Jump to content

GTAForum Awards 2014 - Vragen & Uitleg


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    9

  • 3L1077

    8

  • Guardian1980

    7

  • NicolaB

    5

Waarom heb ik die nog nooit eerder gezien? emo.gif

Niet? :puh: Ik vind het trouwens echt moeilijk om objectief mensen uit te kiezen en signatures uit te kiezen. Maar goed, als ik dat bij zovele doe dan wordt het net een jaarboek i.p.v. een nominatie :7

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Dan krijgen beide leden die award.

Het is al eens gebeurd, dus ik ga verder op wat men toen heeft gedaan, mogelijk dat men dat nu heeft veranderd.

Meestal bewaren de admins hun stem om alsnog een winnaar te krijgen. Dat was toen echter beste admin, dus is gekozen om niet te stemmen. Daarbuiten is het dan natuurlijk alsnog mogelijk dat gelijk wordt geëindigd, maar dat is nog niet voorgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarbuiten is het dan natuurlijk alsnog mogelijk dat gelijk wordt geëindigd, maar dat is nog niet voorgekomen.

gallery_33831_41_861.pnggallery_33831_41_18716.png

Had ik het niet zelf meegemaakt had ik het natuurlijk niet onthouden, maar het is al eens gebeurd! :o

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ben ik ondertussen bij Beste Signature een stuk of vier keer voor verschillend signatures genomineerd... Dus?

Dus...

Dat betekent dat je al heel erg veel kans hebt :)

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraag, zal zoets iets als Beste Nieuwe Lid ook niet leuk zijn.(niet dat ik ga winnen ofzo, maar het zou leuk zijn)
Zou hier een admin of Mod naar kunnen kijken?

Vroeger was er wel beste Nieuwkomer, als ik me dat herinner gelezen te hebben. Het was er in ieder geval niet meer de eerste keer dat ik de Awards meemaakte.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraag, zal zoets iets als Beste Nieuwe Lid ook niet leuk zijn.(niet dat ik ga winnen ofzo, maar het zou leuk zijn)
Zou hier een admin of Mod naar kunnen kijken?

Vroeger was er wel beste Nieuwkomer, als ik me dat herinner gelezen te hebben. Het was er in ieder geval niet meer de eerste keer dat ik de Awards meemaakte.

Laatste awards die meerdere categorieën had, stamt uit 2010.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...