Jump to content

[Online] Random chat


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 574
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    59

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    47

  • nolms

    39

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat is de associatie tussen een te laag level en bad sport zijn?

An sich niets maar volgens mij geeft Asphyxiated aan dat hij wel eens heists en jobs verlaat omdat hij dit in zijn optiek moet doen met anderen die een te laag level hebben. En het verlaten van jobs/heists wil nog wel eens een opmerking opleveren in je scherm dat teveel leaven bij jobs/heists (om welke reden dan ook) aangemerkt wordt als bad sport gedrag. Daar maak ik me ook nog wel eens schuldig aan (enkel jobs). Probleem ligt bij mij vaker bij de hoge levels, gisteren ook weer paar keer trash talk en level 600+ gaat op een dak staan wachten hoe anderen $20.000+ binnenharken voor hem. Snap ook niet dat zij na een paar minuten niet gekicked worden. Die waarschuwing komt in een job toch al vrij snel naar boven. Maar goed..andere discussie

Bewerkt: door TinuZzZ72
Link to comment
Delen op andere websites

Gister de hele middag met een Rank 20 missies gespeeld. Niets mis mee hoor, jullie zijn ook onder aan begonnen. Moet je dan eerst met vrienden hoog Ranken voordat je missies moet spelen? Die kerel moest de Fleeca Heist nog Hosten, heb hem geholpen. Sowieso duf dat je iedere heist zelf moet hosten.

Als je dan met vrienden speelt moet je de heist dus vier keer doen... Online een heist completeren met random gamers is lastig, mede omdat je bij iedere setup ook weer in een andere game session komt. Echt nog vele foutjes waar een update over zou moeten komen.

Link to comment
Delen op andere websites

An sich niets maar volgens mij geeft Asphyxiated aan dat hij wel eens heists en jobs verlaat omdat hij dit in zijn optiek moet doen met anderen die een te laag level hebben. En het verlaten van jobs/heists wil nog wel eens een opmerking opleveren in je scherm dat teveel leaven bij jobs/heists (om welke reden dan ook) aangemerkt wordt als bad sport gedrag. Daar maak ik me ook nog wel eens schuldig aan (enkel jobs).

Inderdaad. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit juist liever met wat lagere levels want die doen meestal goed mee. De hogere zitten meestal te vervelen. :/

Dat dus idd. Ken er gelukkig ook genoeg met hoge levels die wel anderen helpen of normaal meedoen in jobs..inmiddels er zelf eentje van.Heb zelfs standaard mijn yacht defense uit staan voor vrienden als ik er zelf niet ben. Wat jij Tommie59!!? Lol

Link to comment
Delen op andere websites

An sich niets maar volgens mij geeft Asphyxiated aan dat hij wel eens heists en jobs verlaat omdat hij dit in zijn optiek moet doen met anderen die een te laag level hebben. En het verlaten van jobs/heists wil nog wel eens een opmerking opleveren in je scherm dat teveel leaven bij jobs/heists (om welke reden dan ook) aangemerkt wordt als bad sport gedrag. Daar maak ik me ook nog wel eens schuldig aan (enkel jobs).

Inderdaad. knipoog.gif

Ik vond het altijd wel prettig om met low-level players te spelen. Gaf mij altijd het gevoel dat ik de babies van Los Santos vooruit aan het helpen was met hun eerste stapjes puh2.gif

Heb helaas mijn account van de ps3 niet mee kunnen nemen naar de ps4, dus nu ben ik zelf zo een baby en ik merk toch dat er wel eens wat random dudes online zijn die er precies zoals mij over denken, heb al meerdere friend requests gehad en geaccepteerd alleen omdat ik mijn steentje bijdraag bij de jobs e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben nu zelf 310, maar word nog wel eens uit een job gekickt omdat ze denken dat ik een hacker ben. emo.gif

Hier heb ik dus ook regelmatig last van. Ik ben momenteel zo'n rank 365 (:7) én ik krijg zo nu en dan eens een berichtje van wildvreemde mensen

of ik een hacker ben aangezien ik zo'n hoge level heb. Meestal negeer ik 't gewoon, maar sommigen zijn zó goed in doordrammen waardoor ik

graag met een botte reactie terug reageer. Naja, dan zijn ze ook meteen stil.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...