Jump to content
Joriz

Check de nieuwe Grand Theft Auto V PlayStation 4 TV-reclame!


Grand Theft Auto V is net een week uit op PlayStation 4 en Xbox One. In deze sterk verbeterde versie van GTA5 zitten vele grafische en technische verbeteringen, maar daarnaast ook vele nieuwe details verstopt. Natuurlijk zal je het dus niet verbazen dat de next-gen versie van Grand Theft Auto V op dit moment de best verkopende game is in o.a. Nederland en Groot Brittannië.

Opvallend is dat vooral de PlayStation 4 versie wordt gepromoot. Al waren Rockstar Games en Sony vroeger dikke vriendjes, kreeg tijdens Grand Theft Auto IV door een deal van 50 miljoen de Xbox 360 met DLC's voor de Xbox 360 wel de voorkeursbehandeling. Nu zijn de rollen dus blijkbaar weer terug bij het oude. Alleen Sony heeft namelijk een PS4 console met GTAV spel bundel, daarnaast wordt in de TV-reclame nu ook enkel de PlayStation 4 versie gepromoot. De TV-reclame toont beelden van enkele missies uit GTA5 en roept dankzij de muziek bij mij vooral een GTA San Andreas gevoel op. Of Rockstar Games nu een groot bedrag van Sony ontvangt voor deze exclusieve reclame en extra promotie is onduidelijk. Al kunnen we dit mogelijk binnenkort uit de kwartaalcijfers van het moederbedrijf halen.

Achter de TV-reclame is het nummer Flash Light van Parliament dat natuurlijk in de PlayStation 4 en Xbox One versie is te horen op Space 103.2.

Wat vind jij van de nieuwe TV-reclame en heb jij al een reclame voor GTA5 op TV voorbij zien komen?

Bron:

via GTAGaming.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De muziek doet me juist aan San Andreas denken.. Vraag me alleen af wat er gezegd wordt in de laatste paar secondes.

Klinkt als Playstatioen; gewoon Playstation maar dan met een Franse klank op het eind.

Ziet er goed uit! :tu:

Bewerkt: door tommie59

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Klinkt als Playstatioen; gewoon Playstation maar dan met een Franse klank op het eind.

Als ik het nu nog eens luister, hoor ik overduidelijk Playstation. Voel me beetje stoepid. :v

ik hoor gta v

Ik hoor Playstation. Dit rare stemmetje is trouwens ook te horen wanneer je het PS4 thema gebruikt in ShareFactory op de PS4.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...