoals was belooft

Dat de fans op in de aircounits op daken van gebouwen draaien.

Dat spiegels nu ook scherp zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat met auto's stelen meerdere technieken gebruikt worden dan een raampje intikken.

Het schieten vanuit de auto door middel van twee knoppen nu is waardoor je eerst kunt richten.

Bewerkt: door mike23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had nadat ik de Duke had gevonden sterk het idee, naja weet het wel zeker, dat ineens veel meer diversere auto`s tegenkwam.

Maar ook auto`s gepimpt zeg maar kwam echt her en der schitterende bakken tegen uitgbouwd en in fraaie kleuren combinaties, helaas net op een moment dat de tijd zat te dringen om weg te gaan en ik GTA5 moest afsluiten

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de lampen koplampen van de Imponte Dukes niet altijd zichtbaar zijn:

Klopt, zodra de lampen aan gezet worden, schuiven de kappen voor de koplampen weg.

Gaan de lampen uit, schuiven ze weer naar boven en zijn de koplampen niet meer zichtbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...