Jump to content

[Online] Random chat


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 574
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    59

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    47

  • nolms

    39

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sinds dit weekend eveneens de trotse eigenaar van het Aquarius yacht. Gehuld in gouden fittings en kleurschema "Battleship". Het voert onder nederlandse vlag met de (mijn inziens) treffende naam : "Straight Money Blow" . Net aan geen $10.000.000 gekost pfff hahaha. Grappig dat de livery van het yacht ook doorgetrokken wordt in de Carbon helicopter, Lampadati Toro , de Dinghy en de bijbehorende Seasharks. Helemaal in mijn nopjes hoewel ik het verplaatsen absurd duur vind (verplaatsen naar andere ligplek is $25.000) tevens de diensten van de Captain voor het leveren van heli of boot had gratis moeten zijn na zo'n uitgave vind ik. Zeker omdat je utilities die je dagelijks betaald met de komst van het yacht ook duurder zijn geworden. Het luiden van de scheepshoorn is dan wel weer gratis hahahaa. Waar ik wel nog steeds mijn vraagtekens bij heb is waarom ik niet in passive mode in mijn carbon heli kan vliegen en ik in allerlei ruimtes op mijn yacht wapens zie die ronddraaien maar ik ogenschijnlijk niet kan oppakken? Is dat voor piracy prevention oid? Dat ik daar ammo aan kan vullen?

Bewerkt: door TinuZzZ72
Link to comment
Delen op andere websites

ik in allerlei ruimtes op mijn yacht wapens zie die ronddraaien maar ik ogenschijnlijk niet kan oppakken?

ik ook niet, waarschijnlijk komt het omdat je die wapens al hebt

(als ik er naast zit hoor ik het wel ;))

Bewerkt: door @nton
Link to comment
Delen op andere websites

Wellicht overbodig maar toch misschien ff een tip: zoveel mogelijk het laatste deel van een heist proberen te joinen :puh:
Ik heb wat auto's verkocht, maandenlang daily objectives tikt ook aan en het geluk enkele online vrienden te hebben die zelf bulken van het geld en me met het laatste loodje geholpen hebben door een keer Pacific standard op te starten geen aandeel in de cut hoeven waardoor ik het volle bedrag kreeg. Toen had ik de gouden fitting :)

@Tommie, ik kan er wel in maar hij disabled automatisch de passive mode. wordt dus binnen no time in die Carbon Chopper uit de lucht gehaald terwijl ik mijn eigen ding wil doen. Irritant dus

Bewerkt: door TinuZzZ72
Link to comment
Delen op andere websites

Als het gaat zoals nu, heb ik het jacht pas in 2017. :7

je moet voor jezelf gewoon een vast bedrag vast stellen dat je per speel sessie moet verdienen van jezelf. Stel jij wil de yacht over 4 maanden en je denkt dat je 100 dagen gaat sspelen, dan zorg je dat je ongeveer iedere keer dat je speelt minstens 100k verdient. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...