Jump to content

[Online] Random chat


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 574
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    59

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    47

  • nolms

    39

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind dat mensen die rang 50+ zijn en geen heists op hard spelen pussy's zijn en veel geld laten schieten :7

Misschien maar best want ze blijven maar sterven en klooien maar wat aan ;).

Ik zit nu aan de final heist (Pacific Bank), al 3 dagen zo'n 6u per dag aan het proberen (op normal) en niemand kan het aan (zowel de rank -50 als de rank +100).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat een uitspraak van niks. Je bent ook afhankelijk van spelers die joinen.

Ik Was gister met skullz bezig met de laatste heist. Een lvl120 en een boven de 400. En ze gingen dood.... Zonder NOOSE zelfs.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat een uitspraak van niks. Je bent ook afhankelijk van spelers die joinen.

Ik Was gister met skullz bezig met de laatste heist. Een lvl120 en een boven de 400. En ze gingen dood.... Zonder NOOSE zelfs.

dit zijn gewoon sukkels van rang 10 die zichzelf omhoog hacken. Of ze zijn gewoon waardeloos :7
Link to comment
Delen op andere websites

In de Pacific Standard heist kun je als je bij de motors bent naar je garage rijden als die in de buurt is en je armored Kuruma pakken.

Je moet wel uit zicht zijn van de politie maar 9 van de 10 keer kun je gewoon je garage in, je auto is wel op slot voor andere spelers maar als je een geld drager bent zul je geen geld meer verliezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deel deze mening wel lichtelijk. Vaak heb je meer aan levels onder de 20. Zij hebben meer inzet en drive om de missie tot een goed einde te brengen omdat ze graag meer geld willen en levelen. Meeste hoge levels gooien er met de pet naar en zoals bij de Prison Break Heist vliegen ze continue rond met dat vliegtuig en laten ze dat ding weer crashen. Super hinderlijk. Tuurlijk zitten er wel serieuze gasten bij, maar merendeel heb je niks aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Of niet weten hoe ze het moeten gebruiken. :7

Ik zet als Heist leader ook altijd de setups op Easy, want ik verdien er toch niks aan en dan kom je tenminste ergens. De heists zelf doe ik gewoon op Hard, en dan stroomt het geld binnen. :)

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Of niet weten hoe ze het moeten gebruiken. :7

Ik zet als Heist leader ook altijd de setups op Easy, want ik verdien er toch niks aan en dan kom je tenminste ergens. De heists zelf doe ik gewoon op Hard, en dan stroomt het geld binnen. :)

hoe kan je een heist op easy en hard tegelijk spelen? ;o
Link to comment
Delen op andere websites

Of niet weten hoe ze het moeten gebruiken. :7

Ik zet als Heist leader ook altijd de setups op Easy, want ik verdien er toch niks aan en dan kom je tenminste ergens. De heists zelf doe ik gewoon op Hard, en dan stroomt het geld binnen. :)

hoe kan je een heist op easy en hard tegelijk spelen? ;o

Setups doet hij op easy

Heists op hard :puh:

goed lezen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf speel alleen Heists met m'n crew, anders niet. 3/4 deel van de spelers kan niet eens fatsoenlijk GTA Online spelen en zitten wat

rond te kloten of killen alleen maar spelers. M'n interesse in Online is de afgelopen maanden ook sterk afgenomen, mede doordat ik gewoonweg te weinig tijd voor heb, en heb zowat alles wel ontdekt. Maar ach, rond de vakantieperiode zal 't vast weer toenemen :)

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik deel deze mening wel lichtelijk. Vaak heb je meer aan levels onder de 20. Zij hebben meer inzet en drive om de missie tot een goed einde te brengen omdat ze graag meer geld willen en levelen. Meeste hoge levels gooien er met de pet naar en zoals bij de Prison Break Heist vliegen ze continue rond met dat vliegtuig en laten ze dat ding weer crashen. Super hinderlijk. Tuurlijk zitten er wel serieuze gasten bij, maar merendeel heb je niks aan.

Nou mijn ervaring met -40'ers is nogal slecht. Vandaag ook weer zo'n kerel van level 11 die 4 keer doodgaat en bij de derde poging leaved... In de Series A Heist op het jacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Begin van de avond Prison Break Setup Plane gedaan op McKenzie Airfield. Level 12 en 17 bleven op de achtergrond zodat ik veel kills kon maken en de host stal het vliegtuig en die landde hem perfect. Er zit zeker verschil in ervaring. Maar merendeel wil wel graag spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

In de Pacific Standard heist kun je als je bij de motors bent naar je garage rijden als die in de buurt is en je armored Kuruma pakken. Je moet wel uit zicht zijn van de politie maar 9 van de 10 keer kun je gewoon je garage in, je auto is wel op slot voor andere spelers maar als je een geld drager bent zul je geen geld meer verliezen.
Ik heb speciaal voor die heist het huisje gekocht vlak naast hetgeen waar de moto's staan. Je moet idd wel uit het zicht van de politie zijn maar de personen die ik altijd bij me krijg snappen dat niet echt, ze blijven vlak voor de deur staan waardoor de heat niet weggaat en ik dus niet binnen kan. Dan zeg je dat door de mic en blijven ze nog steeds staan. Eens ik de auto heb kan ik iedereen oppikken maar dat weigeren ze dan want ze willen zelf rijden .. mij best maar zorg wel dat je blijft leven (wat meestal niet zo is). Dan blijven ze ook nog eens de gele route volgen terwijl dat eig niet hoeft, stel gewoon de route in naar de boot (ja, direct naar de boot), dat scheelt ongeveer 2 minuten (die je wel kan gebruiken).
Ik deel deze mening wel lichtelijk. Vaak heb je meer aan levels onder de 20. Zij hebben meer inzet en drive om de missie tot een goed einde te brengen omdat ze graag meer geld willen en levelen. Meeste hoge levels gooien er met de pet naar en zoals bij de Prison Break Heist vliegen ze continue rond met dat vliegtuig en laten ze dat ding weer crashen. Super hinderlijk. Tuurlijk zitten er wel serieuze gasten bij, maar merendeel heb je niks aan.
Aan lage levels heb je niet veel, dat is een feit. Wrm? Omdat ze nog niet alles vrijgespeeld hebben. Voor de eerste 2 heists + set ups kan je best lage level mensen nemen maar bij een van de set ups van de 3e heist moet je Humane Labs binnengaan om die EMP te stallen, dat is een stealth missie en daarvoor heb je silencers voor nodig. Lage levels hebben dat niet altijd. Bij de 5e (laatste) heist (Pacific Bank) heb je hoog level spelers nodig die beschikken over een uitgebreid wapenassortiment, max. body armor, max. snacks, die dingen ook effectief gebruiken, dekking zoeken (en dus niet midden op de weg met een minigun staan schieten) en niet alles opblazen op 2 meter afstand (bij wijze van spreken) waardoor ze zichzelf en anderen doden. Nu weet ik ook wel dat er ook spelers zijn met een 2e character. Zij hebben de ervaring, weten wat ze moeten doen maar omdat ze nog een laag level hebben en dus nog niet veel vrijgespeeld hebben, heb je er niet veel aan.

Mensen dat dan opmerkingen maken als 'ik vind dat een uitspraak van niks' hebben duidelijk nog niet veel samen gewerkt met lage levels, anders wist je wel precies hoe het eraan toe kan gaan, hoeveel ze verprutsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...