Jump to content

Merry christmas gta?


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Beste forumleden,

Zoals jullie weten staat kerstmis alweer (bijna) voor de deur! Zou het niet leuk zijn als dit ook (net als vorig jaar) weer in gta online het geval zou zijn? Ik heb dit topic gemaakt zodat jullie je mening kunnen uiten over nog een keer kerst en hoogst waarschijnlijk sneeuw in de staat San Andreas. Weer een witte laag over Los Santos & Blaine country en grappige kerst kleding, of gewoon het Los Santos zoals we het kennen? (Meestal) zonnig en standaard met de dood normale kleding stukken zoals we ze kennen? Vertel hier wat jij denkt dat R* ons moet geven met kerst kijk of je niet de enige bent die dezelfde mening deelt als jij! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mert17

    18

  • Danger_dog_guy_7

    16

  • Votair

    12

  • TheDutchWesley

    9

Mensen die hier enkel komen om de welles/nietessen gelieve mee op te houden hier schieten we niets mee op! :|

Ik kijk zeker uit naar een kerstupdate voor GTA Online en verwacht zeker dat Rockstar Games iets speciaals in petto heeft.

Lekkere warme winterkleding is zeker leuk om te hebben al past dat natuurlijk niet echt bij het warme Los Santos, behalve op die paar dagen dat het door een vreemd meteorologisch effect toch even sneeuwt.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik hoop dat er meer sneeuw komt dat je bijvoorbeeld een deatmach kan doen met sneeuwbal gevecht ofzo bij die ene villa

ik ken een camper plek daar maar ja ik op dat je sneeuw kan gooien enzo en je weet wel kerstboom in je apartement en cadotje's kan kopen en sturen naar iemand zou wel leuk zijn maar ja rrockstar gaat nooit zo realalistisch doen

veel plezier voeg me psn: mertcoban

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil sneeuwballen in mijn inventory :D

Dan moet je die eerst "maken".

Vorig jaar heb ik echt genoten van de DNS code waarmee je LS in sneeuw kon bewonderen, meer zal ik daarover niet uitweiden. Maar erg vet was het wel!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil sneeuwballen in mijn inventory :D

Dan moet je die eerst "maken".

Vorig jaar heb ik echt genoten van de DNS code waarmee je LS in sneeuw kon bewonderen, meer zal ik daarover niet uitweiden. Maar erg vet was het wel!

haha die dns codes waren wel chill voor dat :)!

maar ik hoop dat ze voor next gen mooier sneeuw hebben en sneeuwscooter ect

Link to comment
Delen op andere websites

als het goed is komt er zeker een kerst update en een grote ook, een soort van modder heeft files gevonde waar een aantal dingen in staan zoals de sneeuw heel wat auto´s en wapens en waarschijnlijk ook heists zoals ik het begrijp blijft de sneeuw ook langer niet zoals vorig jaar maar een paar dagen maar minimaal een week miss wel wat langer.

wat ook in de files staat is dat de coops en crooks terugkomen, hier nog een filmpje van een youtuber die erover praat.

Link to comment
Delen op andere websites

als het goed is komt er zeker een kerst update en een grote ook, een soort van modder heeft files gevonde waar een aantal dingen in staan zoals de sneeuw heel wat auto´s en wapens en waarschijnlijk ook heists zoals ik het begrijp blijft de sneeuw ook langer niet zoals vorig jaar maar een paar dagen maar minimaal een week miss wel wat langer.

wat ook in de files staat is dat de coops en crooks terugkomen, hier nog een filmpje van een youtuber die erover praat.

Bron van het filmpje.

YouTube geloof ik niet zo, evenals een vage website. In dit geval zeg ik: Eerst zien en dan geloven.

Link to comment
Delen op andere websites

als het goed is komt er zeker een kerst update en een grote ook, een soort van modder heeft files gevonde waar een aantal dingen in staan zoals de sneeuw heel wat auto´s en wapens en waarschijnlijk ook heists zoals ik het begrijp blijft de sneeuw ook langer niet zoals vorig jaar maar een paar dagen maar minimaal een week miss wel wat langer.

wat ook in de files staat is dat de coops en crooks terugkomen, hier nog een filmpje van een youtuber die erover praat.

Bron van het filmpje.

YouTube geloof ik niet zo, evenals een vage website. In dit geval zeg ik: Eerst zien en dan geloven.

se7ensins is geen vage website ik zit er zelf al heel lang op letterlijk ALLE glitches informatie exc komt van die site af en diegene die die tunables heeft gepost is iemand die 9 van de 10keer gelijk heb over zulke dingen en als je een beetje verstand heb van die files weetje ook dat rockstar ze er niet voor niks inzet.

Link to comment
Delen op andere websites

se7ensins is geen vage website ik zit er zelf al heel lang op letterlijk ALLE glitches informatie exc komt van die site af en diegene die die tunables heeft gepost is iemand die 9 van de 10keer gelijk heb over zulke dingen en als je een beetje verstand heb van die files weetje ook dat rockstar ze er niet voor niks inzet.

Het is al eerder gebleken dat gelekte informatie vervalst bleek te zijn, dus ik ben hier nogal sceptisch over.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...