Jump to content

[Online] Random chat


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 574
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    59

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    47

  • nolms

    39

Top Posters In This Topic

Posted Images

hoe kan ik voorkomen dat mijn geld gejat wordt net na een heist op setup ?

ze schieten me overhoop en jatten mijn zuurverdiende geld heeft er iemand tips, ik vind dit zo min dat ze dit doen.

je geld kan niet gejat worden na een heist aangezien het gelijk op je rekening word gestort. Alles wat je contant bij je hebt kan je bij een pinautomaat of met (in-game) internetbankieren storten. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Dan zal het dat zijn... terugkerende spelers.

Je reinste discriminatie ;)

Hoe bedoel je discriminatie? Terugkerende spelers van oude consoles naar nieuwe consoles krijgen automatisch extra dingen. Volgens mij kunnen ze ook de Dodo kopen. Maar dat is gewoon als extra omdat die spelers al eerder Grand Theft Auto V hebben gekocht. Als ze het niet hadden gedaan was het ook niet goed geweest. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Yo, ik heb even een vraagje waar ik lang bij stilgestaan had; Hebben de console-versies (daarmee bedoel ik uiteraard de PS4 én de Xbox One)

ook zo nu en dan eens last van (langdurige) haperingen? Want ik had eens in 't ver verleden wel een video gekeken waarin dat eerdergenoemde

bij toeval soms plaatsvond, of is dit daarentegen totaal niet zo.. Aangezien ik er niet geheel zeker van ben of dit daadwerkelijk zo is. :{

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

teleporteren naar andere spelers. Tanks uit t niets laten spawnen, met een jetski over de weg heen "rijden", niet te killen.. Lijkt me meer dan een glitch ;)

Nee, dat is een glitch. Ik heb er ervaring mee ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...