Jump to content

[Online] Random chat


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 574
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    59

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    47

  • nolms

    39

Top Posters In This Topic

Posted Images

Drama om 10 miljoen op de plank te krijgen voor dat yacht...ben 4.7 miljoen ver nu maar sta op het punt er een shitload aan auto's uit te gooien om aan die 10 miljoen te komen. Iemand een idee waarom ik buiten het show off gehalte om het duurste Aquarius yacht zou moeten nemen ipv bv Pisces?

Link to comment
Delen op andere websites

Alle jachten hebben een hottub, naar mijn weten, alleen is de indeling en de boten die je erbij krijgt anders.

De "instapper" The Orion heeft geen hottub.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Yeuj...op naar the Pacific standard again hahahahaha
Link to comment
Delen op andere websites

Senks :tu:

Ik heb het ding ook niet voor het serieuze werk (organisatie en zo), maar puur voor de lol.

Bv. met wat andere players het dek en de hot tub volplempen met bootjes. Gelanceerd via de Dinghy :schater:

Om maar iets te noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heh, die hackers kunnen me ondertussen wel de strot uit.. :kots: Eergisteren was er 'n grapjas bezig met de garage van Eclipse Towers.. De

desbetreffende persoon had er (expres) een windmolen erin gezet zodat de boel ging ontploffen zodra je je garage uitging. Ook andere NPC's werden

erin verpulverd. 't Was een erg onaangename situatie. En 's avonds was het weer eens zover; ik had een bounty van 9000,- dollar op m'n kop én héél

toevallig waren d'r ook twee hackers aanwezig die het wel doorhadden, en ze kwamen eraan vliegen in 'n heli. Vervolgens schoot ik 't voertuig kapot

doormiddel van een homing-launcher én reed daarna razendsnel weg.. Toen gebeurde het; ik vloog met m'n auto dwars door een hek heen en ik kon

géén ene kant op (zelfs het voertuig verlaten niet). Wanneer ik datgene doorhad besloot ik de sessie te verlaten..

Lang verhaal kort; Het zijn ongelofelijke zielige lui..

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...