Jump to content

[Online] Random chat


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 574
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    59

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    47

  • nolms

    39

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ben nu zelf 310, maar word nog wel eens uit een job gekickt omdat ze denken dat ik een hacker ben. emo.gif
Hier heb ik dus ook regelmatig last van. Ik ben momenteel zo'n rank 365 (:7) én ik krijg zo nu en dan eens een berichtje van wildvreemde mensen of ik een hacker ben aangezien ik zo'n hoge level heb. Meestal negeer ik 't gewoon, maar sommigen zijn zó goed in doordrammen waardoor ik graag met een botte reactie terug reageer. Naja, dan zijn ze ook meteen stil.
Dat dus...ik krijg eerst vragen over hoe ik aan zo'n level (448) kom, direct gevolgd met "can you give me money?" Na eerste keer negeren bij een drammerige reactie reageer ik met "Here's your money" waarop ik een bounty op ze zet. For the record...van de ps3 naar de ps4 en alles netjes verdiend en legaal gerankt.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het mis hebben, maar jij speelt voornamelijk op de console toch? Daar moet men er meer moeite voor doen. op de pc is het gewoon de t op het toetsenbord indrukken en je kunt je bericht schrijven :)

Ook wel eens meegemaakt, paar lage levels in een contactmissie die dan vervolgens niks doen, en boos worden als ik zodra ik dat zie ook stop met alles :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het mis hebben, maar jij speelt voornamelijk op de console toch? Daar moet men er meer moeite voor doen. op de pc is het gewoon de t op het toetsenbord indrukken en je kunt je bericht schrijven :)

Ook wel eens meegemaakt, paar lage levels in een contactmissie die dan vervolgens niks doen, en boos worden als ik zodra ik dat zie ook stop met alles :D

Klopt, maar zelfs daar is het mogelijk om een bluetooth toetsenbord te koppelen. Dat doe ik zelf ook. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik GTA Online niet speel heb ik jullie hulp of beter gezegd confirmatie omtrent iets nodig en dit voor een update van de Banshee voertuigenpagina op WikiGTA. Mijn vraagjes:

  1. Ik las hier dat het mogelijk is om een Banshee aan te kopen via de website bennysoriginalmotorworks.com. Is dit correct of is het nog steeds enkel via de Legendary Motorsport website?
  2. Het pakket om de Banshee te "transformeren" kost $536,750,=?
  3. Na de upgrade krijgt het voertuig de naam Banshee 900R?
  4. Voornamelijk de achterkant van het voertuig is aangepast? De uitlaat zou zich niet langer aan de zijkant maar aan de achterkant bevinden? Kan iemand hiervan misschien een screenshot maken?
  5. Bij races behoort de 900 R tot de Super class en niet tot de Sports class?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik GTA Online niet speel heb ik jullie hulp of beter gezegd confirmatie omtrent iets nodig en dit voor een update van de Banshee voertuigenpagina op WikiGTA. Mijn vraagjes:

  1. Ik las hier dat het mogelijk is om een Banshee aan te kopen via de website bennysoriginalmotorworks.com. Is dit correct of is het nog steeds enkel via de Legendary Motorsport website?
  2. Het pakket om de Banshee te "transformeren" kost $536,750,=?
  3. Na de upgrade krijgt het voertuig de naam Banshee 900R?
  4. Voornamelijk de achterkant van het voertuig is aangepast? De uitlaat zou zich niet langer aan de zijkant maar aan de achterkant bevinden? Kan iemand hiervan misschien een screenshot maken?
  5. Bij races behoort de 900 R tot de Super class en niet tot de Sports class?

Alvast bedankt.

1. Ja

3. Ja

5. Ja

Ik zal de rest vanmiddag ff checken ;)

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Die Banshee 900R supercar ziet er wel mooi uit maar hij is langzamer dan de gewone Banshee (sports).

Hij is de op 1 na langzaamste supercar in de game.

De Banshee 900R is met andere woorden bugged? Erg slordig van Rockstar om een wagen van de sportklasse naar de superklasse te brengen en hem vervolgens trager te maken. Wellicht dat ze dit met een volgende update/patch fixen, want het houdt totaal geen steek.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je dan in godsnaam een kapitaal aan upgrades voor een Banshee spenderen? Het is inderdaad niet de beste sportwagen in de sportklasse vanwege zijn medium wegligging en grip, maar racen in de superklasse met de 900R? Echt hilarisch. Ik moet wel toegeven dat de wagen er vet uitziet met de uiterlijke upgrades, maar mocht ik nog GTA: Online spelen dan zou ik daarvoor alleen nooit duizenden dollars spenderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...