Jump to content

GTAForum Awards 2014 - Nominatieronde


Dutchy3010

Recommended Posts

Dit is het topic waarin je mensen kunt nomineren voor de

GTAForum Awards 2014

Als je wilt nomineren, kan je tot en met 6 december in dit topic je lijstje met nominaties posten. Volgens de volgende regels:

  • Nominaties zijn alleen geldig, wanneer gebruik wordt gemaakt van het onderstaande lijstje.
  • Berichten die geen geldige nominaties bevatten zullen worden verwijderd.
  • Maximaal twee nominaties per categorie.
  • Niet jezelf, global moderators of admins nomineren.
  • Onder Megaleden vallen ook de ereleden.
  • In de categorieën "Beste Global Moderator" en "Beste Admin" hoeft niet genomineerd te worden. Daarbij worden gewoon alle gm's en admins in de poll gezet.
  • Bij "Beste Classies kenner" wordt degene die het meest weet van GTA CTW, de stories en de classics bedoeld.
  • Met "Beste Trilogy kenner" wordt degene die het meest weet van GTA SA, GTA VC en GTA III bedoeld.
  • Met "Beste GTA IV kenner" wordt ook de kennis van de episodes bedoeld.
  • Met "Beste Multiplayer" wordt NIET GTA Online bedoeld, daarvoor is een aparte categorie.
  • Stem eerlijk, zo zorg je ervoor dat de awards nog wat waard zijn! Denk dus goed na voor je wat nomineert!

Het lijstje:

[list][*][b]Beste Lid[/b]:
[*][b]Beste Superlid[/b]:
[*][b]Beste Megalid[/b]:
[*][b]Beste Moderator[/b]:
[*][b]Beste Sfeermaker[/b]:
[*][b]Beste Modder[/b]:
[*][b]Beste Modificatie[/b]:
[*][b]Beste Multiplayer[/b]:
[*][b]Beste GTA Online-kenner[/b]:
[*][b]Beste GTA V-kenner[/b]:
[*][b]Beste GTA IV-kenner[/b]:
[*][b]Beste Trilogy-kenner[/b]:
[*][b]Beste Classies-kenner[/b]:
[*][b]Beste Debater[/b]:
[*][b]Beste Blog[/b]:
[*][b]Beste Contest[/b]:
[*][b]Beste Topic[/b]:
[*][b]Beste Graphicus[/b]:
[*][b]Beste Signature[/b]:[/list]

Je kunt dus de volgende personen niet nomineren:

  • Joriz
  • PatrickW
  • .Levi.
  • Thundercover
  • Dutchy3010
  • Big Boss
  • Guardian1980
  • Silverbyte
  • -Matthijs-
  • Banned leden
  • Jezelf

Let wel op dat de projecten/modificaties actief moeten zijn geweest in 2014! Anders zullen ze geschrapt worden bij de telling.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    2

  • ERRWINS

    1

  • TekaLoca

    1

  • Kaitjee98

    1

Beste Lid: @Dexist

Dexist zet zich (extreem) goed in om leden te helpen met hun problemen. Ook steekt hij veel tijd in WikiGTA om het steeds groter te maken. Top knul!

Beste Superlid: @Tommie59

Evenals Dexist, zet Tommie zich goed in voor leden in nood. Sinds Tommie bij WikiGTA zit, heeft hij heel veel artikelen bewerkt, gemaakt en sjablonen gemaakt. Zijn inzet moet worden beloond.

Beste Superlid: @_Night-Men_

Henk biedt altijd een luisterend oor en geeft graag advies aan mensen. Naast het forum heb ik ook veel contact met hem en het is gewoon een geweldige gozer.

Beste Megalid: @MegaPilot

MegaPilot mag misschien niet altijd even geliefd zijn om zijn mening maar juist om deze reden vind ik hem ijzersterk. Hij geeft zijn mening ongeacht mensen hier mee eens zijn of niet. Overigens laat hij zich niet zomaar onder de tafel lullen.

Beste Moderator: @SpacyColours

Zijn bewerkingen gaan gepaard met bijzonder humor die bij iedereen in de smaak valt. Ook geeft hij terugkoppeling nadat je een report hebt gemaakt. Een top moderator die tevens heel uniek is.

Beste Moderator: @Visser23

Onderbouwt zijn handelingen lekker duidelijk en gedetailleerd. Tevens kan hij zich goed in leven in leden, iets wat ik zeer waardeer aan hem.

