Jump to content

[Online] Random chat


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 574
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    59

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    47

  • nolms

    39

Top Posters In This Topic

Posted Images

@TinuZzZ72 Gebeurt dat altijd, ongeacht de stand van je Yacht Defenses?

yep...

Ik vind het ook super dom dat je niet in passive mode in je super volito kunt, dat is ook zo met de luxor en swift deluxe.

Dat dus Tommie59 ...het blijkt niet te kunnen

Link to comment
Delen op andere websites

1x de time trial doen en daarna 4 missies en je hebt al gauw $110000 bij elkaar :)

Serieus? Normaliter heb ik meestal maar 50.000,- tot 75.000,- dollar bij 't spelen van vier missies (o.a. Rooftop Rumble én Trash Talk). Ik ben

dan ook nieuwsgierig wat voor jobs 't zijn, toch ik ga er hoogstwaarschijnlijk vanuit dat het 'exclusieve' VIP-missies zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

krijg weer meldingen dat ik mogelijk in bad sports kom...

Dat is volgens mij altijd zo als je iemands voertuig opblaast. Je hoeft je niet echt druk te maken als je dus af en toe een voertuig opblaast, ik denk dat Rockstar Games je eerder bad sport maakt als je opeens twintig of dertig voertuigen tegelijk opblaast, wat wel gebeurde op de PlayStation 3.

Link to comment
Delen op andere websites

krijg weer meldingen dat ik mogelijk in bad sports kom...

Dat is volgens mij altijd zo als je iemands voertuig opblaast. Je hoeft je niet echt druk te maken als je dus af en toe een voertuig opblaast, ik denk dat Rockstar Games je eerder bad sport maakt als je opeens twintig of dertig voertuigen tegelijk opblaast, wat wel gebeurde op de PlayStation 3.

klopt, op de PS3 heb ik daar 2x gezeten, dat is ook krom, ik zat daar omdat ik in me tank zat, beetje oorlog te voeren tegen andere spelers. dan blaas je al automatisch veel personal vehicles op.. maarja

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit sowieso onzin. Het is wel GTA, hé? Opblazen, doodmaken en andere ongein hoort bij dit spel. Degene die de boel opblaast moet de verzekering betalen, dus wat is nou het punt? Mensen die rustig willen rondrijden of met vrienden willen zijn gaan dan toch in een private lobby?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit sowieso onzin. Het is wel GTA, hé? Opblazen, doodmaken en andere ongein hoort bij dit spel. Degene die de boel opblaast moet de verzekering betalen, dus wat is nou het punt? Mensen die rustig willen rondrijden of met vrienden willen zijn gaan dan toch in een private lobby?

precies! en als rockstar mensen in een bad sports lobby willen gooien, doe dan de mensen die zo hinderlijk in een hydra rondvliegen en je neerschieten. zo vreselijk irritant, ze zijn al moeilijk neer te halen en als ze neergaan, gaan ze in pussy passive mode naar hun hydra toe PFF

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit sowieso onzin. Het is wel GTA, hé? Opblazen, doodmaken en andere ongein hoort bij dit spel. Degene die de boel opblaast moet de verzekering betalen, dus wat is nou het punt? Mensen die rustig willen rondrijden of met vrienden willen zijn gaan dan toch in een private lobby?

Zover ik weet is de label bad sport alleen om ervoor te zorgen dat je bij het matchmaken vaker gekoppeld wordt met andere bad sports. Prima toch, zo kunnen alle mayhem psychos bij elkaar belanden en zelf het beste maken van hun jungle. En voor jobs werkt het al helemaal ideaal, mensen die herhaaldelijk leaven gedurende jobs doordat ze bijvoorbeeld sterven en geen zin hebben om te wachten horen van mijn part al helemaal geïsoleerd te worden van de good sports.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...