Jump to content

[PS4] GTA Online Next Gen Meeting 21-11-2014 (20:00)


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Joriz

    7

  • sabinee1995

    6

  • Danger_dog_guy_7

    5

  • DDT Dorus

    3

Echt super dat er voor een eerste meeting al zoveel mensen opgeven.

Zoals ik in de introductie vertelde stel ik voor dat we bij de meeting ergens in Los Santos verzamelen en dan lekker gaan toeren met ieder een wagen richting Blaine County. Onderweg zullen we wel genoeg nieuwe dingen ontdekken en kunnen bekijken. Daarna wil ik enkele jobs instarten. Mocht iemand nog een leuke nieuwe job hebben gezien dan hoor ik het graag. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou ik ook nog mee kunnen doen? Mijn psn is johncubano

Geen probleem. Je staat in de lijst. Ik heb iedereen een vriendverzoek gestuurd via PSN zodat ik iedereen kan uitnodigen. Mocht je nog geen vriend van me zijn op PSN dien je deze dus even te accepteren.

Ik zal iedereen die zicht heeft opgegeven iets voor 20:00 uitnodigen

Link to comment
Delen op andere websites

Heeey ben een beetje nieuw hier hoe kan ik me ol geven hier voor

Leuk dat je ook wilt meedoen.

Ik zal je toevoegen aan de lijst voor vanavond. Tevens zal ik je op PSN toevoegen als vriend waardoor ik je vanavond in onze private GTA Online lobby iets voor 20:00 kan uitnodigen. Tijdens de meeting kan je ook via de chat met andere spelers en met de kijkers communiceren.

PS. Kan je voordat de bewerken knop gebruiken bij je bericht. Dan staat er niet vele berichten (dubbelpost) enkel van jouw onder elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meld me af helaas. Ik moet nog wat andere dingen doen vanavond. Heel misschien kom ik maar dan moet ik het wel snel af hebben.

Jammer om te horen. Mocht je later toch nog kunnen dan ben je natuurlijk welkom. Waarschijnlijk zullen we wel tot na half 10 doorspelen.

kan er niet bijzijn want ik moet weg

Je had je ook niet aangemeld dus dat lijkt me niet echt zo'n ramp.

PS. Je hoeft je dus niet af te melden als je je nooit had aangemeld. Anders krijgen we hier zo nog honderden reacties van mensen die er niet bij zijn ....

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Online heeft wat problemen bij mij, maar ik probeer er zo snel mogelijk in te komen.

Voor communicatie kan je de chat gebruiken.

Zoals meeste al hadden gemerkt waren er redelijk wat verbindingsproblemen naar GTA Online. Waardoor het eigenlijk niet lukte om met meer dan een paar man in dezelfde sessie konden komen.J

Jammer maar helaas maar geen geslaagde eerste meeting. Zodra GTA Online wat stabieler werkt zal ik een herkansing gaan inplannen zodat we alsnog met veel mensen van het forum GTA Online kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...