Beste sfeermaker: @Nyltje

Zijn topics gepaard met zijn humor is gewoon fenomenaal!

Beste Modder: @EnergyCorse

Zijn ENB-modificatie bij GTA IV zijn om je vingers bij af te likken. Geweldig kerel!

Beste Multiplayer: @Nyltje

Zorgde voor een mooie meeting een aantal weken terug. Dit moet je vaker doen!

Beste GTA Online-kenner: @Dexist

Hij heeft overal wel een antwoord op en is er altijd als eerste bij wanneer iemand hulp nodig heeft in dit subforum.

Beste GTA V-kenner: @Tommie59

Vrijwel elk detail heeft hij gezien en kan hij uitzonderlijk goed uitleggen.

Beste GTA IV-kenner: @Phoenyxar

Als je zoveel GTA IV Multiplayer speelt, dan moet je wel een kenner zijn.

Beste Trilogy -kenner: @Foreigner97

Altijd aanwezig in deze subforums en weet altijd wel raad te geven wanneer nodig.

Beste Classies-kenner: @Dotz

Uitleg nodig? Lijkt me niet.

Beste Debater: @NicolaB

Zijn teksten zijn soms wat lang, saai en bevatten dan te veel dure woorden maar hij weet altijd zijn mening duidelijk te maken en is de almachtige heerser in Opinie.

Beste Blog: OWN

Ook al heeft OWN zo nu en dan wat 'schoonheidsfoutjes', is het en blijft het de beste blog op het forum. Zoveel vrijwilligers die er ooit aan mee hebben gewerkt, inclusief ikzelf, hebben een mooi staaltje werk geleverd. Laat dit nog jaren bestaan!

Beste Contest: Weervolven van Wakkerdam

De eerste editie was al zeer succesvol, al lag ik er wel te snel uit :duh: De tweede had binnen no-time meer dan 20 deelnemers en dan heb je wel een succes formule in handen.

Beste Topic: Je mooiste snapmatic kiekjes

Hier worden alle pareltjes van GTA V gepost. Persoonlijk mag hier graag kijken hoe mooi GTA V kan zijn.

Beste Graphicus: @3L1077

Hij heeft zijn eigen stijl wat overal terug te zien is. Wanneer ik een afbeelding te zien krijg met zijn stijl, dan kan ik direct zeggen: Dat is van Eliott. Dat is zeer krachtig en dat is iets wat ik zeer waardeer aan zijn stijl. Ook gaat hij geen battle uit de weg en komt hij met de meest creatiefste ontwerpen. Bravo!

Beste Signature: @3L1077

Dit is wat ik bedoel met je eigen stijl. Het is een herkenbare signature geworden en dat mag zeker worden beloond.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid: Dexist, KaiSkillz (ik vind dat beide heren een heel goed (eerste) forumjaar achter de rug hebben. Ze zijn enorm actief en doen het heel erg goed voor een "beginjaar" hier. Ik ben zelf van mening dat beiden niet meer in deze categorie horen te staan, maar dat is mijn mening. Wel zal ik het moeilijk hebben als beiden door zouden stoten naar de stemronde...)
  • Beste Superlid: ERRWINS (daar bestaat geen twijfel over. Is mogelijk de favoriet om deze award binnen te slepen. Ook hij heeft een indrukwekkend (indirect) beginjaar achter de rug en verdient dit dubbel en dwars.), _Night-Men_ (gewoon de meest bovenuit springende van de Superledengroep, na ERRWINS.)
  • Beste Megalid: MegaPilot (deze groep vind ik de mindere van allemaal, puur omdat er weinig zijn die echt wat doen op het forum. Van deze groep vind ik MegaPilot er dan echt bovenuit springen. Soms niet zo in heel positieve zin, maar het blijft MegaPilot :))
  • Beste Moderator: SpacyColours, Visser23 (beiden doen het uitstekend als moderator, met SpacyColours als echte uitblinker, vind ik. Sterk vergelijkbaar met Dutchy: een crewlid die zich niet, zoals de anderen, in de achtergrond houdt maar gewoon lekker meedoet op het forum. Dat vind ik er mooi aan. Verder doet Visser23 zijn werk ook nagenoeg perfect. Alleen dat Dutchy/Spacy-effect mag er nog bij, maar dat heb je (volgens mij) of je hebt het niet.)
  • Beste Sfeermaker: SpacyColours (om dezelfde redenen die ik hierboven al aangaf)
  • Beste Modder: /
  • Beste Modificatie: /
  • Beste Multiplayer: /
  • Beste GTA Online-kenner: /
  • Beste GTA V-kenner: /
  • Beste GTA IV-kenner: /
  • Beste Trilogy-kenner: /
  • Beste Classies-kenner: Dotz
  • Beste Debater:
  • Beste Blog: OWN (ondanks dat het ietsjes minder gaat zorgen ze nog steeds voor een nieuwe editie op elke zondag. Er zijn andere grappige blogs, maar het is niet dat je OWN er mee kunt kloppen.)
  • Beste Contest: WK Pool 2014 (uitstekend georganiseerd door Dippie, het ging nagenoeg vlekkeloos en was enorm leuk om mee te maken.)
  • Beste Topic: Quote van de Maand
  • Beste Graphicus: /
  • Beste Signature: /

