Jump to content
Joriz

30% korting op Rockstar goodies dit weekend!


gallery_1_5_12878.jpg

Goed nieuws voor de GTA-fans die wat minder goed zijn met GTAGames.nl prijsvragen winnen. Rockstar Games geeft dit weekend op bijna al hun goodies, die via Rockstar Warehouse te koop zijn, 30% korting! De kortingsactie loopt van Black Friday (28 november) t/m maandag 1 december.

Black Friday is in Amerika natuurlijk de dag, voor Thanksgiving, dat iedereen als een

gaat shoppen omdat alles goedkoper is (of toch stiekem duurder) en Amerikanen dus troep uit China kopen die ze helemaal niet nodig hebben.

Gelukkig geeft Rockstar Games vanwege deze gekke dag wel een acceptabele korting van 30%. Scoor dus vanaf morgen een eigen GTAV T-shirt, GTAV Body Bag slaapzak of klassiek GTA3 T-shirt.

Ondanks dat Rockstar me helaas niet voor dit nieuwsbericht betaald moet ik wel zeggen dat de kleding van zeer goede kwaliteit is. De T-shirts zijn bijvoorbeeld gemaakt van dikker katoen en dragen zeer fijn (let op dat alles wel in Amerikaanse maten is!).

Indien je besteld vanaf de Euro(pese) versie van Rockstar Warehouse wordt alles vanuit Nederland verzonden. Je betaald dus geen extra import of douanekosten zoals normaal met Amerikaanse webwinkels wel het geval is.

Genoeg reden om dus morgen je GTA goodiesverzameling aan te vullen! Heb jij al veel GTA goodies?

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ze hebben best leuke dingetjes te koop, maar persoonlijk vind ik de Kubrick-poppetjes als enige de eventuele aanschaf waard; ik ben niet zo van die shirts, petjes en posters. Maar ook met korting ga ik ze niet aanschaffen, het blijft een hoop geld voor zoiets.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...