Jump to content

Kan missie niet laden/starten...


Wielie (gast)

Recommended Posts

Beste forumleden,

Ben een redelijke gamen00b, en pak na ruim een halfjaar gta 5 niet te hebben gespeeld het spel weer op, wil hem uitspelen.

Ik kan echter om de een of ander reden niet verder met de storymode. Ik heb al laatste missie 53 gespeeld, Deep Inside.

Als ik Michel selecteer staan er geen missies, alleen een lichtblauwe T van trevor.

Idem voor Franklin.

Als ik Trevor selecteer en ik ga naar de T van trevor, wederom niets.

Heb een uur lang vanalles geprobeerd maar kan maar niet verder met het spel.. zucht.

Link to comment
Delen op andere websites

Na Deep Inside moet de missie Bury the Hatchet worden vrijgespeeld. Deze missie dient te worden gestart in Michael zijn huis. Ben je al eens met Trevor óf Michael naar Michael's huis gegaan? Als het goed is moet er dan een missie starten.

Wat is je laatst voltooide missie als je kijkt bij 'Replay Mission'? (als het goed is dus Deep Inside)

Je komt daar door naar het menu te gaan(start) en dan naar het tabblad 'Game' te gaan, dan klik je op 'Replay Mission'

Als daar niet Deep Inside staat is het mogelijk dat je savefile corrupt is geraakt.

Heb je toevallig nog een savefile van een iets eerdere missie? Als dat niet te lang geleden is kun je proberen om vanaf daar weer verder te spelen en hopen dat de missies normaal worden vrijgespeeld.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de snelle reacties! Het maakt niet uit met welk character ik naar Michael's huis ook ga, er gebeurt niets!

Mijn andere missie is chop op 3,7%... Betekent dit dat ik helemaal opnieuw kan gaan beginnen als ik dit spel wil uitspelen??

Zou mooi klote zijn....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 years later...

Beste ik heb bijna hetzelfde voor ik doe missie 66

op het einde moet ik naar franklin zijn huis rijden dit gaat  maar  doet  niets meer als ik daar aankom als ik dan dood ga blokkeerd mijn spel in laad menu 

Bewerkt: door Jens.degryse
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...