(Categorieën waar streepjes bij staan zullen hoogstwaarschijnlijk nog worden aangevuld als ik me er even in verdiept heb. Momenteel schiet niks me te boven bij deze categorieën.

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid: Dexist, hij doet van alles en nog wat op en voor het forum en daarom verdient hij het om tot beste lid verkozen te mogen worden, in mijn ogen.
  • Beste Superlid: ERRWINS. Nadat hij in maart(?) enorm actief begon te worden werd je niet snel daarna gepromoveerd. Na zijn promotie is hij nog steeds niet van het forum weg te slaan en zet hij zich echt overal keihard voor in.
  • Beste Megalid: MegaPilot. Lekker actief in het sportgedeelte van het forum, waar hij altijd zijn mening altijd luid en duidelijk weet te verkondingen en zijn standpunt niet zomaar opgeeft.
  • Beste Moderator: SpacyColours. Je weet geschillen altijd op een leuke, effectieve manier op te lossen en daar scoor je bij mij punten mee. Je houdt je, zoals TekaLoca ook aangeeft, uitstekend zichtbaar op het forum waardoor je ook makkelijker communiceert met de leden hier.
  • Beste Sfeermaker: /
  • Beste Modder: /
  • Beste Modificatie: /
  • Beste Multiplayer: /
  • Beste GTA Online-kenner: /
  • Beste GTA V-kenner: /
  • Beste GTA IV-kenner: /
  • Beste Trilogy-kenner: /
  • Beste Classies-kenner: /
  • Beste Debater: /
  • Beste Blog: OWN. Ik lees de OWN nog iedere week met veel plezier, dus de keus was voor mij dan ook niet moeilijk.
  • Beste Contest: Weerwolven van Wakkerdam. Goed georganiseerd en met een enorm hoog aantal deelnemers is de tweede versie van dit contest nog beter dan de vorige.
  • Beste Topic: /
  • Beste Graphicus: /
  • Beste Signature: /

Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid: Dexist, KaiSkillzz
  • Beste Superlid: ERRWINS
  • Beste Megalid: MegaPilot, 3L1077
  • Beste Moderator: Visser23, SpacyColours
  • Beste Sfeermaker: SpacyColours, NilsHolgersson (geen uitleg nodig, lijkt mij)
  • Beste Modder:-
  • Beste Modificatie:-
  • Beste Multiplayer: Megadreams (geweldig in MTA)
  • Beste GTA Online-kenner: Tommie59
  • Beste GTA V-kenner: Tommie59
  • Beste GTA IV-kenner: Phoenyxar
  • Beste Trilogy-kenner: Foreigner97
  • Beste Classies-kenner: Dotz
  • Beste Debater: Teh_Ninja, Thunderduck (beide zeer slimme debaters, respect)
  • Beste Blog: OWN, MAF
  • Beste Contest: Weerwolven van Wakkerdam (geweldige contest!), Lingo (origineel en zeker goed uitgewerkt)
  • Beste Topic: PVV / Geert Wilders-topic
  • Beste Graphicus: RMJ, 3L1077
  • Beste Signature:
    hO7aCC4.jpg
    nEaIoWb.png

