Jump to content

[Online] Random chat


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 574
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    59

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    47

  • nolms

    39

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, niet bepaald. In mijn appartementengarage heb ik de auto's waar ik het meest in rij; Zentorno, Monroe, Adder, Carbonizzare, Sentinel XS, Bati, Huntley S, Rhapsody, Dominator en de Tailgater. In mijn andere garage heb ik alleen maar Muscle cars aangezien ik dat écht helemaal geweldig vind. Dat zijn onder andere de: Sabre, Phoenix, Gauntlet en de Vigero.

Dit zijn voor mij de perfecte auto's :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je er aardig wat van verzamelen. Zelf snap ik niet wat mensen zo bijzonder vinden aan muscle cars, maar dat zal andersom ook zijn wat ik leuk vindt aan tuners/supercars.

Maar heb jij ook wat met sports classics?

Link to comment
Delen op andere websites

Muscle cars hebben een speciale 'vibe' waar ik van hou. Het ruwe geluid en het achterwielaandrijving maken het alleen maar mooier. <3

Ik heb de Monroe puur en alleen omdat ik dit de mooiste vond van de categorie. Zo kan ik aan elke race deelnemen zonder dat ik me zorgen hoef te maken of ik wel een auto heb van de betreffende categorie. Stiekem moet ik wel toegeven dat de auto héél fijn rijdt en ik pak hem dan ook zo nu en dan om even te touren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben persoonlijk meer van de A WD. Lekker grote auto, waar je zo een berg mee kan oversteken :D.

En ik heb ook een voorkeur voor 5 deurs, als je eens meerdere mensen mee moet nemen, hoef je geen andere auto te jatten/ bellen. :)

En nog een aantal met geblindeerde ramen als ik voor privéchauffeur speel.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik in een publieke sessie zit, dan zijn er strontvervelende players die de Merryweather op mij afsturen :@

En dan proberen zij mij te killen, en vervolgens pleurt de Merryweather zichzelf in de oceaan :7

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...