Jump to content

[Online] Random chat


ERRWINS

Recommended Posts

Ok ik ben he-le-maal klaar met klote GTA Online. Zojuist een half uurtje zonder problemen kunnen spelen.. Opeens is de connectie weg voor een seconde en wordt ik uit de lobby gekicked. Vier keer opnieuw proberen te connecten via Find new lobby en wordt alleen in een lobby gedumpt. 2x via singleplayer naar Online gegaan en wordt ik binnen 2 min gekicked. Krijg de tiefus kut Rockstar p2p servers...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 574
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    59

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    47

  • nolms

    39

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok ik ben he-le-maal klaar met klote GTA Online. Zojuist een half uurtje zonder problemen kunnen spelen.. Opeens is de connectie weg voor een seconde en wordt ik uit de lobby gekicked. Vier keer opnieuw proberen te connecten via Find new lobby en wordt alleen in een lobby gedumpt. 2x via singleplayer naar Online gegaan en wordt ik binnen 2 min gekicked. Krijg de tiefus kut Rockstar p2p servers...

Vreemd dat je opeens wordt gekicked dan, ik speel niet veel Grand Theft Auto Online maar als ik het speel heb ik niet veel last van de connectie. Maar goed, dat is dan ook op de PlayStation 3..

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, waarom zijn de NPC's in races zo idioot?! Als ik over de 2-baans A27 zou rijden en er is tegelijkertijd een gruwelijke illegale race bezig met Lambo's, Ferrari's en noem het maar op die 2 à 3 keer zo snel rijden, is naar de links wijken wel het allerlaatste wat ik zou doen emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

heey ik heb 500k nodig heeft iemand een mod dat je geldzakken laat vallen XD

Heey! Jaman! Ik heb superveel mods! Zulke goede mods dat ik het geld gewoon schijt. Je ziet al die flappen letterlijk mijn reet uitkomen. Daardoor zijn ze alleen niet meer zo fris, dus denk niet dat je ze nog graag zou willen XD

Ik zie dat je hier nieuw bent, maar praten over mods en oneerlijke glitches is niet toegestaan, check anders nog even dit topic :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet catch up en slipstream altijd uit en als ik tegen randoms race doe ik altijd non contact, ik vind het wel jammer dat het standaard aanstaat want als je nu iemands race joined staat dat bijna altijd aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet catch up en slipstream altijd uit en als ik tegen randoms race doe ik altijd non contact, ik vind het wel jammer dat het standaard aanstaat want als je nu iemands race joined staat dat bijna altijd aan.

Ja. Schijt irritant die catch-up en slipstream, belachelijke mechanics. Ik snap ook niet dat R* nooit er werk van heeft gemaakt om de kracht ervan een beetje omlaag te patchen. Je kan beter gewoon het grootste deel van de race achter de koppositie blijven en als je dan het einde nadert snel met een slipstream erlangs vliegen en zo de race winnen. Pff, ik kan eindeloos gaan zeuren over deze twee opties... :@

Op zich vind ik contact/non-contact niet zo'n grote issue. Het hoort er wel een beetje bij dat de wagens 'echt' zijn in een race, maar inderdaad, ook dat kan behoorlijk frustrerend werken. Ergens vind ik beuken er wel een beetje bij horen in een race, het blijft GTA, maar als je dan eerst iemand catch-upped op een belachelijke wijze, daarna met een slipstream een flinke boost neemt en degene voor je ook nog is van het veld beukt.. JAH WTF!!! :@ Het zijn gewoon die twee mechanics, catch-up en slipstream, ze ruïneren het helemaal :(

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje, hoeveel huizen kan je bezitten online? De vorige keer dat ik checkte was het 2 maar ik zie in filmpjes dat men meerdere huizen heeft. Ik zit al aan 2, wil namelijk mijn huisje in het noorden niet opgeven. Ik speel het op de Xbox1

Ik heb zojuist het antwoord op mijn vraag gevonden in een andere topic :)

Link to comment
Delen op andere websites

heey wil iemand mee doen met mij een een vriend van me hij is ceo van een bedrijf op gta en ik help hem maar we moeten nog iemand erbij dus als je interesse hebt stuur mij een vriendverzoek dan kan je ons helpen om ons doel te bereiken XD XD XD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

steam: jeroenkiller123

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...