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid: Dexist
  • Beste Superlid: ERRWINS
  • Beste Megalid: MegaPilot 3L1077
  • Beste Moderator: Megadreams, Visser23
  • Beste Sfeermaker: ERRWINS, Nyltje
  • Beste Modder: -
  • Beste Modificatie: -
  • Beste Multiplayer: -
  • Beste GTA Online-kenner: -
  • Beste GTA V-kenner: -
  • Beste GTA IV-kenner: -
  • Beste Trilogy-kenner: -
  • Beste Classies-kenner: -
  • Beste Debater: NicolaB
  • Beste Blog: OWN
  • Beste Contest: Weerwolven van Wakkerdam, Lingo
  • Beste Topic: -
  • Beste Graphicus: .Levi., RMJ
  • Beste Signature: -

Eventuele aanvullingen kunnen later nog volgen.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid:-
  • Beste Superlid: Asphyxiated, ERRWINS. De twee meest actieve en ook het meest in het oog springende. Wellicht niet altijd vol kwaliteit, maar maken alles levendig(er).
  • Beste Megalid: 3L1077. Verdient een pluimpje door zijn werk voor OWN en zijn bijdrages aan het Graphics-forum.
  • Beste Moderator: Phoenyxar, Visser23. Gedegen moderatoren die hun sporen verdiend hebben.
  • Beste Sfeermaker: SpacyColours
  • Beste Modder: -
  • Beste Modificatie: -
  • Beste Multiplayer: -
  • Beste GTA Online-kenner: -
  • Beste GTA V-kenner: -
  • Beste GTA IV-kenner: -
  • Beste Trilogy-kenner: -
  • Beste Classies-kenner: -
  • Beste Debater: Teh_Ninja
  • Beste Blog: Inactief, OWN
  • Beste Contest: Weerwolven van Wakkerdam
  • Beste Topic: -
  • Beste Graphicus: RMJ, 3L1077
  • Beste Signature: -

Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid: Dexist
  • Beste Superlid: _Night-Men_
  • Beste Megalid: 3L1077
  • Beste Moderator: SpacyColours
  • Beste Sfeermaker: SpacyColours
  • Beste Modder: Puma
  • Beste Modificatie: -
  • Beste Multiplayer: Megadreams
  • Beste GTA Online-kenner: ERRWINS
  • Beste GTA V-kenner: Svenie
  • Beste GTA IV-kenner: -
  • Beste Trilogy-kenner: Svenie
  • Beste Classies-kenner: -
  • Beste Debater: NandroDavids (yes, het mag weer!)
  • Beste Blog: MAF
  • Beste Contest: BAWSAQ Contest
  • Beste Topic: klik
  • Beste Graphicus: 3L1077
  • Beste Signature: -

Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid: KaiSkillz, NilsHolgersson
  • Beste Superlid: ERRWINS, George
  • Beste Megalid: 3L1077, MegaPilot
  • Beste Moderator: Johan, Crypteq
  • Beste Sfeermaker: GoogleBot
  • Beste Modder: -
  • Beste Modificatie: -
  • Beste Multiplayer: -
  • Beste GTA Online-kenner: -
  • Beste GTA V-kenner: -
  • Beste GTA IV-kenner: -
  • Beste Trilogy-kenner: -
  • Beste Classies-kenner: Dotz
  • Beste Debater:
  • Beste Blog: Inactief
  • Beste Contest: Weerwolven van Wakkerdam
  • Beste Topic: PVV
  • Beste Graphicus: -
  • Beste Signature: -

Bewerkt: door ThunderDuck
Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid: KaiSkillzz, Dexist
  • Beste Superlid: ERRWINS
  • Beste Megalid: 3L1077
  • Beste Moderator: Crypteq
  • Beste Sfeermaker: SpacyColours
  • Beste Modder: EnergyCorse
  • Beste Modificatie: -
  • Beste Multiplayer: -
  • Beste GTA Online-kenner: Dexist
  • Beste GTA V-kenner: Tommie59
  • Beste GTA IV-kenner: -
  • Beste Trilogy-kenner: -
  • Beste Classies-kenner: Dotz
  • Beste Debater: NicolaB
  • Beste Blog: Inactief
  • Beste Contest: Weerwolven van Wakkerdam
  • Beste Topic: Je mooiste snapmatic kiekjes
  • Beste Graphicus: 3L1077
  • Beste Signature: 3L1077

Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid: @Bassieboy35, voor het stellen van je grenzen zonder mensen af te weren. @Krikke1992, voor je welgekomen scheppingskracht, beheer en enthousiasme.
  • Beste Superlid: @ERRWINS, feilloos jongleur van verwezenlijkte ideeën. @TekaLoca, voor je sportieve inborst, en sportieve inbreng.
  • Beste Megalid: @Jesperkaj, voor geslaagde structuur, jouw seal of quality. @Hanneswasco, gouden held voor mensen in moeilijkheden. Brum, eat your heart out.
  • Beste Moderator: @Foreigner97. Oprecht en wat je doet dat doe je prima. Je had allang een award moeten hebben. :-(@thebig, schuwt geen discussie, droge grappen evenmin.
  • Beste Sfeermaker: @Nyltje. Hoef ik je niet meer uit te leggen denk ik. ;)@Die Hard. Jij plantte de kers op de Covesight-afscheidsavond.
  • Beste Multiplayer: @_Night-Men_ voor het redden van mijn hachje in het TDM-toernooi. @NicolaB voor de originele plekjes bij verstoppertje (of zoals NilsHolgersson en ik het ooit hebben vernoemd naar het lid Muay Thai). Beiden in MTA: SA.
  • Beste Debater: @GolfG60, mondig en prettig discussievoerder. @Teh_Ninja, bondig en prettig discussievoerder.
  • Beste Blog: Inactief, droge humor, leuke stukjes. Sans Scrupules Blog. *screech* Halt, is dit niet ordinair op mezelf stemmen? Nee, ik zal het uitleggen. Vorig jaar heb ik verreweg de meeste moeite in de blog gestoken. La Gazette Noire schreef ik zelf en de meeste missies kwamen ook van mijn hand. Dit jaar besloot ik echter meer uit handen te geven. De edities van LGN hebben we dit jaar met de hele gang gemaakt, en naast mooie resultaten, zorgde dit voor een groepsgevoel die ik nooit eerder beleefd had. Daarnaast was het gezamelijk verzorgen en uitreiken van de hoofdprijs van het missiespel erg leuk en is de blog voor verschillende leden een medium geweest om hun schrijfkwaliteiten te tonen en beoefenen. Het laatste half jaar is de blog een beetje weggezakt, maar alle unieke ervaringen gecombineerd (mijn eigen bijdragen niet meegerekend), zijn voor mij reden genoeg om dit tot beste blog van het jaar te nomineren.
  • Beste Contest: Cluedo GTAForum Edition (#4). Één van de weinige contests waarbij ik niet halverwege mijn aandacht verloor (en niet geheel toevallig ook de enige die ik gewonnen heb). ;)Mastersint. Is alweer een poosje terug, maar begon pas toen de vorige nominatieronde vrijwel afliep. Fris, uitdagend spel, goed georganiseerd.
  • Beste Topic: Het sinterklaas. Op de valreep, toch duwt dit topic vele kandidaten aan de kant. Complimentjes, inside jokes en ook nog een prachtige topictitel. Cover vs. Origineel, een origineel topic vol ontdekking en herkenbaarheid.
  • Beste Graphicus: @1974, wegens zijn unieke tekenstijl. @3L1077, wegens mooie creaties als deze.
  • Beste Signature:

gtaforum_zps68f75246.gif (@TomFurga) & SmTKlRx.png (@Crazy-Ghost)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid: Kerstman
  • Beste Superlid: Narukami, ERRWINS
  • Beste Megalid: 3L1077
  • Beste Moderator: Phoenyxar, SpacyColours
  • Beste Sfeermaker: SpacyColours
  • Beste Modder: -
  • Beste Modificatie: -
  • Beste Multiplayer:-
  • Beste GTA Online-kenner: -
  • Beste GTA V-kenner: -
  • Beste GTA IV-kenner: -
  • Beste Trilogy-kenner:-
  • Beste Classies-kenner: -
  • Beste Debater: -
  • Beste Blog: OWN
  • Beste Contest: -
  • Beste Topic: muziek Top 20, van ERRWINS
  • Beste Graphicus: -
  • Beste Signature: Vind velen echt nice, kan ik niet tussen kiezen :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid: KaiSkillzz, Dexist
  • Beste Superlid: ERRWINS
  • Beste Megalid: 3L1077
  • Beste Moderator: SpacyColours, Visser23
  • Beste Sfeermaker: SpacyColours, Nyltje
  • Beste Modder: EnergyCorse
  • Beste Modificatie: -
  • Beste Multiplayer: -
  • Beste GTA Online-kenner: -
  • Beste GTA V-kenner: Tommie59
  • Beste GTA IV-kenner: -
  • Beste Trilogy-kenner: -
  • Beste Classies-kenner: Dotz
  • Beste Debater: -
  • Beste Blog: OWN
  • Beste Contest: Weerwolven van Wakkerdam
  • Beste Topic: -
  • Beste Graphicus: 1974, im_ruben
  • Beste Signature:

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid:
    • NilsHolgersson - Post wellicht niet overal op het forum, maar de posts die hij post zijn met 100% effectiviteit. Op dat punt kan ik nog wat van 'm leren :puh:
    • im_ruben - Post altijd met een positieve vibe en zorgt daarbij voor een goede sfeer. Daarbij is het ook een geweldige graphicus.

