Jump to content

Merry christmas gta?


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

over yotubers gesproken, DomisLive is gebanned :)

vond dat toch maar een flapdrol trouwens met z'n dagelijkse "leaks" video's waar hij met de eer gaat strijken terwijl hij alles van se7ensins haalt.

die NillxModz van se7ensins is samen met funmw2 van gtaforums.com wel een redelijk betrouwbare bron (in hoeverre dat gaat met leaks) die halen alles uit de game code

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mert17

    18

  • Danger_dog_guy_7

    16

  • Votair

    12

  • TheDutchWesley

    9

Wie zegt dat dat waar is? Ik kan ook een nep-code schrijven en dan een video erover maken of op een forum zetten..

Kijk eens wat ik in de code heb gevonden:

if(CurrentDate == 12.25.14)
{
      XMASDLC == RELEASED;
      if(FAKECODE == true)
      {
            CONFIRMED.ILLUMINATI;
      }
}

:7

Anyway, ik wil wel dat er een Christmass DLC komt zoals vorig jaar, vond ik eigenlijk wel tof! :tu:

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn toch genoeg mensen die zo genaamde "codes" schrijven, en die "codes" zetten ze op GTAForums, Websites.

En dan komt er helemaal geen update uit, vervolgens gaan mensen zeiken, omdat ze die zo genaamde "update" helemaal niet ontvangen hebben.

Maar de conclusie is: Geloof nooit Youtube, of mensen die verdachte codes op aparte sites zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zegt dat dat waar is? Ik kan ook een nep-code schrijven en dan een video erover maken of op een forum zetten..

Kijk eens wat ik in de code heb gevonden:

if(CurrentDate == 12.25.14)
{
XMASDLC == RELEASED;
if(FAKECODE == true)
{
CONFIRMED.ILLUMINATI;
}
}

:7

Anyway, ik wil wel dat er een Christmass DLC komt zoals vorig jaar, vond ik eigenlijk wel tof! :tu:

if !(Attention)
{
Stop.FakeUpdate.Bullshit.Youtube
}
if(RockstarSaid)
{
XMasUpdate = true;
}

WhatYoutubersSay = false;

Dit is het kort samengevat

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Die broncodes kunnen net zo goed verzonnen zijn. Waar zijn jullie bronnen?

die nilxmods is een bekende op se7ensins forum en heeft bijna altijd gelijk gehad nu promoot hij zijn eigen forum om info tegeven over de dlc die je alleen op zijn forum kan vinden, dus ik denk dat hij niet zo dom is om er over te liegen en dat daarna niemand meer naar zijn forum gaat of hem meer geloofd

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...