    [*]Beste Superlid:

    • Night-Men_ - Heeft een eigen wil, maar is toch altijd respectvol en moet soms ook om zijn gekke 'loca'-gehalte lachen. Perfecte combinatie.
    • TekaLoca - Echt een toffe kerel. De persoon die een eigen trend zet met zijn 'loca'-gehalte. Zorgt altijd voor de 'loca'-sfeer op het forum. Voor degene die wilt weten wat dit 'loca' gehalte is, voer eens een gesprek met TekaLoca :puh:

    [*]Beste Megalid:

    • 3L1077 - Wordt steeds volwassener en van kwalitatief hoger niveau vind ik, daarbij kent Eliott een hoge inzet voor het forum en duidelijke eigen wilskracht.

  • Beste Moderator:
    • Megadreams - Eigenlijk meer buiten het forum gezien voor het forum. En vooral op de momenten in MTA. Een positieve gozer die open staat om mensen te helpen waar hij kan, bijvoorbeeld in de laatste MTA-meeting. Dat vind ik écht positief.
    • SpacyColours - Eigenlijk op de punten die hier door anderen ook al worden genoemd. Dat maakt een moderator menselijk. Bovendien volgens mij de enige moderator op dit forum die ik ooit eens aan zijn eigen beleid heb zien werken en die altijd open staat voor feedback. Dat maakt een moderator goed.

  • Beste Sfeermaker:
    • SpacyColours - Zorgt voor een filantropisch moderatorbeleid. Houdt ook vaak daarin opties open die de leden waarderen.
    • NilsHolgersson - Echt elke post is QvdM waardig, ik lach me altijd dubbel-en-dwars om de unieke ludieke stijl :puh:

  • Beste Graphicus:
    • 1974 - Echt een mooie zelfgetekende unieke stijl. Ben ik echt fan van :puh: (Silverbyte is trouwens ook heel goed in deze zelfgetekende style, maar goed ik moest helaas 2 kiezen, dus deed ik 1 van iedere style waarvan ik houd :puh:)
    • im_ruben - Altijd mooie graphics zonder te veel schmuck, daar houd ik van. (zelfde dus ook hier. Eliott heeft er ook mooie concepten tussen zitten.)

    [*]Beste Signature:

nEaIoWb.png

Dexist - Elke keer kijk ik hier weer na en dan denk ik: goh, wat ziet dat er toch mooi uit. Het ziet er echt uit als een Vulpes-vos in het bos. Ik vind dat echt heel rustgevend, daar houd ik dus zelf erg van. (vandaar dat ik ook zelf een signature heb waarin ik tijden kan turen :puh:)

7FN6vb.jpg

TheDutchWesley - Hoewel hier ook RMJ, Eliott en im_ruben hadden kunnen staan, kies ik toch voor deze. Niet omdat ik zo'n fan van ons buurland ben, of de graphicskills van TheDutchWesley zo mooi vind, maar het zegt echt wat over de persoon (in combinatie met zijn naam). Dat vind ik dus ook altijd heel belangrijk in een signature.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • Beste Lid: KaiSkillz
  • Beste Superlid: ERRWINS
  • Beste Megalid: MegaPilot
  • Beste Moderator: Cryptec
  • Beste Sfeermaker: SpaceColours
  • Beste Modder: -
  • Beste Modificatie: -
  • Beste Multiplayer: MegaDreams
  • Beste GTA Online-kenner: ERRWINS
  • Beste GTA V-kenner: Tommie59
  • Beste GTA IV-kenner: -
  • Beste Trilogy-kenner: -
  • Beste Classies-kenner: Svenie
  • Beste Debater: -
  • Beste Blog: -
  • Beste Contest: BAWSAQ-contest
  • Beste Topic: GTAForum Top 20
  • Beste Graphicus: RMJ
  • Beste Signature:
    SEE_zps7b77c973.png - RMJ

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...